Adventi koszorú ötletek és az idei asztaldíszünk

vasárnap, november 30, 2014 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments


Ma már meggyújtjuk az első gyertyát az adventi koszorún, ezért úgy gondoltam összegyűjtök néhány képet inspirációnak azok kedvéért, akik hozzám hasonlóan az utolsó percekre hagyták ezt. Mivel nem volt most sok időm arra, hogy elmenjek alapanyagot beszerezni és még itthon is szöszmötöljek vele, egy nagyon egyszerűt készítettem, sőt már nem először, mert tavaly is ilyet csináltam. :) 


Idén nagy kedvenceim a kötött anyaggal bevont koszorúk. Remélem, hogy jövőre lesz időm ilyet készíteni.

A másik csoport, ami még nagyon tetszik idén, az a természetes anyagokkal készült díszek






És végül a legegyszerűbbek








És végül a mi adventi asztaldíszünk. Nagyon egyszerű elkészíteni, mindössze egy tányérra, gyertyákra és potpourrira van szükségünk. És a legjobb, hogy az ünnepek után a tálat újra lehet használni. :)



Ti milyen koszorút készítettetek/vettetek? Vagy még csak ezután fogtok gondoskodni róla? Melyik tetszik a fentiek közül? 

Ági








10 megjegyzés:

  1. A fentiek közül az utolsó előtti (havas tobozos) a kedvencem, olyan kis egyszerű, de mégis szépséges :)
    Nálam már évek óta nem koszorú van, hanem a tiédhez hasonló négyszögletes tányéros, vagy gyertyatartós megoldás. Idén piros-arany színkombináció született, ezúttal négyzet alakú tányéron.

    VálaszTörlés
  2. Egy ismerős csinált nekünk egész fura "koszorút" egy fahasábon van a 4 gyertya és mindenféle dísz van rátéve a fenyő közé, még angyalka is.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszenek ezek a koszorúk :) Nekem tavaly potpourris verzió volt, csak annyi különbséggel, hogy mély, kerek tálkába raktam a gyertyákat, úgymond beleültettem a potpourriba. Ma fogom elővenni a gyertyáimat és kitalálom, miként lesz belőlük koszorú :)

    VálaszTörlés
  4. Nekem a szürke gyertyás és a tobozos a kedvenceim, de a kötöttek is tetszenek.:) A tiéd iránti rajongásomat pedig már kifejeztem. :P

    VálaszTörlés
  5. Nekem innen most a kötöttek tetszenek a legjobban, de tudnék azokon kívül is legalább kettőt választani. Tehát csodásakat válogattál össze, és a sajátod is nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...