Barry M Gally Nail Pomegranate

kedd, november 18, 2014 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments

Még valamikor tavasszal vettem ezt az igazán őszies árnyalatú körölmakkot, viszont csak nem olyan régen jutottam el odáig, hogy kipróbáljam. Aztán amikor egy hónapon belül már harmadik alkalommal kentem fel, úgy gondoltam, megmutatom Nektek is, mert általában nem nyúlok ilyen sűrűn egy lakk után, de valamit tudhat ez a kicsike, ha mindig őt akarom. Szerintem mire a bejegyzés végére értek, Ti is megértitek. :)

Nagyon régóta figyelgettem a Barry M lakkokat, de a közel 2000 Ft-os ára kicsit visszatartott a vásárlástól, de sikerült egy szuper akciót kifognom és olyan 800-900 Ft-ért sikerült megvennem ezt és egy másik csodás Barry M lakkot. Nem tagadom, az árához mérve elvárásaim is voltak vele szemben, de lelövöm a poént, sikerült teljesítenie az általam elvártakat. 


A csomagolás nekem nagyon tetszik, semmi túlzott díszítés, csak ami tényleg szükséges és az ezüst kupak is nagyon szép. Ezen kívül ami még szuper szerintem, hogy az üveg szögletes, így sokkal egyszerűbb tárolni szépen sorban a lakkokat.
Az ecset kialakítása is nagyon jó. Nem túl hosszú, teljesen egyszerű egyenesre vágott, nem lapított. Ami számomra a legmeglepőbb volt, hogy nagyon szépen ki lehet vele alakítani a körömágynál lévő íves részt és nem kenem vele össze a köröm körüli bőrt. A lakk állaga se nem túl folyós, se nem túl sűrű, és nagyon könnyen eloszlatható. Pigmentáltságra sem lehet panasz, ugyanis már egy rétegben is kb. 90% a fedése, a második réteggel egyszerűen csodálatos. A képeken fedőlakk nélkül láthatjátok, ami nálam nagy szó, mert mindig használok, hogy szép fényes legyen, de ennél erre nincs szükség, mert önmagában is nagyon szép fénye van. A legtöbb esetben nem szoktam foglalkozni a lakkok tartósságával, mert sajnos a körmeimen nem igazán akarnak megmaradni a lakok, de ez fedőlakk nélkül 3 napig nagyon szépen bírja, fedőlakkal pedig 5 napig hordtam. Nálam ez a lakk 5*-ös! És a színe... Bámulatos! Az én képernyőmön az első három képen egyezik meg a körmeimen látott színnel.




Van Barry M lakkotok? Milyen színt viseltek szívesen ősszel?

Ági

14 megjegyzés:

  1. Nagyon szép színe van. :) Jól áll neked. :)

    VálaszTörlés
  2. Jaj ez olyan szép árnyalat, én komolyan nem értem, hogy hogyan nem vettem meg eddig :D Összesen 10 Gelly Hi Shine lakkom van, mert ennek a kollekciónak vagyok a legnagyobb szerelmese. Nekem eddig mind kifogástalan volt, úgyhogy én bármelyik színt megveszem ezentúl ^^ örülök hogy neked is bejöttek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam a "kis" gyűjteményed. :) Csodásak! Igen, szerencsére a minőségük is nagyon rendben van, igy nem sajnáltam volna teljes áron sem megvenni.

      Törlés
  3. Nagyon szép piros, megértem, hogy odavagy érte :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Nem véletlenül teljes a szerelem. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...