BeYu 180 - a majdnem tökéletes rózsaszín

péntek, november 07, 2014 Ági - Niceties in my life blog 25 Comments

Amikor kibontottam a szülinapi Pixibox-ot (ITT olvashattok róla), rögtön megörültem ennek a körömlakknak, ugyanis már régóta vágytam egy ilyen hétköznapi, finom rózsaszín árnyalatra, így alig vártam, hogy kipróbáljam. Kicsit féltem attól, hogy a halvány színe miatt gondok lehetnek a fedésével, a bejegyzésben pedig kiderül, hogy alaptalan volt-e a félelmem.


Azt hiszem, hogy azt senki sem vitathatja, hogy ez a szín tökéletes lehet bármelyik munkahelyre, mert egyáltalán nem feltűnő, mégsem csupasz körmökkel kell elindulnunk otthonról.
A csomagolás nekem nagyon tetszik, az üveg formája és a kupak ezüst színe nagyon elegáns hatást kelt. Az ecsetével nem volt problémám, megfelelő hosszúságú és egyenesre vágott(bár én jobban kedvelem a lekerekített ecseteket). 

A lakk állaga nagyon folyós és ennél a pontnál kezdtem igazán aggódni, hogy mi lesz így a fedésével. Nem volt alaptalan a félelmem, ugyanis három közepes rétegnél álltam meg, de még így is van, ahol átlátszik egy fehér csík a körmömön és a körömvégek is átsejlenek. Nekem problémát okozott a lakkozás is a folyós állag miatt, mert ha nagyon vékony réteget használtam volna, még most is kenhetném a rétegeket, de így eléggé nehéz volt kordában tartani a lakkot, így többször is elfolyt és a végén nem győztem körbetakarítani. Amikor másodjára használtam, már ráéreztem, hogy hogyan is kell vele bánni, így nem nézett ki úgy a kezem, mint aki belenyúlt egy vödör festékbe. Elsőként egy vékony réteggel indítottam, és erre jött két közepes réteg és gyors mozdulatok. Ezért a foltos és csíkos fedésért(1 és 2 rétegben) nagyon mérges vagyok, mert egy ilyen árú lakk azért ne csináljon már ilyet. Én nem tudom azt mondani egy ilyen árkategóriájú lakkra, hogy ezért a színért megbocsájtható neki, mert olyan szép vagy olyan különleges. A száradásával szerencsére nincs probléma, nem kell túl sokat várni az egyes rétegek között, valamint szép fényesre is szárad, így a képeken is fedőlakk nélkül láthatjátok.





A tartóssága engem meggyőzött. 4 nap után mostam le, de csak ott volt sérült a lakkozás, ahol beszakadt a körmöm, pedig nálam nem igazán szokták bírni a lakkok, maximum 2-3 napig maradhatnak.

Összességében vegyesek az érzéseim, mert a színe nagyon tetszik, a tartóssága is szuper, de a nehezen kezelhető állaga és a három réteg visszatart attól, hogy rögtön rohanjak több árnyalatért, de nem tartom kizártnak, hogy egy sötétebb árnyalattal is megpróbálkozom.

Van BeYu lakkotok? Meg vagytok elégedve vele? Szeretitek a rózsaszín  körömlakkokat?

Ági

25 megjegyzés:

  1. Hú rajtad milyen jól áll! Nekem ez az árnyalatú halványrózsaszín az, amitől még hullábbnak nézek ki sajnos. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig én sem vagyok valami barna. :D Bár ha jól emlékszem, neked más tónusú a bőröd, valószínű, hogy azért sápaszt. :(

      Törlés
  2. Csodásan áll, nagyon jól passzol a bőröd tónusához! :)
    A színe is csodaszép, de teljesen jogos, hogy ennyi pénzért ne legyen már ilyen tré a fedése. Oké, ritka az olyan halvány/pasztell lakk ami 2 rétegben tisztességesen fed, de akkor is, nem egy pár száz forintos lakk a sarki eurósból! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, hogy Te is ezt írod. Kicsit féltem így leírni ezt, mert mindenhol azt látom, hogy több ezer forintos lakkokra ráhagyják a 3-4 réteget, mert milyen szép. Én ennyi pénzért elvárom, hogy ne kelljen küzdeni vele.

      Törlés
  3. Nem igazán kedvelem a rózsaszínt, de ez az árnyalat kezd egyre jobban tetszeni. Kár, hogy ennyi réteg kell belőle és ilyen folyós.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy idővel sűrűsödni fog és akkor elég lesz két réteg is, mert ha ez megoldódna, a többi lakkom unatkozna. ;)

      Törlés
  4. Csodaszép ez a lakk és valóban nagyon jól áll Neked :) Nekem a folyósságon kívül még csíkozott is nagyon. De valahogy bele szerettem a színébe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az első réteg még nekem is csíkos volt, a második már elment, de kellett a harmadik. Nálam is szerelem ez a szín. :)

      Törlés
  5. Nagyon szép színe van. :) Jól mutat rajtad. :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép szine van, de szerintem nem olyan különleges :( Nekem is van BeYu lakkom, egy féláras akcióban vettem, és a fedése nekem is 3 réteg, ha jól emlékszem..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A különlegeset arra írtam, hogy sokan ezzel "védik" a több ezer forintos lakkokat, ha 3-4 rétegben fednek. Nem mondanám én sem túl különlegesnek, mégis nagyon nehéz szerintem minden szempontból jó halvány rózsaszín lakkot találni. Hú, hét akkor ne is reménykedjek? :O :(

      Törlés
  7. Nagyon szép a színe, bármilyen munkahelyre jó lehet. Tényleg semmi különös, de néha épp ezek az egyszerű árnyalatok azok, amire az ember épp vágyik. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, sokszor nekem is olyan jól esik csak egy kis natúr színt viselni. :)

      Törlés
  8. Tényleg szép, nekem is van több hasonló színem, Moyra és Manhattan is, így elsőre, ha nem tudom, mit veszek fel másnap, akkor ezeket kenem fel, nem kell hozzájuk öltözni :)
    Talán később sűrűsödni fog és kezelhetőbb lesz az állaga.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, én is ebben a sűrűsödésben reménykedek. :)

      Törlés
  9. Tényleg meseszép lakk, imádom :)

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jól áll ez a lakk! Engem nem rettentenek el a háromréteges lakkok, mert a BTGN mindent megolt :-D

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...