Born Pretty Store tesztcsomag

szerda, november 05, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Múlt héten érkezett egy csomagom a BPS webáruháztól tesztelésre, mint látjátok, körömdíszítésre koncentrálva válogattam össze a csomagomat, sőt ezen kívül rendeltem is nyomdalemezt. Most többet kellett várnom a csomagomra, mint legutóbb, ugyanis több, mint egy hónap alatt érkezett meg, ami kicsit furcsa volt számomra, mert amikor ezt a csomagot feladták, akkor rendeltem külön is, és azt már kb. 2 hete megkaptam, ezért kicsit aggódtam, hogy merre járhat a csomagom, de szerencsére épségben megérkezett.

Már nagyon kíváncsi vagyok mindegyikre, ezért arra gondoltam, megkérdezlek Titeket, hogy mi érdekelne leginkább, és azzal kezdem a tesztelést. Mostanában megint nagyon rákaptam a körömnyomdára, mert nagyon egyszerűen és gyorsan lehet vele díszíteni, ezért gondoltam, hogy kipróbálom ezeket a lemezeket is, mert nagyon sok felé van és a minták is elég szépek és változatosak. Ezen kívül körömdíszítő köveket rendeltem,mert nagyon tetszett, hogy több felé szín és forma is van ezen a korongon, így jól lehet variálni, és nem lesz olyan probléma, hogy ráunok, de még van 1000 darabom. :D

A termékeket az alábbi linken találjátok meg, ha felkeltette volna már az érdeklődéseteket:
http://www.bornprettystore.com/400pcsbox-colorful-rhinestone-different-shapes-nail-decoration-p-16102.html
http://www.bornprettystore.com/nail-stamp-image-plate-butterfly-flower-leave-pattern-qgirl-p-16461.html
http://www.bornprettystore.com/nail-stamp-image-plate-star-wave-flower-pattern-qgirl-p-16462.html

Továbbra is él a 10% végösszegi kedvezmény az alábbi kuponkóddal.

Mire vagytok kíváncsiak? Szoktatok rendelni ilyen termékeket?

Ági

8 megjegyzés:

  1. A nyomdalemezek érdekelnek, azok közül is a hullámos vonalakkal látnék szívesen manikűrt. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon klassz dolgokat választottál. :)

    VálaszTörlés
  3. Mivel én sajnos elég ügyetlen vagyok a körmöcskézéshez, bármilyen ezzel kapcsolatos bejegyzésnek örülni fogok a jövőben! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hiszem én, hogy olyan ügyetlen lennél, csak gyakorolni kell. :) Egyébként én sem vagyok ügyes, ezért is nyomdázok szívesen, mert ahhoz nem kell kézügyesség. :)

      Törlés
  4. Szépek a lemezek, kíváncsi vagyok rájuk! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hozom őket. :) Egyébként ezek még azok, amiket említettem Neked egy hónapja. Végre ideértek. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...