BPS körömdíszítő kövek

csütörtök, november 27, 2014 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments


A legutóbbi BPS rendelésemnél egy csomag körömdíszítő követ is választottam(ITT megnézhetitek a teljes csomagot), mert már nagyon régóta gondolkoztam egy ilyen szett beszerzésén, de mindig elmaradt, de mikor ezt megláttam, hogy több szín és forma is van benne, így gondoltam, hogy miért is ne. 

Az elérhetőségét tekintve gondban vagyok, ugyanis én innen rendeltem, de most másik kép szerepel ezen a linken, viszont a vásárlói képek között az szerepel, ami nekem is van szóval ezt nem igazán értem. Ennek ellenére azért döntöttem úgy, hogy mégis megmutatom Nektek, mert úgy gondolom, hogy ez tipikusan az a termék, ami nem igazán minőségfüggő, ha szép a dísz, és nem túl nagy, akkor szépen fent fog maradni, ha kellően nedves lakkba nyomjuk bele, de a biztonság kedvéért én egy nagyon vékony réteg fedőlakkal szoktam zárni a sort.


A csomagolásánál majdnem elvérzett, mert alig bírtam először kinyitni, annyi erősen illeszkedett, ráadásul óvatosan próbáltam kinyitni, nehogy szétszórjam, de szerencsére sikerült végül kinyitni. A tetejét forgatva tudunk a kövekhez jutni. Szerencsére a kövek nem voltak nagyon összekeveredve, ami nem a helyén érkezett, az a fenti képen látható. 
És végül lássuk, milyen használat közben. Az alábbi manikűrt 3 napig hordtam, a köveknek semmi baja nem lett(pedig piszkáltam őket sokat :D ), lemosásnál is egy kicsit több időbe telt, mire lejöttek. A képeken a Morgan Taylor Making Waves alapra kerültek a kövek, melyről ITT olvashattok.




Ha rendeltek, továbbra is használhatjátok a  AXB10 kuponkódot, így 10% kedvezményben részesülhettek az ingyenes szállítás mellett.

Mivel szoktátok díszíteni a manikűrötöket? Szoktatok köveket használni?

Ági

2 megjegyzés:

  1. Szeretem az ilyen strassz köveket. :3 Egy egyszerű színt is nagyon fel tudnak dobni, ahogy ez is. :) EZ a kék szín pedig mesés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is nagyon jó kis dolog, nagyon könnyen feldob egy egyszerű manit is. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...