Catrice "Feathered Fall" Skie’s Force

kedd, november 25, 2014 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

A Catrice "Feathered Fall" kollekciója már az első képek megjelenésekor elvarázsolt, legfőképpen a Skie’s Force nevű lakk, pedig őszintén szólva nem igazán az én színem a zöld, de ez annyira különlegesnek tűnt, hogy rögtön a kívánságlistám tetejére ugrott, így siettem is a Müllerbe, amikor megtudtam, hogy kapható a kollekció és már dobtam is a kosaramba. 


Amint megvettem és hazaértem már kentem is fel, ami nálam azért elég ritka, de most úgy éreztem, rögtön ki kell próbálnom. Bár a kupakja szögletes, nem volt vele akkora problémám, mint általában, így ezért most nem haragszok. Az ecsete közepesen vastag nem lapított és egyenesre vágott. Én jobban szeretem a lapított és lekerekített ecseteket, de ezzel is elég jól lehet bánni.
Az állaga elég folyékony, így érdemes óvatosan használni, de az állaga ellenére meglepően jól pigmentált, így akár már két rétegben is el tudunk érni teljes fedést. A körmeimen két rétegben látható, de 1-2 körmömön viselés közben vettem észre, hogy bizony jól jött volna még egy réteg. 
Ami nekem bosszúságot okozott vele kapcsolatban az az, hogy ha nem 100%-ig száraz lakkra visszük fel a következő réteget, úgy néz ki, mintha kis golyócskák lennének benne, ezt a képeken láthatjátok. Érdekes egyébként, mert tapintásra ebből semmi sem érezhető, valamint inkább a képeken feltűnő, hiszen a valóságban nem nézzük ennyire közelről. :)
A színe nagyon érdekes, ugyanis én csak zöldre számítottam, de a fényektől függően kék és lila irizálás is megfigyelhető benne. 
Tartósságban nem egy világbajnok, bár szerencsére nem pattogzik, "csak" a széle kopik. Három napig viseltem, ennyi idő után már számomra vállalhatatlan lett a kopás mértéke.






Mit gondoltok erről a limitált kiadásról? Beszereztetek vagy szeretnétek beszerezni valamit belőle?

Ági

10 megjegyzés:

  1. Egész szép, én sem vagyok zöld párti.
    Hétvégén voltam Müllerben, hogy vegyek valamit, le volt fosztva az állvány. Nagyon nem örültem neki :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én az Europeum Müllerben vettem szombat reggel, már akkor sem volt túl sok dolog az állványon. :(

      Törlés
  2. Gyönyörűséges, pedig én sem vagyok zöld-párti! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy látom, ez a lakk nem csak engem varázsolt el. :)

      Törlés
  3. Nekem a képek alapján ez tetszett, de élőben nem voltam eltagadtatva. Szép színe van, de a rózsaszínes jobban bejött. A fedőlakkot szerettem volna, de az persze nem volt. -.-
    A szemhéjpúdernek viszont nagyon örülök. :) Kár hogy a tus nem volt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én élőben akartam dönteni ez és a rózsaszínes között, de abból már nem volt, így nem volt nehéz a döntés. :D

      Törlés
  4. nagyon szép színű!:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  5. Ez valami fantasztikus! Imádom a zöldet! >3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Ezt a zöldet is is imádja, aki a többit nem. :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...