Catrice Million Styles Effect fedőlakk - ¿Holo, Que Tal?

kedd, november 11, 2014 Ági - Niceties in my life blog 22 Comments

Októberben egy nagy megtiszteltetés ért, ugyanis meghívást kaptam a Catrice sajtótájékoztatójára, aminek az apropója a 2 méteres állvány bemutatása volt. Ezúton is nagyon szépen köszönöm a meghívást! :) Szerettem volna beszámolni a blogon is az eseményről, de sajnos nem sikerült olyan képeket készítenem, amit szívesen megosztanék, így inkább belevágok, és bemutatom nektek azokat a termékeket, amiket az ajándéktasakom rejtett. Első alkalomra mi mást is választhattam volna, mint a  Million Styles Effect fedőlakkot, hiszen amint hazaértem, már gyorsan rá is kentem az akkori lakkozásomra és már azóta is többször használtam. Figyelem! Rengeteg kép következik. :)


Már az üvegben is teljesen elvarázsolt, mert rengeteg, különböző formájú csillám úszkál az átlátszó alapban, ráadásul ahogy mozgatom az üveget, és máshogy esik rá a fény mindig más színt látok. Sőt! Nem csak a fény szöge hatására változik. Teljesen más borús időben, napfényben és lámpafénynél is. Amit én eddig felfedeztem benne: ezüst, arany, zöld, rózsaszín. Nézzétek csak. :)


A csomagolás megegyezik a szokásossal, egyedül, ami furcsa számomra, az az ecset, ugyanis nem teljesen lekerekített, hanem van benne egy kis lépcső, de van egy olyan érzésem, hogy én fogtam ki olyat, ami nem tökéletesen vágott.
Az állaga szuper, nagyon könnyedén lehet felkenni a színes lakkra, és nekem nagyon tetszik, hogy nem túl töményen vannak benne a csillámok, viszont ha szeretnénk, vihetünk fel belőle több réteget, így olyan lesz, amilyennek szeretnénk. A körmeimen több színre kenve is megmutatom, mindegyikre egy rétegben vittem fel.



Lámpafénynél






Nagy kedvencem lett mostanában, mert a legegyszerűbb krémes lakkokat is fel lehet vele dobni, akár 1-1, akár az összes körmömre viszem fel. A 2 méteres Catrice állványokon (Euroeum, Köki, Sopron, Kaposvár) keressétek, 949 Ft-os áron.

Ti szeretitek az ilyen fedőlakkokat? Erről mit gondoltok?

Ági

22 megjegyzés:

  1. A fehéren a legjobb :) Pár nap után mindig megunom a manikűrömet, akkor szoktam rákenni ezeket az effektes lakkokat, glittert, csillámot, holos fedőt, jó, ha van egy ilyen kéznél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg lehet vinni vele egy kis változatosságot a manikűrbe és mégsem kell lemosni. :)

      Törlés
  2. Nekem is fehéren tetszik a legjobban!
    Olyan szép lesz tőle a fehér, mint a szikrázó friss hó a mezőn :)
    Felírom a kívánságlistámra, mert a téli manikűrökhöz szuper lenne

    VálaszTörlés
  3. Nekem is a fehér alapon tetszik a legjobban *-* bàr tényleg rà lehet kenni bàrmilyen színű lakkra, feldobja őket :) kívànsàglistàs lett *-* bàrcsak lenne 2 méteres Catrice àllvàny a közelemben :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos még nem sok helyen elérhető a 2 méteres állvány. :( Ezt szeretem leginkább az ilyen fedőlakkokban, hogy jól variálhatóak. :)

      Törlés
  4. nekem a nude-on tetszik a legjobban :$ :D én is sajnálom h nincs két méteres állvány csak pár müllerben... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( sajnálo, hogy felétek sincs. Remélem, hogy később lesz majd Nálatok is. :) Nekem is a nude az egyik kedvencem. ;)

      Törlés
  5. Nekem is a nude színen színen tetszik a legjobban. :)

    Győrben vagy Mosonmagyaróváron mikor lesz majd 2 méteres állvány vajon? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Idén nem valószínű, de szerintem, ha a mostaniakban van rá kereslet, akkor bővíthetik később. :)

      Törlés
  6. Nekem feketén tetszik nagyon, de a többin is szépen mutat. :)

    Igazságtalan, hogy nincs mindenhol 2 méteres állvány! Nagyon sokan nem tudunk hozzájutni így ezekhez a szépségekhez.... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem ,hogy később több helyen helyen is elérhető lesz. :(

      Törlés
  7. Szia! A kék lakknak mi a neve? Nagyon tetszik:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Morgan Taylor- making wawes. Pénteken lesz róla szó a blogon. ;)

      Törlés
  8. Hm, ebből még egy szolid ünnepi mani is lehet egy natúrabb színnel, tök jó! Még nem jutottam el odáig hogy kipróbáljam, na de majd...:)

    VálaszTörlés
  9. A többséghez hasonlóan nekem is fehér alapon tetszik legjobban. Lehet, hogy elnézek majd a Müllerbe és meglesem, hátha nem rabolták le az állványt. :)

    VálaszTörlés
  10. Ez valami nagyon szépséges és minden lakkon működik :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...