eBay kívánságlista #2

szerda, november 19, 2014 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments



Az utóbbi hetekben ismét többet barangoltam az eBay oldalán, és ahogy az lenni szokott, ismét felkerült jó néhány dolog a kívánságlistámra, s van , ami már le is került, mert már úton is van hozzám. Készítettem egy kis összesítést a mostani listámról, hátha Nektek is megtetszik róla valami. 


Az első kiszemeltem egy Geneva óra volt, amire már nagyon régóta vágytam, de kicsit féltem attól, hogy milyen lesz viselni és kényelmes lesz-e nekem ez a fazon egész nap. Ez nemsoká' kiderül, ugyanis meg is rendeltem. Kisit tartok attól, hogy mennyire fog majd kopni a színe, de ha tetszik a fazon, akkor beruházok majd egy minőségibb darabba.
INNEN
A telefonos kiegészítőket is mindig nézegetem, így jutottam el eddigi a kis asztali telefontartóig, ami nagyszerű lesz majd az íróasztalomra.
INNEN
Már a karácsonyra hangolódva is keresgéltem, mert szeretnék kézzel készített ajándékot is készíteni, és ehhez időben kell cselekedni. Idén fürdőgolyókat szeretnék készíteni, így ezek formázásához találtam ezeket a kis formákat. Több méretben is kaphatóak. 
INNEN
Gondoltam arra is, hogy majd szépen be is kell csomagolni a fürdőgolyókat, így szétnéztem a díszítő szalagok között is, és milyen jól tettem. Kb. 400 Ft-ért(1,8 m) találtam, míg itthon 1200-1500 Ft-ért árulják őket.
Pár hónapja láttam először ezt a csodás pirosítót, azóta vágyom rá nagyon, de egyelőre még marad a listán.
INNEN
Gondban vagyok a rúzsok és a szempillaspirálok tárolásával, így egy ilyen tárolónak nagyon tudnék örülni.
INNEN
Elég sok időt töltöttem a "konyhai részlegen" is, így sok aranyos dologra bukkantam, mint például ezek a kávé díszítő lapok.
INNEN
Ki ne mérgelődött volna még azon, hogy letette a fedőt a konyhapultra és a pára rögtön rá is folyt és állandóan törölgetni kellett. De ennek vége! 
INNEN
Aki hozzám hasonlóan mindig túl sok tésztát főz, az érteni fogja, hogy miért tartom ezt aranyos ötletnek.
INNEN
Többfunkciós eszköz az én szememben. A konyhában a kezünket védi, de ecsetek tisztítására is kiváló a bordázata miatt.
INNEN
A fürdőszobába is találtam nagyon aranyos kiegészítőket, csak sajnos a szállítási költség elég húzós. Télre tökéletes lehet egy ilyen mintájú pohár és szappanadagoló.
INNEN
Szoktatok nézelődni az eBay-en? Mi van a kívánságlistátokon?

Ági

14 megjegyzés:

  1. Pont mára terveztem én is egy ilyen kívánságlistát írni, úgyhogy remélem nem haragszol meg, ha ma két ilyen bejegyzés is születik :D Jújúj, a cicás tartót és a fürdőgolyó-készítőt el is mentettem wishlistre, köszi! :*

    VálaszTörlés
  2. Dehogy probléma. :) sőt, kíváncsian várom, hogy Te miket néztél ki. :)
    Rekord gyorsasággal már meg is érkezett a fürdőgolyó-készítő. Alig várom, higy felavathassam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak nem bírtam ki, megrendeltem én is ma egyet, a legkisebb méretből....:D Borzalmas vagyok. Ó, milyet tervezel készíteni? :P

      Törlés
    2. :D én is a kicsit rendeltem. Szerintem több felét is fogok csinálni, ha sikeres lesz a projekt, írok róla. ;)

      Törlés
  3. Az a rúzstároló eszméletlen jó áron van, nekem is rendelhetsz egyet! :P
    A Müllerben ennek a kistesója kapható, de 3-4-szeres áron :(
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A mérete miatt még nem merem megrendelni, tesztelem még a postásunkat. :D néztem én is a Müllerben, ezert is kerestem itt. :)

      Törlés
  4. huuuuh a kávé díszítő lapokat mindjárt le is csekkolom! Ahhhhh :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) szerintem is nagyon jók, akár ajándékba is annak, aki szeret kávézni. :)

      Törlés
  5. Ú én nem ajánlom neked azt az órát....:/ Én is megvettem ugyanezt, de szemet se lehet belőle kivenni, és vág a széle. Amúgy imádom a Geneva órákat, de ez a típus valami borzalom.....:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh ne! :( már megrendeltem. Mindegy mostmár, reménykedem, hogy függ az eladótól is es szerencsém lesz vele.

      Törlés
  6. Köszi, hogy eszembe juttattad a pipere tartót :) Épp a napokban kerestem, hogy hol is láthattam ilyet, vagy ehhez hasonlót, de Neked hála megvan :) <3

    VálaszTörlés
  7. Ó, engem sokáig hűségesen szolgált egy sütőkesztyű az ecsettisztításban, úgyhogy nagyon tudom ajánlani, de azért nemsokára megírom a tesztet a Sigma speciális kesztyűjéről :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már elég régóta sütőkesztyűt használok, csak az enyémnek más a bordázata. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...