Ebelin körömlakklemosó párna

csütörtök, november 06, 2014 Ági - Niceties in my life blog 11 Comments

Szerintem mindenki járt már úgy, hogy elutazott néhány napra frissen festett körmökkel, de persze ilyenkor a legtartósabb lakkunk is megbolondul, és lepattan valahol, ami viszont nem túl szép látvány. Idén nyáron azonban úgy döntöttem, hogy teszek egy próbát ezzel a körömlakklemosó párnával,mert kis helyen elfér, és hátha beválik. Bevállalós voltam, mert csak az úton próbáltam ki, de lássuk megérte-e megvenni.


A kis tégely 30 db nagyon vékony kis korongot tartalmaz, ami nem a megszokott vattakorong, annál sokkal tömörebb, erősebb és vékonyabb. Acetonmentes lemosóról van szó, így nyugodt voltam, hogy nem fog szárítani, de ennél sokkal több történt. Ezek a lemosó lapok egy olajos folyadékkal vannak átitatva, ami engem nagyon meglepett, korábban még nem találkoztam hasonlóval, így fenntartásokkal is kezeltem. Na jó, nem fenntartásokkal, hanem kétségbe voltam esve, hogy ezzel hogyan fogom én lemosni a homoklakkot. Összesen 5-6 kis lapot használtam el, és nagyon szépen, maradék nélkül távolított el mindent a körmömről, és a köröm felületét olajos réteggel vonta be. Ezt egy picit rajta is hagytam, majd lemostam, hogy ápolja egy kicsit a körmöket. Készítettem képeket is, hogy láthassátok, hogy valóban megbirkózik még egy homoklakkal is.




Természetesen időben kicsit tovább tart ezzel mosni le a körömlakkot, de utazásnál szerintem nagyon jól jön egy ilyen, sőt én az irodai fiókomban is tartok egyet végszükség esetére. 

Használtatok már ilyen terméket? Mit szoktatok magatokkal vinni körömlakklemosásra, ha elutaztok?

Ági

11 megjegyzés:

  1. Még soha nem használtam ilyesmit, kicsit szkeptikus voltam eddig az ilyen korongokkal kapcsolatban, de nagyon meggyöző és szimpatikus a teszted alapján. Örülök, hogy írtàl róla, jól fog jönni, főleg, hogy nehezen viselem, ha lepattog a körömlakkom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is tartottam tőle. :) Nem mondom, hogy olyan gyorsan lemossa a lakkot, mint egy normális lemosó, de vészhelyzetben tényleg jól jöhet. :) Eddig minden lakkot maradéktalanul el tudtam vele távolítani. :)

      Törlés
  2. Sajnos én nem tudom magamnak olyan minőségűre (és rövid idő alatt) elkészíteni a manikűröm, amivel tökéletesen elégedett lennék, így szakértő kezekre szoktam bízni a kezeim. Ebből kifolyólag a látókörömből egy időben teljesen kikerültek a körömápolási termékek, de ma már újra figyelemmel követem őket. Ennek a tesztnek is nagyon örülök, mert a te tapasztalataid alapján bárkinek szívesen fogom ajánlani ezeket a kis praktikus csodakorongokat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én szeretek "piszmogni" a körmeimmel, ki tud kapcsolni, ha nem kell másra figyelnem, hanem lakkozhatok nyugodtan. :) Bármelyik női táskában elfér, és bármikor jól jöhet. :)

      Törlés
  3. Ez még eddig sosem próbáltam, de nagyon jónak tűnik így a leírtak alapján :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Életmentő kis cucc. :) Nem bírom elviselni, ha lepattan a lakkom, mert piszkálni kezdem, de így bárhol le tudom mosni. :)

      Törlés
  4. Nálam sem megengedhető a kopás, úgyhogy hurcolom magammal a lakklemosót, hacsak nem egy napra megyek valahová. Nekem soknak tűnik az 5-6 korong, sima lemosásnál max. 3-at szoktam elhasználni, de hát ugye acetonmentes, mit várunk tőle. Végszükség esetére érdemes venni ilyet.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek elég vékonyak, kb. harmada a rendes vattakorongoknak, ráadásul átmérőre is kisebbek. A rendes lemosót nem tudja leváltani, de szerintem nem is arra találták ki, viszont vészhelyzetben nagyon jól jön. :)

      Törlés
  5. Tudtam, hogy léteznek ezek a lemosó párnák, de valahogy soha nem jutott eszembe, hogy beszerezzek egyet. Örülök, hogy felhívtad rá a figyelmünket, mert nagyon praktikusnak tűnnek és tényleg nem hátrány, ha van az embernél gyorssegély kínos esetekre. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mióta kevesebbet tudok itthon lenni, nagyon jól jönnek az ilyen termékek vészhelyzet esetére. :)

      Törlés
  6. Nyilván ezeket nem azért találták ki, hogy helyettesítsék a normál üveges körömlakklemosókat, nem is így kell rá tekinteni, de klassz kis dolog ez végszükség esetére akár a táskában hétköznapra, akár utazáshoz! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...