Elfogytak #5

szerda, november 12, 2014 Ági - Niceties in my life blog 13 Comments

Három hónapja volt utoljára ilyen bejegyzés, így ismét összegyűlt egy szép nagy kupac üres flakonom(sőt már több is, mert mire eljutottam a bejegyzés megírásáig kiürült még néhány). Szerencsére most is van olyan termék, amit nagyon szertettem, de sajnos olyan is, amit csak azért használtam el, hogy ne foglalja a helyet. 


Az Avon Planet Spa holt-tengeri ásványos lábkrémje elég régóta megvolt, és csak tologattam ide-oda, mert nem igazán szerettem.Az illata elég erőteljes és férfias volt, de a legnagyobb problémám az volt vele, hogy nem igazán hidratált, így nem sok értelme volt használni.
Újravenném? NEM
Egyszerűen imádtam a Balea tejes-citromos borotvagéljének az illatát, de nem csak emiatt szerettem. Könnyen el lehetett oszlatni a bőrön, finom géles hab képződött és a borotva is könnyedén siklott rajta.
Újravenném? IGEN, bár lehet, hogy már nem kapható, mert legutóbb nem találtam belőle a Dm-ben.
Végre elfogyott a Balea olívaolajos kézkrém is. Az illatát nagyon meguntam(megutáltam), pedig az üzletben megszagolva finomnak tűnt. Az állaga nagyon könnyed volt, jól kenhető, de hagyott egy kis zsíros érzést maga után, hidratálásban mégsem volt kiemelkedő. Nyári kézkrémnek elment.
Újravenném? NEM
Összehasonlító bejegyzésben szerepelt minkét zuhanyzás közbeni testápoló, IDE kattintva eléritek.
A Nivea kakaóvajas zuhanyzás közbeni testápolóját nagyon megszerettem, mert nyáron nagyon jó volt használni, kellőképpen hidratált és az illata is tetszett. A téli időszakra kevés lenne a hidratáló képessége az én bőrömre, de nagyon remélem, hogy jövő nyáron is kapható lesz.
Újravenném? IGEN, majd nyárra.
A Garnier ylang-ylang illatú verziója sem volt rossz, bár a hidratáló hatása nekem kicsit kevésnek bizonyult, viszont nagyon finom illata volt.
Újravenném? NEM


Az Yves Rocher marokkói argánolajos tusoló olaja egy nagyon érdekes termék volt. Az állaga elég sűrű, olajszerű volt, de a nedves bőrrel érintkezve egy fehér krém keletkezett és viszonylag ápolt lett tőle a bőröm is. Az adagolása szörnyű volt, főleg amikor már kevés volt benne, de ami miatt nem lesz többet a fürdőszoba polcomon az a nagyon erős, számomra émelyítően édes illata.
Újravenném? NEM
A Palmolive Mild&Sensitive tusfürdője azonban pont az illata miatt lett kedvenc, ITT már találkozhattatok is vele. Az állaga is nagyon jó krémes volt, és nem szárította a bőrömet.
Újravenném? IGEN, valamikor biztos újra fogom venni, de nem valószínű, hogy mostanában, mert a tusfürdőket szeretem cserélgetni.
Az Avon illatmentes intim lemosója állandó termék nálam, nem cserélem le, már a sokadik tubussal használtam el.
Újravenném? IGEN
A Himalaya Herbals arctiszítójából egy 15ml-es kiszerelést használtam el. Ebben elvileg vannak radírozó szemcsék is, amiből sokat nem lehet érezni, de megfelelően tisztított. Van még egy ilyen pici kiszerelésem belőle, de annyira nem fogott meg, hogy biztosan újravegyem.
Újravenném? TALÁN
A Balea áfonyás tusfürdője nagy csalódás volt számomra. Az illata eleinte tetszett, de egy idő után nagyon ráuntam, örültem, hogy végre elfogyott, pedig nem tart olyan sokáig. Ráadásul megfogta a fürdőrózsámat is, mert elég erős, kék színe van.
Újravenném? NEM


Balea Trend It Up száraz sampon. Utáltam.  A szaga számomra fullasztó volt, csak nyitott ablak mellett tudtam használni, vagy a lakásban levegő után rohangálva. A hatása sem volt egy nagy szám, elnehezítette a hajamat, és fakóvá is tette.
Újravenném? NEM
A Toni&Guy száraz samponját viszont nagyon megszerettem, bár egy kicsit drágának tartom. Nem nehezítette el a hajam, nyomtalanul tudtam használni és akár 2 napot is tudtam nyerni vele. Az illata picit erős, de én nagyon szerettem.
Újravenném? IGEN, ha találok rá valami jó akciót.
A Balea 48 órás deója egy vicc. 2 órát sem igazán bírt(bár viszonylag izzadós vagyok), így nagy nehezen itthon használtam el.
Újravenném? NEM
Viszont a Rexona Maximum Protection nyáron is hű barátom volt. Viszonylag jól bírta a forró és stresszes munkanapokat is, így állandó helye van a polcomon, bár most éppen a Dove ugyanilyen termékét használom. Egy problémám volt vele, hogy elkezdett az alján egy olajos folyadék folyni, de az előző kettőnél nem volt ilyen problémám.
Újravenném? TALÁN, a Dove illata jobban tetszik.
És végül egy körömlakk, ami nem teljesen fogyott el, de sajnos megromlott, így már nem tudom használni. Ez az essence régebbi fajta lakkjaiból van, az árnylat neve nem szerepel rajta.
Újravenném? NEM

Ezeket használtam el mostanában, remélem, hasznos volt számotokra is ez a bejegyzés. Használtatok ezek közül valamit? Mennyire vált be? Nálatok mi fogyott el mostanában? 

Ági

13 megjegyzés:

  1. Az YR tusit tavaly használtam, nagyjából nekem is ez volt a véleményem róla, nem is vettem újra.
    Neked is combos termés jött össze :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És látnád a fiókom. Kb. 1 hónapja befotóztam ezeket, azóta meg csak gyűlnek. :D

      Törlés
  2. Érdekes, nálam pont hogy a Balea Trend It Up működik és a Tony&Guy nem :)
    A zuhanyzás közbeni testápolókat valahogy nem nekem találták ki, nem igazán tudok velük mit kezdeni, szívesebben szöszölök lefekvés előtt a testvajakkal (azzal a féltucat tégellyel :P), ráadásul tasakos kiszerelésben a Nivea zuhanyzás közbeni testápolója valami eszméletlen orrfacsaró :(
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem se mindegyik Nivea jött be, ez szerencsére nagyon, de mikor bejött a hűvösebb idő, és is testvajra váltottam. :) Mikor írtál a száraz samponokról, már akkor is néztem, hogy fura, hogy neked pont a Balea jön be én meg majd' megfulladok tőle. Bár van egy enyhe asztmám, lehet az is közrejátszik, de eddig egyikkel sem volt probléma, csak ezzel.

      Törlés
  3. Óóó, az az áfonyás Balea tusi, imádtam, erre kivonják :((( *csendesen szipog a sarokban*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :( Sajnálom, hogy kivonják, mert tényleg sokan szerették, ahogy olvastam. De remélem, hogy lesz végre valami nagyon szuper. :)

      Törlés
  4. Én próbálkoztam a zuhanyzás közbeni testápolóval, de nagyon nem tudtam megszeretni. Számomra sajnos egy rémálom volt a használata.

    VálaszTörlés
  5. Nekem bejött ez a szárazsampont, szerencsére nem fullasztott, bezzeg a kék változat... Az komolyan életveszélyes :-D Rexona deóm van, és nagyon szeretem, na meg az Avon lábkrémét is, az egyik kedvencem, és a tappancsaim is puhák tóle :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a kékkel nem is mertem próbálkozni. :D Örülök, hogy Neked bejött a krém, így nem a termék rossz, csak nem vagyunk kompatibilisek. :)

      Törlés
    2. Igen, ami az egyiknek nem jön be, a másiknak kincs lehet, elvégre nagyon sok mindenen múlik az ilyesmi :-)

      Törlés
    3. Igen, nagyon sok mindenen múlik ez. Nagyon sokszor volt már, hogy olyan terméket utáltam, egyszerűen nem működött nálam, amit rengetegen imádnak, és fordítva is.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...