Essence Lash Princess szempillaspirál

csütörtök, november 13, 2014 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

Nem is értem, hogy miért nem írtam eddig erről a spirálról részletesebben, hiszen mostanában nagy kedvenc lett és szinte csak ez után nyúlok. Biztos vagyok benne, hogy ha megnézitek az előtte-utána képeket, meg fogjátok érteni, miért is szerettem meg nagyon ezt a szempillaspirált. 


Amikor még valamikor tavasszal megláttam az új szortiment termékeiről a képeket, rögtön felfigyeltem erre a szempillaspirálra, így amikor nyáron az essence német oldalán lehetett játszani érte, rögtön jelentkeztem, de nem sok reményt fűztem hozzá, hiszen nemzetközi játék volt, így nagyon meglepődtem és örültem amikor kaptam egy e-mailt, hogy én vagyok az egyik szerencsés. Amikor megérkezett rögtön ki is próbáltam és már akkor beleszerettem, de ne rohanjunk ennyire előre.
Nem tudok szó nélkül elmenni a csomagolása mellett, ugyanis szerintem ebben az árkategóriában ritka, ha ennyire szép külsővel találkozunk. A kupakon lévő csúszásgátló célját annyira mondjuk nem értem, azért annyira nem hiszem, hogy csúszós lenne a felülete, de mindenesetre nagyon szép ez a díszítés.

A spirál keféje nagyon érdekes, hivatalosan a "kobra" nevet kapta. Számomra nagyon könnyű használatot tesz lehetővé ez a görbített fejkialakítás és szerencsére nagyon ritkán szoktam összekenni magam vele. Az elején egy picit több festéket vett fel a kelleténél, de idővel ez változott, ahogy sűrűsödött a festék. 
Az állaga eleinte elég híg volt, de így is szépen működött. Később természetesen sűrűsödött, de még most, 3,5 hónap után is jól kezelhető. Amiről észreveszem, hogy már nem teljesen friss a festék, az az, hogy mostanában hajlamos pici csomók képződésére, ez látszik is a képeken, ezért néhány használatonként le szoktam húzni a kefén lévő festéket. A hatása nagyon természetes, szerencsére nem igazán ragasztja össze a pillákat. Leginkább a hosszabbító hatása szokott feltűnni, a dúsítás szerintem nem annyira jelentős, valamint ívelésben nem tudok nyilatkozni, mert viszonylag íveltek a szempilláim(tusvonal húzásánál nem előny :D ). A képeken balról jobbra haladva spirál nélkül, 1 illetve 2 rétegben láthatjátok. 
Sajnos hajlamos picit potyogni az utóbbi időben, így emiatt picit haragszok rá, de mindent egybevéve, meg vagyok elégedve vele, persze vannak hibái, de ár-érték arányban szerintem nagyon jó. Már vásároltam is belőle, bár nem magamnak... ;)

Próbáltátok már? Melyik a kedvenc spirálotok?

Ági

10 megjegyzés:

  1. Valóban csodaszép vele a végeredmény :) én is gondolkodtam a megvételén de annyi itthon a spirál hogy ezt egyelőre kihagytam

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Èn is ebbe a helyzetbem vagyok, de ez lesz a következö amit megveszek.

      Törlés
  2. húú ez elég látványos. :) lehet kipróbálom, de nekem is kb 3 spirál van most felbontva itthon, de egyik sem az igazi.. a sárga maybelline-re is kezdek ráunni, vágyom most valami igazi wow-hatásúra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam háttérbe szorította a Maybelline go extrem spirált. :) Nekem is van több felbontva, de szinte mindig ezután nyúlok.

      Törlés
  3. Nagyon gyönyörűek lettek a pilláid :) Én is szeretem ezt a kis édi-bédi spirált :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anikó, örülök, hogy Neked is bevált. :)

      Törlés
  4. Szerintem is jó kis spirál ez, ebben az árkategóriában az egyik legjobb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is meglepődtem, hogy ilyen árkategóriában ennyire jó spirált találtam. :)

      Törlés
  5. Hm, nem is olyan rossz :) Igaz, én most Max Factor-ozok, de jó tudni, hogy olcsóbb spirál is tud látványos eredményt hozni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam ez sikeresen háttérbe szorította a Maybelline és L'oréal spirálokat is. ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...