Filmezzünk | Szerelem a felhők felett

vasárnap, november 02, 2014 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

Hétvégén általában van egy kis idő pihenni, olvasni egy jó könyvet, vagy filmet nézni, így nincs is jobb alkalom egy kis filmajánlóhoz. Arra gondoltam, hogy ezen túl nem tartom magamban, ha látok egy olyan filmet, ami tetszett/jól szórakoztam rajta/elgondolkodtatott, így egy új sorozat első részét láthatjátok most. :)
Kép forrása
Néhány hete láttam ezt a filmet és mivel azóta is sokszor gondolok rá,szívesen mutatom meg Nektek is. Alapvetően szeretem a romantikus és vicces filmeket, de ez valamiért kiemelkedik számomra a többi közül. Julie egy sikeres művész, aki épp a közelgő esküvőjét szervezi és úgy érzi megtalálta azt a férfit, aki meg tudja teremteni számára a nyugodt életet és a biztonságot. Éppen a vőlegényéhez tart, amikor a repülőn a mellette lévő ülést Antoine kapja, aki egy javíthatatlan nőcsábász. Nemsoká' az is kiderül, hogy ismerik egymást, viszont mindketten haragszanak valamiért a másikra. Megismerhetjük mindkettőjük álláspontját és természetesen mindkettőjüket meg lehet érteni. Nagyon szerethető karakterek és nagyon lehet szurkolni, hogy egymásra találjanak, így én kicsit csalódott voltam, hogy külön szálltak le a gépről. De vajon véget ér itt a történet? Biztos, hogy egy nőnek csak biztonságra van szüksége?

Ha  méh nem csigáztalak fel eléggé, nézd meg a film előzetesét. :)


Milyen filmeket szeretsz? Ezt láttad már? Milyen terveid vannak a mai napra? :) Szeretnél máskor is filmajánlót? 

Ági


6 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök ennek az ajánlódnak, mert nagy rajongója vagyok a francia filmeknek, pláne a francia vígjátékoknak. Úgyhogy meg is van a mai program, köszönöm! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tudtam olyat ajánlani ami érdekel. Jó filmezést és ha van kedved, írd majd meg, hogy tetszett-e. :)

      Törlés
  2. Felkeltetted az érdeklődésem, én is megnézem majd valamelyik este :) Kérek még ilyen bejegyzéseket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy szimpatikusnak találod. Kíváncsi vagyok, hogy tetszik-e, ha van kedved, majd írd meg. :)
      Köszönöm, hogy írtad, hogy szeretnél folytatást, így mindenképpen lesz. :)

      Törlés
    2. Megnéztem, és nagyon tetszett. :) Tudom, hogy tipikus francia film, de azért szurkoltam, hogy a végén tényleg happy end legyen.

      Törlés
    3. Jaj, de örülök, hogy tetszett! :) Én is imádtam. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...