Inspiráció #42

hétfő, november 10, 2014 Ági - Niceties in my life blog 7 Comments

Az utóbbi időben elég sokat gondolkoztam azon, hogy eddig miért is nem szerettem eddig az őszt. Mindig csak az jutott eszembe róla, hogy esik az eső, fúj a szél, hideg van és köd, de mostanában változott valami, mert reggelente, amikor munkába indulok és kilépek az ajtón, mindig veszek egy mély levegőt, és elégedetten nyugtázom magamban, hogy milyen jó is ez a friss, csípős levegő. Imádom nézegetni a lehulló faleveleket, hogy milyen szép színekben pompázik a természet, sétálni egy nagyot, majd hazaérve a meleg lakásba, meleg teát szürcsölni a takaró alatt, egy jó könyvvel a kezemben. 

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink 

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki
A múlt heti képhez kapcsolódva :)

8. Heti kint
Jelenleg ez a háttérkép a telefonomon

9. Heti bent

10. Heti +1


Melyik a kedvenc képetek? Szeretitek a novembert?

Szép hetet!

Ági



7 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Engem is. :) Amikor megláttam, tudtam, hogy itt a helye. :)

      Törlés
  2. A heti outfit és a heti köröm a kedvenceim. De az a narancsos kép is nagyon mutatós. :) Minden évben készítek szegfűszeges narancsot. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is szeretek ilyen természetes illatosítókat is használni, és nem utolsó sorban nagyon mutatós is. :)

      Törlés
  3. Imádtam minden képet, az outfit nekem is nagy kedvencem :)

    VálaszTörlés
  4. A heti bent nagyon tetszik, majd sok-sok év múlva, ha nem lesznek bentlakós cicáim, lehet, hogy összeállítok hasonlót :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...