Morgan Taylor - Making Waves

péntek, november 14, 2014 Ági - Niceties in my life blog 24 Comments

Már nyár óta megvan ez a Morgan Taylor lakk, eddig mégsem kapott főszerepet, bár a blogon már szerepelt ITT, ITT és ITT. Igazság szerint, nem igazán szoktam kék színt viselni a körmeimen, ezt a lakkot mégis többször is elővettem már, úgyhogy valamit tudhat. ;) Részletek a bejegyzésben.


Az üvege elég nagy, ugyanis 15 ml-es kiszerelésben kaphatóak ezek a körömlakkok. Ez egy klasszikus színnél, amit gyakran használunk nagyon előnyös lehet. A kupak kialakítása lehetővé teszi a kényelmes fogást, így már egy plusz ponttal indított nálam.
A következő plusz pontot az ecsettel zsebelte be, ugyanis nagyon szuperül lehet vele lakkozni, nem volt szükségem javításra még a jobb kezemen sem(!), ami nálam azért ritka. Az állaga is nagyon jól használható számomra, nem túl híg, de nem is túl sűrű. A fedése elég érdekes, ugyanis a képeken 2 rétegben látható, és észrevehető, hogy a körömvégek átsejlenek, viszont szabad szemmel ezek nem voltak láthatóak, csak a monitoron vettem észre. Készítettem fedőlakk nélkül és fedőlakkal is képeket, nekem jobban tetszik fényesen, így én mindenképpen használok rá fedőlakkot. 
A képek sajnos nem teljesen adják vissza a színét, hiába készítettem nagyon sok képet, nem találtam olyat, ami tökéletesen visszaadná. Próbáltam rákeresni, de egyszerűen máshol sem találtam 100%-ig színhű képet (bár ez a monitor beállításaitól is függ), de ezek szerint nem a fényképezőgépem bizonyult gyengének, ez a szín ilyen kis trükkös.
Tartósságára sem lehet panasz, én 3 nap után mostam le, de csak ott volt sérült, ahol lemezen válnak a körmeim(körömerősítő projekt indul).



fedőlakkal

Próbáltátok már a Morgan Taylot márkát? Szeretitek a kék lakkokat?

Ági

24 megjegyzés:

  1. Gyönyörű színe van, imádom az ehhez hasonló kékeket és örülök, hogy díszítés nélkül mutattad meg, mert így szuperül érvényesül és nagyon tetszik natúrban. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Készült ám díszített verzió is, majd megmutatom azt is, de szerettem volna önmagában is megmutatni. :)

      Törlés
  2. Váó, az én szóhasználatomban ez a szín a legmenőbb! :)

    VálaszTörlés
  3. Szép nagyon! :)
    Van kék lakkom, de nem igazán használom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam is nagyon ritkán kerül elő, de néha kell a változatosság. :)

      Törlés
  4. Hű, de gyönyörűen áll Neked ez a lakk :)

    VálaszTörlés
  5. Jó ez a szín, hasonlót láttam más márkáknál is. Tényleg ennyire jó ez a márka? Még nem vettem tőlük semmit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem eddig ez az egy lakkom van tőlük. Felvitelnél nekem nagyon sokat jelentett az ecset kialakítása, nagyon könnyű lakkozni vele. A szín ugye egyéni preferencia kérdése, a tartósság pedig nálam nehéz ügy a körmeim miatt, s ahol lemezesen válik, ott a 3.napon lepattant, de máshol nagyon szép volt. Én szívesen próbálnék még más színt is tőlük. :)

      Törlés
  6. Valóban nagyon szép kék, sőt nekem maga az üveg kialakítása is nagyon bejön.

    VálaszTörlés
  7. Jaj, de szépséges!!! Nekem nagyon bejön ez a márka, egyedül a sárga lakk felvitele volt egy kicsit nehezebb, a másik három viszont kiválóan kezelhető, jól pigmentált lakk, úgyhogy lehet, hogy benevezek majd erre a színre, bár a másik esélyes a Barry M Blue Grape-je :-)

    VálaszTörlés
  8. húú gyönyörű. *-* már egy ideje ilyen kék lakkot keresek. *-*

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...