Őszi TAG

szerda, november 26, 2014 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments

Még éppen időben érkezem ezzel a kérdéssorral, bár már jóval korábban, még szeptemberben ki szerettem volna tölteni, de csak most jutottam el idáig, remélem, azért érdekes lesz számotokra, hiszen a legtöbbször a személyes bejegyzéseket kéritek.

1. Sorolj fel 3 dolgot, amit szeretsz az őszben!
A színes faleveleket, a napsütéses napokat és a forró italokat.

2. Milyen ízesítésű a kedvenc teád?
Jelenlegi kedvencem a Gárdonyi Teaház Vadcseresznyés teája.

3. Melyik az az esemény/alkalom, amit a legjobban vársz idén ősszel?
Már eléggé a végén járunk, így visszagondolva minden zsúfolt héten a pihenéssel töltött hétvégéket vártam.


4. Szereted a sütőtököt?
Nagyon szeretem, bár nem eszek túl gyakran. Egy szezonban 2-3 alkalom elég nekem.

5. Ha meghívnának egy Halloween buliba, minek öltöznél be?
Nem szoktam beöltözős buliba járni, így erre nincs ötletem.

6. Melyik a kedvenc ruhadarabod az évszakban?
Bőrkabát és kötött sálak.

7. Sima sál vagy cső sál?
Egyikkel sincs bajom, így bármelyik jöhet. :)

8. Milyen illatokat szeretsz ősszel?
A hideg illata. Amikor már csípős hideg van, annyira jellegzetes, szinte füstös illata van a levegőnek, amit én imádok.


9. Melyik a kedvenc forró italod?
A 2-es kérdésnél említett tea.

10. Melyik a kedvenc őszi ételed?
Nincs kifejezetten kedvenc őszi ételem, de a sütőtököt nagyon szeretem.

11. Hordasz úgy sálat, hogy bent is magadon hagyod?
Nem, mert zavar ha a nyakamban van. Ebből az okból kifolyólag garbót is nagyon ritkán hordok.

12. Előfordul, hogy ilyenkor még napszemüveget hordasz?
Igazság szerint kellene, mert káros sugarak ilyenkor is vannak, mégis bekerült a fiókba.

13. Mi az a 3 dolog, ami beugrik elsőnek, ha az őszre gondolsz?
Színek, füstös illat, köd.

14. Kávé, tea vagy forrócsoki?
Kávé és tea minden nap többször is, forró csokit nem igazán szoktam inni.

15. Bakancs vagy UGG csizma?
Ha mindenképpen választani kell, akkor inkább a bakancs, de ha a csizmákat is idevesszük, akkor mindenképpen az.

Ha van kedvetek, válaszoljatok Ti is a kérdésekre a bejegyzés alatt. Várom a válaszaitokat. :)

Ági

2 megjegyzés:

  1. Imádom az őszben a színeket. Hogy a kávé mellett ihatok teát és hordhatok sálakat :D.Viszont én utálom a hideget...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is jobban szeretem azokat a napokat, maikor süt a nap és meleg van, de érdekes módon, az utóbbi hetekben meglátom a hidegben is a jó dolgokat. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...