Sally Hansen Double Duty alap- és fedőlakk

csütörtök, november 20, 2014 Ági - Niceties in my life blog 16 Comments

Az essence BTGN fedőlakkom besűrűsödött, így sürgősen kerítenem kellett helyette másikat, azonban éppen készlethiány volt, így más alternatíva után néztem, így jutottam el a Sally Hansen Double Duty alap- és fedőlakkig. Nagyon kíváncsi voltam rá, mert korábban még semmit sem próbáltam a márkától, de mivel sok jót halottam róla, így magas elvárásokkal indítottam az ismerkedésünket. Sikerült-e felülmúlnia az eddigi kedvencemet? Olvass tovább, és kiderül.


Az már mindenképpen szimpatikus volt, hogy jól be van csomagolva, így biztos lehettem benne, hogy előttem még senki sem nyitotta ki, így nem is kezdett ketyegni a szavatossági ideje. Az üvege nekem picit fura, mert elöl íves, hátul viszont teljesen sík felületű. 
A kupak nem szögletes, így könnyen lehet használni(legalábbis én nem igazán szeretem a szögletes kupakot). Az ecset közepes vastagságú, nem lapított, egyenesre vágott és átlátszó. Engem kicsit zavar, hogy átlátszik, főleg, mikor a körömhöz ér, mert nagyon kell nézni, hogy éppen hova is kenem a lakkot.

Az állaga folyós, így könnyen terül és érdemes jól lehúzni az ecsetről a felesleges lakkot, mert sajnos már közepes rétegben is hajlamos buborékosodni. Ha ez még nem lenne elég baj, nem szárítja az alatta lévő körömlakkot valami gyorsan(bár nem is ígéri), így már jártam vele úgy, hogy lefekvés előtt 3 órával lakkoztam, mégis reggelre párnamintás körmökkel ébredtem, pedig már száraznak lehetett érezni a felületét. A fénye szerencsére nagyon szép, viszont tartósságban sem mondanám kiemelkedőnek. 

Alapnak is szoktam használni, nekem erre nagyjából megfelelt, mert én csak annyit várok el egy alaplakktól, hogy kitöltse az esetleges egyenetlenségeket a köröm felületén és megóvja a körmömet az elszíneződéstől, viszont az ígéretével ellentétben nem segített megerősíteni a körmeimet.

Mindent egybevetve nekem nem vált be, így tovább keresgélek a tökéletes fedőlakk után.

Milyen alap- és fedőlakkot használtok? Gyors szárításra van valami tippetek(a Seche Vite-on kívül)? 

Ági

16 megjegyzés:

  1. Pedig milyen jól indult a bejegyzés... :-(
    A csomagolás nagyon megnyerő, én is biztosan ezt a lakkot választanám egy olyan társával szemben, amit bárki nyitogathat, próbálgathat.
    Remélem, mielőbb megtalàlod az Igazit!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek szerint sikerült átadnom, hogy hogyan változott a viszonyom vele. :/ Nagyon sajnálom egyébként, mert nagy reményeket fűztem hozzá. :(

      Törlés
  2. Az Astor új gyorsszárító lakkja zseniális, próbáld ki! Írtam róla tesztet, ha gondolod olvasd el. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olvastam a tesztedet róla, de néztem a Dm-ben és 1500 Ft volt, így várok valami jó kis akcióra. :) Vagy a Télapóra. :D

      Törlés
  3. Hónapokkal ezelőtt vettem meg ezt a lakkot, egyszer próbáltam nagyon nagy lelkesedéssel (mert hogy ez SH, húha)... Azóta is a körmös doboz egyik távoli csücskében pihen és felé se néztem. Teljesen egyformák a tapasztalataim, annyit leszámítva, hogy én még nem próbáltam ki alaplakknak, mert azt mindig ellustizom, de majd egyszer ráveszem magam. Viszont az örök szerelmem az Essence BTGN! :)
    Illetve most azon gondolkodom, hogy melyik UV top coat-ot próbáljam ki, akit leold a körömlakklemosó is.

    VálaszTörlés
  4. :( Sajnálom, hogy Neked is csalódnod kellett benne. Mostmár alapnak sem tudom használni, mert körömerősítőt használok, igy most az az alapom. De legalább tényleg nem fogta be semmi sem a körmöm.

    VálaszTörlés
  5. Ez Nekem is megvan és szeretem is, szép lesz a végeredmény. Mivel normál lakk, nincs semmi mélyszárítása, ezért teljesen száraz színes lakkra kell felkenni. Alapként viszont tényleg nem nagy szám.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam a teljesen száraz lakkozást is képes sérülékennyé tenni, ezért nagyon haragszok rá. :/ Mint írtam is, nem ígéri, hogy gyorsan szárít, így ezt nem is vártam, de a száraz lakkozást ne tegye már tönkre. :/ Pedig a fénye tényleg szép, ezért kár érte. De ha Neked van időd megvárni a teljes száradást, akkor jól jártál vele. :)

      Törlés
  6. Az Orly Sec 'n Dry fedőlakkját ajánlom, nekem nagyon bevált. Gyorsan szárít és szép fényes réteget biztosít, buborékosodni pedig eszébe sem jut. Én a Seche Vite-ről lemondtam, amikor kiderült, hogy Toulene-t tartalmaz, egyikét a Big-3-nek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a tippet. :) Mindenképpen vetek rá egy pillantást. ;)

      Törlés
  7. Én kiakadtam ezen a cuccon. Fedőlakkot kerestem, akkor vettem meg, de minden alkalommal úgy jártam, ahogy Te, hogy párnanyomatos körmökkel ébredtem, úgyhogy hamar félre is dobtam. Azóta rá se néztem, még alapnak se használtam. Kidobni viszont nem akarom, hátha el tudom majd használni valami kutyuláshoz... vagy vmire. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezek szerint nem én fogtam ki selejteset. :/ Kidobni én sem szeretném, nagyon ritkán dobok ki dolgokat, csak ha nagyon muszáj.

      Törlés
  8. Nem szoktam sokat költeni alap- és fedőlakkra, megfelel az Essence alaplakkja,amit sajnos kivonnak, vagy a Moyra körömerősítő. Fedőnek is Moyrát szoktam venni, gyémánt vagy gyorsszárítót, de most éppen Golden Rose Gel fedőlakkom van, nem sok különbséget látok közöttük. A BTGN-t én annyira utáltam a mini ecset és a fekete üveg miatt, hogy örültem, hogy elfogyott.
    Na, ha ennyire nem jó ez a Sally Hansen, akkor nem veszem meg.
    Ha több vélemény lesz az Astorról, kipróbálom, amennyit már lakkra költöttem, 1500 Ft nem oszt nem szoroz, nekem a lényeg, hogy 3 napig bírja a manikűr.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem szoktam naponta újra lakkozni, így nálam is elvárás a min. 3 nap. Moyra fedőt még nem próbáltam, de elég vegyes véleményeket olvastam róla, én meg tuti a rosszat fognám ki. :D

      Törlés
  9. Alapnak használtam, nem kentem a lakkok fölé. Nekem az alap- és fedőlakk 2in1 dolog nem jön be, hiszen az alap és a fedőlakk teljesen más feladatokat lát el, akkor hogyan lehet mégis egy termék?!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, más a feladat, de azért szerintem nem mond ellent a két funkció, így akár meg is lehetne oldani egy termékben.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...