'14 decemberi Pixibox

szerda, december 10, 2014 Ági - Niceties in my life blog 8 Comments

Már nagyon vártam, hogy megérkezzen a decemberi Pixibox, hiszen tavaly is szuper dolgok voltak a karácsonyi kiadásban, és reméltem, hogy idén is hasonlóan ütős csomagot sikerül összeállítania a Pixi csapatnak. A várakozásomat csak növelte, hogy egy szusszanásnyi időm sem volt, így azzal tartottam magamban az erőt, hogy amikor megjön, kapok egy kis szünetet, hogy kiélvezzem a bontogatást. :) De lássuk, hogy mennyire vagyok megelégedve  a csomagommal.


A karácsonyi kiadást a fehér és piros színek kombinációja uralja kívülről, ami nekem nagyon tetszik, imádom ezt a párost, így mikor a külső dobozt kinyitottam, máris mosolyra húzódott a szám.


A következő mosoly pedig akkor jött, amikor láttam, hogy milyen kis tömött dobozka érkezett.

Teljes kiszerelésű termékek
Uriage Créme Lavante-krém tusfürdő: a márka már nem ismeretlen számomra, hiszen a Glamour-napokon is vásároltam már tőlük(ITT), bár azt nem én használom, így örültem neki, hogy most én is kipróbálhatok tőlük valamit, bár titkon valamilyen hidratáló terméket reméltem, de ennek is nagyon örülök.
Bielenda Skin Clinic Proffesional hidroplasztikus anatómiai arcmaszk: sajnos ebből a bőrfiatalító verziót kaptam, amit így 25 évesen még korainak érzek, pedig nagyon szívesen kipróbálnám.Valószínűleg megpróbálom majd elcserélni másik fajtára. Ha van köztetek olyan, aki szeretne cserélni, várom a jelentkezését. ;)
CoconutOil Cosmetics argánolajos ajakápoló: sűrűn nézegettem mostanában a márka termékeit, így nagyon örülök, hogy kipróbálhatok tőlük is valamit. Ajakápolóból nincs hiány itthon, mégis örültem neki, mert a hideg időben egy ilyen argán olajos csoda csak jól jöhet.

Utazó méretű termékek
Uriage Isofill- intenzív rácfeltöltő szérum: szintén az a problémám vele, mint az arcmaszkkal, ugyanis nem találtam infót arról, hogy milyen korosztálynak ajánlják, így lehet, hogy neki is csere lesz a sorsa.
OSiS+ Glamination Strong Glossy Holdspray: elég ritkán használok hajlakkot, mert eddig nem sikerült olyat találnom, aminél ne éreztem volna ragacsosnak és elnehezültnek a hajam, remélem, hogy ez a termék megtöri ezt a sorozatot.

Minta kiszerelésű termékek
La Roche-Posay Rosailia CC krém: ennek nagyon örültem volna, hiszen már akkor kíváncsi voltam rá, amikor megjelent, viszont elég sötét a bőrömhöz, így sajnos nem tudom használni.
Clarins arctisztító tej és arcápoló krém: ezeket biztos el fogom tudni használni, mert a hideg idő beköszöntével sokkal szárazabb lesz a bőröm, így jól jön a hidratálás.
Parfümök
Jimmy Choo női és férfi parfüm: Szokás szerint most is érkezett parfüm, ráadásul férfi változat is, ami engem nem zavar,mert a Párom rögtön le szokott csapni rájuk, így neki is van egy kis öröme benne. :)

Ez a kiadás is három féle változatban készült, ami szerintem nem egy rossz gondolat, hiszen így még ha véletlenül bele is futunk egy képbe mielőtt megkapjuk a dobozunkat, nem tudjuk, hogy a miénk is olyan-e, valamint így könnyebb dolga van a Pixi csapatnak a doboz tervezésekor, hiszen már elég nagy számú kiadásokkal jelentkeznek. Biztos vagyok benne, hogy az összeállítás is van olyan izgalmas, mint nekünk a bontogatás és nagyon szívesen be is lesnék a kulisszák mögé, hogy hogyan is működik ez, hiszen nem lehet egyszerű átgondolni, hogy mi az, ami hónapról-hónapra visszacsábítja a vásárlókat, méretben is belefér, valamint ár-érték arányban is mindegyik félnek megéri.  

Összességében szerintem egy jól összerakott doboz lett ez annak ellenére, van olyan termék, amit a színe vagy a korom miatt nem tudok használni. Amit nagyon sajnálok, hogy nem sikerült azok közé bekerülnöm, akik a Nuxe szárazolajat tartalmazó változatot kapták, mert nagyon szerettem volna kipróbálni, de sajnos viszonylag drága, így egyelőre marad  a kívánságlistán.

Ti rendeltetek most Pixiboxot? Mit gondoltok erről a kiadásról? 

Ági

8 megjegyzés:

  1. Még sosem rendeltem, a múltkorira majdnem lecsaptam, de mikor láttam a márkákat, és hogy 2 teljes termék lesz benne, letettem róla. A mostaniban is csak 3 teljes termék van, ebből 1 egy arcmaszk. Nem lenne gond, de ehhez képest szerintem sokba kerül. :( Így marad a másoknál nézegetés. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sokszor az utazó méretű termékek is a teljes kiszerelés fele, így azok is jól tudnak jönni, de persze kell az is, hogy szerencsénk legyen és olyan termékek legyenek benne, amiket tudunk használni.

      Törlés
  2. Szerintem feleslegesen aggódsz a maszk és a szérum miatt, rosszat nem tehet. Krémmánián is mindig azt hangsúlyozzák, hogy nyugodtan lehet az ezekben a termékekben található extra összetevőket használni, egyrészt úgysincs benne annyi, ami komoly változást okozhatna, másrészt inkább a megelőzésre kell helyezni a hangsúlyt, mert amelyik ránc ott van már, attól nincs szabadulás. Szerintem csak a nagyon érett bőrre ajánlott termékeket felesleges kipróbálni, de ezek nem hiszem, hogy ebbe a kategóriába tartoznának. Egyébként is, mit lehet várni egy maszktól, amit egy alkalommal használ az ember?

    VálaszTörlés
  3. ez a maszk szuper jó :) persze főként ilyen öreglányoknak mint én :) kipróbáltam valamelyik nap és csodálatos lett tőle az arcom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj Anikó, ne is mondj ilyen, nem vagy Te öreglány. :) Én is ki fogom próbálni. :)

      Törlés
  4. Megrendeltem, nekem ez most a legkevésbé tetsző dobozom. Én is a Nuxe olajra voltam kíváncsi, de ahogy nézem a képeket, bejegyzéseket, nem sok ember dobozában láttam. Ha legalább tudtam volna hogy a Nuxe nem lesz benne minden dobozban lehet meg sem rendelem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem sokan rendeltek a Nuxe miatt, legalábbis ahogy olvasgattam, mindenki azt hiányolta a dobozából.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...