'14 novemberi kedvencek

kedd, december 09, 2014 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

Igazság szerint a november számomra nem volt túl kedves. Sok munka, sok stressz, kevés pihenés, kikapcsolódás. Túlságosan rutinszerűvé vált minden és ez nagyon fárasztóvá vált a hónap végére. A használt termékeknél sem volt túl nagy változatosság, minden reggel a jól bevált dolgok után nyúltam, hiszen a gyorsaság nálam fő szempont volt, így a sűrűn használt dolgok mindig kint maradtak, s már nyúltam is értük.


Nagy meglepetés lett számomra a Catrice Absolute Matt palettája, mert az első színminta után ki sem nagyon akartam próbálni élesben, mert eléggé porolt, ráadásul a világos színek sem az igaziak, azonban az első használat alkalmával belopta magát a szívembe, mivel még a nap végén is nagyon szépen megmaradt a szemhéjamon, ami nálam elég ritka. Persze ehhez kellett az Artdeco szemhéjalapozója is, ami eddig hanyagolva volt a blogon, pedig már egy éve hű társam. Nem is értem, hogy eddig miért nem jött elő semmilyen formában sem. A hajtós időszak "jót" tett a szem alatti karikáimnak is, így a korrektor mindennapos használatban volt, amit leginkább az eBay-ről rendelt is'mine lapos ecsettel (bővebben ITT) dolgoztam el. 
A zöld szín nem éppen a kedvencem, így nagyon meglepődtem magamon, hogy mennyire oda voltam már a képek alapján is a Catrice "Feathered Fall" Skie’s Force (ITT) körömlakkért, de szerencsére magamon is nagyon tetszett. Újra előkerült és még az őszi kedvenceim közé is bekerült(ITT és ITT) az essence Time for romance árnyalata, amiről sosem tudom levenni a szemem, ha ez van a körmeimen.
A hidratálásról sem feledkeztem meg, így a hajamra bőszen használom a Garnier Fructis Oil Repair 3 Hajerősítő Maszkot, mert sokkal puhább és selymesebb lesz tőle a hajam. Az Alverde testvaj csomagból csak egy kedvencem lett, méghozzá a gránátalmás, kakaóvajas verziónak tetszett leginkább az illata és szerencsére a bőrömet is jól hidratálta.

Nektek mik voltak a kedvenceitek novemberben?

Ági

6 megjegyzés:

  1. A matt palettából én eddig a világosabb árnyalatokat ütögettem fel a szemöldökcsont alá, ennél tovább nem jutottam :DD Viszont a laposecset nekem is nagy kedvencem, akár alapozásra, akár korrektor eldolgozására, de még a highlighter felvitelére is tökéletes, újabban arra is használom nagy bőszen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem ez az ecset nem vált be alapozásra, sajnos elég csíkos nekem úgy. :(

      Törlés
  2. Azzal a palettával én is nagyon nagyon szemezek de még nem vitt rá a lélek ... :)
    Ezek voltak az én kedvenceim : http://misssziszi.blogspot.hu/2014/12/novemberi-kedvencek.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akciósan megéri szerintem, teljes áron nem gondolom, hogy olyan jó az ár-érték arány, hiszen egy Sleek paletta sem kerül sokkal többe, de azért több szín és jobb minőséget kapunk. Köszi a linket, meg is nézem. :)

      Törlés
  3. A matt palettát imádom és a szemhéjalapozót is :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...