Braun Face 820 arctisztító készülék és arcepilátor

péntek, december 19, 2014 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

Nagyjából három hete nagy öröm ért, ugyanis sikerült bekerülnöm a trnd.hu oldalon a Braun Face 820 arctisztító készülék és arcepilátort tesztelő csapatba. Amikor megérkezett a csomag szerencsére pont szabadságon voltam, így rögtön meg is tudtam örökíteni a kicsomagolás pillanatait, valamint már aznap este el is kezdtem használni, mert nagyon kíváncsi voltam már, hogy mit is tudhat egy ilyen készülék. 

A utóbbi időben sok helyen lehet különböző arctisztító készülékekkel találkozni, egyre több márka jelentkezik a saját verziójával. A Braun készülék esetében számomra az volt a leginkább szimpatikus, hogy cserélhető a feje, így egy készülékben megkapjuk az arctisztítót és az arcepilátort is.
A csomagolásban biztos helye van minden résznek, mint ahogy a képen is láthatjátok. A csomag tartalmaz egy pótfejet is az arctisztítóhoz, ezt 3 havonta ajánlják cserélni. Az epilátor tisztításához kapunk egy kis kefét is, valamint a könnyű szállításhoz egy védőkupakot.



Az arctisztító fejeket a gomb megnyomásával tudjuk cserélni.




Az elem kicserélése egy kicsit körülményes, ugyanis egy érme segítségével tudjuk kicsavarni a kupakot. Mivel egy kis kefét kapunk a tisztításhoz, annak a végét ki lehetett volna alakítani úgy, hogy ki lehessen vele nyitni, vagy még jobb megoldás lenne, ha tölthető lenne.

A fejek cseréje nagyon egyszerű, csak felfelé kell húzni a rajta lévőt, majd a helyére berakni a másik fejet.

Arctisztítóként alapos munkát tud végezni, napi szinten talán túlságosan alaposat is. Az első napokban minden este használtam géles lemosóval, de így azt éreztem, hogy túlságosan megtisztítja a bőröm, arctisztítás után nagyon feszült és szinte könyörgött a hidratálásért. Ez valószínűleg azért van, mert egy picit durvának érzem használat közben a kefe szálait, pedig amikor először kézzel végigsimítottam, elég puhának éreztem. Tudtam, hogy így nem lesz jó. Mostanában 2-3 naponta szoktam használni és áttértem egy krémes lemosóra, így legalább azt is el tudom használni, mert azt önmagában nem éreztem elég hatékonynak. Az arcbőröm így nagyon puha, hidratált és tiszta a használata után. A pórusokat is viszonylag szépen kitisztítja, de a méretük egyelőre nem csökkent, nyilván ez hosszabb idő után lehetséges, így erről szívesen beszámolok még később. Amit még a kefe erőssége mellett hátránynak érzek, hogy a sebessége nem állítható, csak a forgás iránya, ami ennél a funkciónál nem mérvadó. Mivel a készülék vízálló, így zuhanyzás közben is használható.
A forgás irányának változtathatósága azonban nagyon nagy előny, ha epilátorként használjuk, hiszen így nem kell ügyeskedni, csak úgy kell kapcsolni, hogy a szőrszál növekedési irányával ellentétesen forogjon. Kell egy kis idő, míg teljesen rááll a kezünk a használatára, de bele lehet jönni. Én a száj fölötti területen, illetve a szemöldökömnél használtam, s mindkét helyen el tudtam távolítani a nem kívánt szőrszálakat, ha kellően megfeszítettem a bőrömet. Természetesen a szemöldökcsipeszt nem helyettesíti, mert a szemöldök ívéhez közel nem ajánlott dolgozni vele, de nekem nagyon jól jön a kis szöszke szálak eltávolításához, mert azokkal mindig elbajlódok egy jó ideig. Érdemes este használni, hiszen a használata után a bőr kipirosodik, valamint ápoló krémet használni, hogy megnyugodjon a bőr. Nekem kijött 1-2 pici pattanás is a szám fölött a használata után, de ez nálam gyantázás után is elő szokott fordulni. A szemöldököm esetében nem volt ilyen probléma.
És akkor a piszkos anyagiak. Az arukereso.hu oldal adatai alapján jelenleg 18.000 Ft-tól kapható, de van olyan bolt is, ahol 26.000 Ft-ért lehet megrendelni, így nagyon érdemes körülnézni, hogy hol, mennyiért kapható.

Összességében megszerettem, mert hatékonyan elvégzi a feladatát, viszont néhány dolog van, amin még lehetne finomítani. Ilyen az arctisztító kefe erőssége, az elem cseréje(bár jobban örülnék, ha tölthető lenne) valamint tetszene, ha a sebességét is lehetne állítani. 

Használtatok már arctisztító kefét? Mennyire vált be? Szoktatok arcepilátort használni?

Ági

4 megjegyzés:

  1. Olvastam már erről tesztet, nekem igazán nélkülözhető termék, nem szeretem az arcomat kefélni és a szőrszálakat is inkább csipeszelem, a szőke vékonyakat meg ki sem húzom. Akinek viszont erős szőre van, annak biztos jó, hogy nem kell kozmetikussal gyantáztatni, csak lekapja ezzel a bajszát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a világos bőrhöz barna haj, és így szőr társul, ezért engem zavarnak a száj fölötti szőrszálak. Nekem az arctisztító lenne mellőzhető, vagyis arcradírral kiváltható, de így az arctisztítómmal meg tudom oldani ezt is.

      Törlés
  2. Így, hogy olvasok róla egész szimpatikus. Bár tuti, hogy nem használnám ki, ezért biztos vagyok benne, hogy ennyi pénzt nem adnék érte. Az epiláló része tetszik, de nem tudom mennyire hatékonyan szedné ki az összes megbúvó nemkívánatos szálacskákat a szemöldöknél.
    Minden képpen először tesztelni kéne, hogy meg tudjam mondani megvenném e vagy sem. Már csak az epiláló része miatt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eleinte kell trükközni vele, de elég hamar rá lehet érezni, hogy hogyan is tartsd a készüléket, hogy ki tudja szedni a szálakat. Nekem ez nagy segítség, mert így a nagy részét le tudom ezzel. :) De maximálisan megértelek, mert valóban nem olyan olcsó, hogy csak úgy megvegyük kipróbálni.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...