eBay rendelések

szerda, december 17, 2014 Ági - Niceties in my life blog 12 Comments

Nemrég mutattam egy kívánságlistát ITT azokról a termékekről, amiket mostanában kinéztem az eBay-en és szépen lassan meg is rendeltem néhány dolgot, amik azóta meg is érkeztek, és úgy gondoltam, hogy megmutatom őket nektek is, mert úgy érzem, hogy elég jól sikerült rendeléseken vagyok túl. 



Kb. 2 éve regisztráltam az eBay-re, méghozzá azért, hogy rendeljek órát, mert nagyon szépeket láttam, nagyon jó áron. Ennyi idő alatt elég sok dolgot rendeltem már, de órát még nem (tipikus :D ), ezért most úgy döntöttem, hogy ideje lenne végre rendelni egyet, ha más nem, arra jó lesz, hogy kipróbáljam, hogy szeretem-e magamon a hasonló fazonú órákat, mielőtt egy nagyobb összeget kiadnák egy minőségibb darabért. Elég vegyes véleményeket olvastam erről a típusról, ezért próbáltam nem reménykedni abban, hogy szuper lesz, pedig az lett. Persze túl nagy volt, de ezt sikerült itthon megoldanom, és vettem ki belőle szemeket. Viszont ár-érték arányban szerintem szuper ez az óra! Nekem nem vág a széle, nagyon szép a kialakítása és ami a legfontosabb, pontosan jár. Persze nem egy csúcs minőség, de úgy érzem, ilyen áron ez egy nagyon jó vétel volt.  Én  INNEN rendeltem, viszont érdemes kellő fenntartással várni a csomagot, mert annyira vegyes véleményeket olvastam, hogy nekem úgy tűnik, hogy elég hullámzó a minőség.

Ki találja ki, hogy mik ezek? :) Ez a két kis fél gömb forma fürdőgolyó készítésére alkalmas. Már kipróbáltam és holnap a blogon láthatjátok is a végeredmény. :) Idén szerettem volna kézzel készített ajándékot is adni és erre esett a választásom, de annyira megtetszett, hogy saját részre is csinálok. :) INNEN rendeltem. Amire nagyon érdemes figyelni rendelésnél, hogy vannak eladók, ahol egy csomag csak egy felet tartalmaz, valamint ahonnan én rendeltem, ott ki lehet választani, hogy egyet vagy kettőt kérsz. 


Csodaszép karácsonyi szalagokat találtam és nem bírtam ellenállni, így rendeltem egyet. Nagyon tetszik élőben, szép a kivitelezése, egyáltalán nem gagyi hatású. Ez is nagyon jó vétel volt. :) INNEN rendeltem. Elég sok mintával kapható, bár már kétlem, hogy ideérne karácsonyig.
Cukiság nélkül nincs rendelés, így most ez  a cicás asztali telefontartó érkezett, így jól lehet videót nézni a telefonon, ráadásul nem kell keresni mindig a sok papír között. :D INNEN rendeltem, van több színben is.
Karácsonyra tervezek kis kekszeket sütni, amiket ezekkel az aranyos kiszúróformákkal fogok készíteni. Csak rá kell nyomni a kinyújtott tésztára, lenyomni a mintázót és mehet is a sütőbe. INNEN rendeltem. Ez sem hiszem, hogy ideér már karácsonyig, mert nekem kb. 2 hét alatt érkezett meg, de jövőre jól jöhet. :)



Úgy gondolom, hogy most nagyon elégedett lehetek ezekkel a termékekkel, szerencsére minden jól be volt csomagolva, semmi sem sérült meg. Ahogy az lenni szokott, minimum annyi új dolog került a listámra, amennyit most sikerült lehúzni, így előbb vagy utóbb jön még ilyen bejegyzés. Persze, ha Ti is szeretnétek. ;)

Rendeltetek mostanában az eBay-ről? Megvan Nektek is valamelyik termék a mostani rendelésemből?

Ági

12 megjegyzés:

  1. Ezt a fazonú őrát rendeltem meg én is csak más típusban. Nem a legjobb minőség, de arra tényleg jó, hogy kipróbáljuk szeretnénk-e. Jő dolgokat rendeltél. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Igen, vannak hibái, de ezért az árért meg fazont próbálni teljesen rendben van(már ha szerencséd van és jobb minőséget kapsz)

      Törlés
  2. Szuperek a sütikiszúrók! :) Az órát én is megrendeltem, nekem sajnos a gyér minőség jutott, még szemet sem tudok kivenni belőle. Nagyon gagyi szegény, pedig maga az óralap nagyon szép lenne.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :O még szemet sem lehet kiszedni belőle? Azért az tényleg nem jó. :( Sajnálom, hogy neked a rosszabbik jutott.

      Törlés
  3. Sütikiszúróóóóóóóóóók! :))) Rendkívül aranyosak, imádok is sütni, viszont kétlem, hogy rá tudnám magam venni idén ilyen cukiságra, még ha jóval drágábban is szereznék be itthon sütikiszúrókat. Idén a zuram megsüti a szokásos bejglit és azon fogok élni az ünnepek alatt :P
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó is a "kis" bejgli. ;) Nálam sem biztos, hogy ki tudom idén próbálni, mert épp költözünk, de legfeljebb jövőre jó lesz. :)

      Törlés
  4. Szuper dolgokat rendeltél! :) Sütikiszúrót én is szerettem volna rendelni, de a barátnőm tavalyi bebukása miatt nem mertem. Szegény november közepén rendelte meg január elején érkezett meg a csomag. :D
    Na majd jövő októberben. :P

    Az óra tényleg szépséges. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon féltem, hogy ideér-e időben, de nagyon meglepődtem, hogy milyen hamar ideért. :)

      Törlés
  5. De jó, ez a sütikiszúró egyszerűen nagyszerű :), szerintem jövőre én is veszek egy párat. Órát már én is rendeltem, bár nem karórát, hanem egy táskára karabinerrel rögzíthető baglyom van. Nagyon szeretem és tényleg pontos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon aranyosak, alig várom, hogy kikerüljön valamelyik dobozból és ki tudjam próbálni. :)

      Törlés
  6. Nagyon tetszenek a sütikiszúrók :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...