Inspiráció #46

hétfő, december 08, 2014 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

A múlt hetem nagyon sűrű volt, így hétvégén nagy szükségem volt a feltöltődésre és szerencsére úgy érzem, hogy ez sikerült is. Szükség is lesz rá, hiszen ez a hetem is elég húzós lesz. Most már nagyban elkezdtem a karácsonyra készülni, díszeket beszerezni, ajándékokat készíteni, szétnézni a karácsonyi vásárban miközben kürtös kalácsot majszoltam és forralt bort ittam. Isteni volt! Egyedül az eső nem tetszett, jobb lett volna mindez hóesésben. Remélem lassan már fehér lesz nálunk is a táj. :) Kellemes inspirálódást! :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink 

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1



Melyik a kedvenc képetek?

Szép hetet!

Ági



6 megjegyzés:

  1. A heti kint és a heti bent visz mindent! Azok a gyönyörű szarvasos párnák valami csodálatosak! :))))

    VálaszTörlés
  2. Mindegyik tetszik, de főleg a haj. Én is elkezdtem készülődni, tegnap becsomagoltam egy ajándékot. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor te sem hagyod az utolsó pillanatra a csomagolást. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...