Narancsos álmok

kedd, december 16, 2014 Ági - Niceties in my life blog 12 Comments

Már elég régóta kerestem a boltok polcain a Ziaja narancsvajas bőrradírját, de sehol sem találtam, viszont nagy volt az öröm, amikor elindult a Ziaja webshopja, és ott megtaláltam. Nem is hezitáltam sokáig, már el is küldtem az első rendelésem, amiről ITT olvashattok részletesen. Természetesen amikor megérkezett a csomag, amint lehetett, ki is próbáltam, s azóta a tusfürdővel is kiegészült az esti rutinom.


Már akkor levett a lábamról az illata, amikor kinyitottam a testradír tégelyét. Nem az a mű illat, amit más márkáknál lehet érezni, hanem teljesen olyan, mint amikor egy narancsról bontjuk le a héját és felszabadul a benne lévő olaj. Nincs rá jobb szó: FANTASZTIKUS! Eddig nem volt túl jó a kapcsolatom a testradírokkal, mert mindig volt valami bajom velük. Vagy túl nagyok voltak a szemcsék, vagy túl kicsik, túl híg volt az állaga vagy nehezen kenhető, de volt olyan is, hogy semmit sem csinált vagy nagyon karcolt. De ez más. A szemcsék egy zselés alapban vannak, egyenletesen helyezkednek el benne, nem ülepszik le az aljára. Elegendő mennyiségű szemcsét tartalmaz, a méretük is ideális és tökéletesen eltávolítja az elhalt hámsejteket, viszont nem karcolja a bőrömet. Használata után sokkal hamarabb beszívódik a testápoló és a hatását is tovább fejti ki, így nincs is szükség minden nap a használatára. Mindezt heti egy használat mellett.




Egy "problémám" volt a testradírral, méghozzá az, hogy heti egy használat mellett a többi tusoláskor nagyon hiányzott az illata, így amint tudtam, beszereztem a tusfürdőt is, így minden nap élvezhetem ezt a csodás illatot. Rám nagyon frissítően hat egyébként, ami nagyon jól jön reggelente, vagy amikor fáradtan hazajövök a munkából ez az illat feltölt energiával, így még tudok az itthoni teendőkkel is foglalkozni. Meglepően nagy a kiszerelése, ugyanis 500 ml, így a 800-1000 Ft körüli ár nagyon baráti. Az állaga elég folyós, de fürdőrózsával nagyon jól habzik, kevés is elég belőle. Nem szárítja a bőrömet, ami nagyon jól jön ilyen hideg, szeles időben.


Számomra ez a két termék telitalálat, nagyon megszerettem őket, így ezután is biztos helyük lesz a fürdőszobámban. 

Használtátok már őket, vagy mást a Ziaja-tól? Van kedvenc terméketek tőlük?

12 megjegyzés:

  1. Nekem még a kakaóvajaa testvaj és tusfürdő a nagy kedvencem. És a narancsos ajakápló :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezeket is kinéztem már magamnak, de most le kell csökkentenem ismét az itthon lévő termékek számát. ;)

      Törlés
  2. A téli időszakban, amikor a bőröm egy picivel több törődést igényel, a testápolóimat testvajakra szoktam cserélni. Ezekben a termékekben a Ziaja szerintem jelenleg verhetetlen a piacon! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még testvajat nem próbálta tőlük, de néztem, hogy nagyon jó áron vannak. Ha elfogynak az itthoniak, biztos, hogy tőlük fogok választani. :)

      Törlés
  3. A testradír egy álom, egész egyszerűen az egyik legjobb a radírozó termékek között, csak egy bajom volt vele mindig: a Mirinda szeletet juttatta eszembe és állandóan megéheztem radírozás közben :P
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Én egy jó ideje használom ezt a narancsolajos tusfürdőt és a kecsketejes változatot is. Szuper termékek, a narancsos számomra instant Fanta/Mirinda, de néha kell a kecsketejes tisztaságillata. Ki szeretnék sok mindent próbálni (testradír, testvaj, kakaóvajas termékcsalád, ajakápoló stb.), de még vár egy bontatlan pisztáciás Dove is és még ezekben is van bőven, úgyhogy majd jövőre valamikor! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a kecsketejesből arckrémem és szemkörnyékápolóm van, és tényleg nagyon jó illata van annak is. :) Nálam is hasonló "problémák" vannak. :D

      Törlés
  5. Én a kakaóvajas tusfürdőt használom, és nagyon szeretem. De az enzimes bőrradírjuk is nagyon jó. Biztos, hogy a későbbiekben is veszek termékeket tőlük.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az enzimes bőrradírt és is kinéztem, de nem volt a webshopban amikor rendeltem. :(

      Törlés
  6. Ideje kipróbálnom ezt a márkát! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amit eddig próbáltam, nagyon tetszett és árban is nagyon jók. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...