$0,1-os Born Pretty Store kincsek

csütörtök, január 29, 2015 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments

A múlt éveben több alkalommal is volt olyan akció a Born Pretty Store oldalán, hogy bizonyos termékeket nagyon limitált darabszámban $0,1-ért lehetett megvásárolni. Sajnos az első ilyen alkalommal lemaradtam a nyitásokról, mert vagy munkaidőben, vagy éjszaka volt, de november végén(ha jól emlékszem, Black Friday akció volt) pont szabadságon voltam, így sikerült elcsípni.


Két nyomdalemezt tudtam így megrendelni, de tervben volt még egy harmadik is, de sajnos mire a fizetésig jutottam volna elfogyott, így arról lemaradtam. A darabszám nagyon limitált, 100-150 db termékenként.
Az első egy olyan lemez(ITT), amin összefüggő minta van. Még nem volt ilyen lemezem, nagyon kíváncsi vagyok rá, hogy hogyan tudom majd szépen kiválasztani a megfelelő mintát. 



A másik lemezt (ITT) igazság szerint karácsonyra szántam, de sajnos csak januárban kaptam meg a csomagot, így majd csak idén tudom karácsonyi mintákkal feldobni a körmeimet az ünnepre. Nagyon vártam, már, hogy kipróbálhassam, így a hétvégi hóesés után a körmeimet is hópelyhek borították. :) ITT már láthattátok a manikűrt. A próbált minták picit sekélynek tűntek elsőre, így nagyon gyorsan kell dolgozni vele, valamint azt sem könnyítette  a helyzetemet, hogy fehér lakkal és fehér nyomdázó párnával dolgoztam.



Mindkét lemez kapható jelenleg, így az AXB10 kóddal 10% kedvezménnyel juthattok hozzá.

Érdemes figyelni az akciókat, mert így tényleg nagyon szuper áron lehet kipróbálni néhány dolgot. 

Ti rendeltetek valamit a $0,1-os akcióban?

Ági

2 megjegyzés:

  1. Még nem rendeltem így semmit, de tény, hogy már egy jó ideje nézegetem az oldalt, és kinéztem már magamnak onnan pár dolgot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ár-érték arányban nagyon jó dolgokat lehet kifogni. Ráadásul ingyenes a szállítás, így akár 1-1 dolgot is megéri megrendelni, ha éppen akciós. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...