'14 decemberi kedvenceim

szerda, január 14, 2015 Ági - Niceties in my life blog 16 Comments

A december számomra még a szokásosnál is rohanósabbra sikeredett az előre nem tervezett költözés miatt, ráadásul a sok határidős munka sem kedvezett a stresszmentes karácsonyi készülődésnek, így bizony szívesen jutalmaztam magam minden nap valamivel. Na nem kell itt állandó sütizésre vagy körömlakkok hadára gondolni. :) Egyszerűen elővettem egy rég tartogatott testvajat, szakítottam időt reggel egy kis sminkre, nem csak gyorsan feldobni egy kis spirált. Azért volt olyan is, hogy megleptem magam valamivel, és mint kiderült, jól is tettem, hiszen most itt van. :)


Minden kétséget kizáróan a hónap legnagyobb újdonsága és különlegessége a Braun Face arctiszító és arcepiláló készülék, melyről már olvashattatok ITT részletesebben. Továbbra is heti 2-3 alakalmommal használom arcradír helyett, mindig krémes arctisztítóval.
Sminkelésnél még mindig hatalmas kedvencem az essence Lash Princess szempillaspirál, látszik is szegénykén. :) Már nagyon a végét járja, de bár sosem fogyna el! Gyakran nyúltam a Maybelline CT On an on Bronze árnyalata után is, melyhez legszívesebben ezt a kicsit kúpos, eBay-ről érkezett ecsetet szeretem használni, sokkal jobban bevált így, mintha bele kellene nyúlkálni.  A szemöldököm fixálására csak a Catrice fixáló wax-ot használom amióta megvan. Főleg akkor érzem szükségesnek, amikor már nem frissen van igazítva a szemöldököm, s hajlamosak lennének össze-vissza állni a szálak.


Év végére visszatért a fürdőszobapolcomra a Garnier Fructis Citrus Detox sampon is, természetesen nem véletlenül. Már többször találkozhattatok vele a blogon, mert nagyon jól habzik, jól tisztítja  a hajam és a fejbőröm, ráadásul az illata is frissítő. A hideg hónapokban mindig nagyon kiszárad a bőröm, ezért már novemberben elővettem a The Body Shop barackos testvaját, amit nyár óta tartogattam, mert tudtam, hogy ilyenkor nagyon jól fog jönni. Az állaga picit keménynek tűnik, de a kezem melegétől szépen kenhetővé válik, könnyen beszívja a bőröm ráadásul ez az illat elvarázsol. (Most éppen akciós, érdemes megnézni közelebbről. ;) )

Karácsony előtt nagyon jó parfümakciók szoktam lenni a Dm-ben, de eddig sohasem használtam ki. Igazából most sem terveztem, de már elég régóta nézegettem a Tom Tailor East Coast Club-ot, így amikor mentünk néhány dologért a költözés után, úgy döntöttem, hogy eljött az én időm, ezzel megjutalmazom magam az elmúlt időszak után. És mennyire jól tettem! Már egy ideje nem igazán vonzottak a parfümök, sokszor el is felejtettem befújni magam, de ezt sokszor napközben is szagolgatom és minden nap viselem. :) Imádom! 
Többször említettem már, hogy elég gyengék a körmeim, ráadásul hajlamosak lemezesen szétválni is, ezért beszereztem az Evelin 8in1 körömerősítőjét, és úgy tűnik, hogy eddig hatékonyan hozzájárul ahhoz, hogy erősebbek legyenek a körmeim. Természetesen fontos a belső táplálás is, amire igyekszem odafigyelni. Sajnos a megfelelő folyadékfogyasztással még küzdök, de nem adom fel. :)


Neked mik voltak a kedvenceid decemberben? Nyugodt hónapot tudsz magad mögött, vagy téged sem kímélt az év végi hajtás?

Ági

16 megjegyzés:

  1. Az arctisztító készüléket bevallom, nagyon irigylem: nekem is régóta fáj a fogam egy ilyen készülékre! Maga lenne az csoda, ha esténként egy ilyen szépséggel kényeztethetném a bőröm! ;-)
    A Dm-es parfümakciót én is elcsíptem, rengeteg szuper dolgot szereztem be szinte fillérekért.
    A TBS-os holmik pedig... szerintem nem is kell mondanom, mennyire imádom őket! ;-)
    Ölellek:
    Nóri

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valóban érdekes is kütyü. :D
      Milyen finom illatokkal lepted meg magad?

      Törlés
  2. Sok közös kedvencünk van! :) A CT az örök (pont nemrég dobtam fel vizsgára, és elcsodálkoztam hogy mennyire rég használtam, pedig imádom) az az ebayes ecsetke szintén, meg a Tom Tailorból is elhasználtam már egy üveggel, a Catrice waxának kitalálóját pedig imába foglalom, mert a ceruza + wax egész nap tartja a szemöldököm a helyén :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuper kis találmány ez a wax pedig ha azt nézzük semmi újdonság nincs benne, mégis hiánypótló. :)

      Törlés
  3. Az Evelin körömerősítő nekem is kívánsglistás, mert elég gyenge körmeim vannak, amik lemezesen néha töredeznek. A hercegnős spirált annyira szeretném, de itt ahol én lakom nincs Essence pult sajnos :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes tenni egy próbát vele, mert én elég szkeptikus voltam vele kapcsolatban, de szerencsére pozitívan csalódtam. :) Sajnálom, hogy nem kapható nálatok essence, mert szuper kis spirál. Most a nagyméretű Cosmohoz csomagolnak essence cuccokat, köztük ilyen spirált is. Érdemes figyelni, hátha le tudsz csapni egyre.

      Törlés
  4. Múltkor befutottam a Rossmannba, de nem volt sok időm bolyongani, nem találtam ezt az Eveline-t, melyik részen van? Az egyéb körmös dolgoknál, ahol a lemosó is van, nem találtam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahol én vettem ott a lemosók alatti polcon vannak, és dobozban, tehát nem csak így magában az üveg.

      Törlés
  5. A Cosmohoz most essence termékeket adnak ajándékba igy együtt kerül kb 700 Ft-ba ( többek közt a " hercegnos spirál " is köztük van , vagy pl meg az arcpirosito paletta , koromlakkok stb . Érdemes korbe nézni )
    Az Evelint en sem találtam :( en is kiváncsi lennék hol bujkál .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen,a kinek nincs a közelében essence lelőhely, annak érdemes most a Cosmot keresnie, bár ahogy néztem a képeket, a legtöbb termék olyan, hogy jövő héttől már akciós lesz. ;)
      Én Rossmannban vettem, a lemosók alatti polcon volt, de nem csak így van kirakva az üveg, hanem dobozolva vannak.

      Törlés
  6. Az Eveline a nálunk lévő Rossmannban az Isana lemosók mellett van, több társával együtt, az ecsetek, kisollók, sminkszivacsok alatti polcon! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi a segítséget! :) Ezek szerint nem mindenhol teljesen egyformán pakolnak. :)

      Törlés
  7. Ez a Fructis sampon nagyon sokáig az én kedvencem is volt tavaly! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy Neked is bevált. Én általában nem szoktam leragadni egy samponnál, de ez tud valamit. :)

      Törlés
  8. Nekem szerencsére december 20-ára minden véget ért az egyetemen, úgyhogy a vége már viszonylag nyugisan telt, már amennyire egy karácsony meg az előtte lévő készülődés az lehet. Az Essence szempillaspirál nekem is nagy kedvencem, a másik, amit nem bírtam magára hagyni az decemberben a Lovely nude make up kit volt természetesen, bár az ő uralma már nyár óta tart :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem vettem meg a Lovely palettát, mert mikor megjelent, mindenhonnan elkapkodták, aztán néztem róla teszteket, de nem győzött meg annyira, de nagyon örülök, hogy neked bevált.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...