Catrice | Nude Purism

csütörtök, január 15, 2015 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

Ismét egy csodás  Catrice trendkiadásról hoztam képeket. Már a nevéből tudtam, hogy ez aztán nekem való lesz és erről a képek még jobban meggyőztek. Csodálatos hétköznapi árnyaltú termékek kaptak helyet ebben a trendkiadásban, ami nálunk is kapható lesz.


Négyes szemhéjpúderek

Mindkét színösszeállítás nagyon szép, de nekem a második kicsit jobban tetszik. 
C01 Naked Brown  és  C02 Taupe-less

Highlighter

Csodálatos a színe, és ez a felületkialakítás igazán különlegessé teszi.
Rúzsok

Négy árnyalatban lesz kapható, nekem leginkább a bal oldaliak tetszenek.

C01 Barely Pink, C02 Silky Rose, C03 Delicate Rosewood and C04 Nearly Nude


Körömlakkok

Aki még keresi a tökéletes munkába/iskolába járós körömlakkot, itt megtalálhatja. :)

C01 Taupe-less, C02 Barely Pink


C03 Pure Blue, C04 Naked Brown

Én egy picit hiányolok egy szép, természetes árnyalatú pirosítót a kiadásból, de így is nagyon szuper termékek kaptak benne ebben a kiadásban.

Mit gondoltok erről a trendkiadásról? Kinéztetek valamit?

Ági

4 megjegyzés:

  1. Nem rossz, de mivel nagyrészt ilyen színeket hordok, már van itthon mindenből hasonló.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez inkább azoknak lesz jó, akik most kezdik el beszerezni az alap dolgokat. :) Vagy a nude színek szerelmeseinek. :)

      Törlés
  2. A highlighter és a rúzsok nagyon szépek, azok a kedvencek :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...