Elfogytak #6

péntek, január 16, 2015 Ági - Niceties in my life blog 9 Comments

Elég régen volt az utolsó ilyen bejegyzés, pedig nagyon lelkesen gyűjtögettem a flakonokat. Ez látszik is a mennyiségből, valamint abból, hogy már a következő ilyen bejegyzés alanyai is várják a kis mappájukban, hogy szerepelhessenek. Elég vegyes érzésekkel mondtam búcsút ezeknek a termékeknek, ugyanis volt olyan, amit nagyon sajnáltam, hogy elfogyott, akadt olyan is, amiért nem volt kár, sőt olyan is, ami el sem fogyott, de inkább megváltam tőle.

Balea trend it up lovely berries: elég mérges vagyok miatta, ugyanis szerettem, mert jól frissített, kellemes illata volt és nem hagyott fehér port maga után, azonban a flakon felénél elromlott a szelep, így nem tudtam felhasználni az egész flakonnal.
Újravenném? Nem, de már nem is kapható.
Schwarzkopf professional essensity sampon és balzsam: Az augusztusi Pixiboxban (ITT olvashattok róla) érkezett, de nem igazán szerettem. Jól tisztított, a hajam szép fényes volt tőle, azonban az illatával nagyon nem voltam kibékülve.
Újravenném? Nem.
Schwarzkopf professional bc oil miracle sampon és olaj: Ők az októberi Pixiboxban érkeztek (ITT olvashattok róla) és nagyon szerettem használni őket. A samponnak nagyon érdekes, géles állaga volt és isteni finom, igazi rózsa illata. Az olajat nagyon könnyen el lehetett oszlatni és nagyon jól ápolta a hajamat. Nagyon szerettem őket együtt használni.
Újravenném? Igen. Sajnos elég sok hajolajam van itthon, így még nem mostanában lesz esedékes, de a sampont észben fogom tartani. 

Vichy idéalia pro szérum: Nagyon könnyű állaga volt, így gyorsan beszívódott. A pigmentfoltokat szépek kordában tartotta és valamelyest halványította is őket. Sajnos nem túl olcsó, így nem rohantam másik példányért. ITT írtam róla részletesebben.
Újravenném? Talán, ha lenne rá valami jó akció.
Garnier essentials frissítő tonik vitaminnal: Nagyon szerettem, mert kellemesen frissítette a bőrömet, eltávolította az esetleg rajta maradt szennyeződéseket. Az illata nagyon kellemes, jó érzés használni. ITT a kedvenceim között is szerepelt.
Újravenném? Igen, de most az érzékeny bőrre való van itthon.
Bioderma micellás víz: Nem sikerült megszeretnem. Csípte a szemem, nem távolította el a sminket, ráadásul elég olajos érzést hagyott maga után. ITT írtam róla bővebben.
Újravenném? Nem!
La Roche Posay micellás víz: A Biodermával ellentétben ezt nagyon megszerettem, mert jól eltávolította a sminket(a szempillaspirált is)és a szemem sem csípte. Sajnos nem túl olcsó, de ha lesz rá akció, szeretnék belőle utánpótlást. ITT írtam róla bővebben.
Újravenném? Igen, amint lesz rá akció.

Arverde testvajak(hibiskus, aloe vera-mango): nagy kíváncsisággal vettem meg az Alverde születésnapi testvajcsomagját, de nem igazán váltotta be a hozzá fűtött reményeket. Az állaga egész híg volt a testvaj megnevezéshez viszonyítva, de a hidratálása ősszel elég volt a bőrömnek. A mangós illata nem lett kedvencem, de elviselhető volt, de a hibiszkuszos nagyon nem tetszett.
Újravenném? Nem.
Avon senses tropics testradír: ez a termék kivételt képez, ugyanis nem fogyott el, de olyan szörnyű volt, hogy inkább kidobtam, pedig ez nálam nagyon ritka. Nagy és karcsolós szemcsék voltak benne, persze csak néhány darab egy fura állagú alapban. 
Újravenném? Nem.
Eucerin ph5 kézkrém: a szülinapi Pixiboxban érkezett (ITT)  és rögtön nagyon megszerettem. Az állaga nagyon könnyű, szinte habos, nagyon könnyű eloszlatni, hamar beszívódik, nagyon jól hidratál és az illata is szuper. Nem véletlenül került be az októberi kedvencek közé is. :)
Újravenném? Igen.
Neutrogena testápoló sarki szerederrel: illatát nagyon szerettem, de sajnos nem hidratált kellően. A mérete miatt a táskámban tartottam és kézkrémként használtam el.
Újravenném? Nem. 
essence körömlakklemosó toll: ez már nem kapható, elég régi termék. Nem igazán távolította el jól a körömlakkot, inkább csak maszatolt, ráadásul nagyon hamar elszíneződött, viszont finom volt az illata.
Újravenném? Nem.
HiGeen kézfertőtlenítő: nagyon sokáig elég volt, elég nagy mennyiség. Az illata nagyon finom és bárhol használható. Az állaga picit folyós, ráadásul a csomagolása miatt könnyű túl sokat nyomni belőle.
Újravenném? Talán.

Ennyi lett volna ez az adag, de nem olyan soká' jön is a következő. :)

Használtatok ezek közöl valamit? Nektek bevált?
Nálatok mi fogyott el mostanában? 

Ági

9 megjegyzés:

  1. Nekem nagy bánatom, hogy nem kapható a Balea szárazsampon. Két flakonnal használtam el belőle és nagyon szerettem. Szerencsére egyiknél sem volt olyan, hogy elromlott a szórófej.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még kapható akciósan, elvétve 1-2 DM-ben. Én a héten vettem kettőt, de lehet veszek még, ha látok valahol.

      Törlés
    2. Örülök, hogy neked nem volt vele probléma. Ha ez nem lett volna lehet én is újravenném.

      Törlés
  2. Mindig meglepődök, mennyire elterjedt a szárazsampon használata :)
    A S-he lakkjavító tolla sokkal jobb szerintem, de mióta megtanultam rendesen lakkozni, már nem kell. De előtte azért jó párat elfogyasztottam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon sokat tud segíteni, mert nagyon gyorsan zsírosodik a hajam, ráadásul hosszú és sok, lassan szárad és vasalni is muszáj, így mindig meg tudok spórolni vele egy kis időt.

      Törlés
  3. Hú de sok mindent sikerült elhasználnod!:) A bioderma micellás vizet pedig sokan szeretik. Én még nem próbáltam de jókat hallottam róla. A garnier frissítő tonik nekem is bevált de nem hiszem, hogy a jövőben újraveszem. Mostanában inkább a manna természetes ében szappant használom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy láttam, inkább a rózsaszín Bioderma a népszerű, ez inkább vegyes.

      Törlés
  4. A Schwarzkopf professional bc olajat nagyon szeretném beszerezni, mert annyira jó ahogy Te is írtad :)
    Bár nekem is van egy-két hajolajam még, de ezt nagyon szerette a hajam :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon vágyok erre az olajra, remélem, egyszer az enyém lesz. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...