Első benyomás | Első Lush termékeim

csütörtök, január 15, 2015 Ági - Niceties in my life blog 11 Comments

Elég régóta nézegettem már a Lush termékeit, de valahogy "féltem" bemenni az üzletbe. Mindig az a problémám, ha új helyre szeretnék menni, hogy hirtelen azt sem tudom, mit hol keressek, ismeretlen a csomagolás, így sok idő míg szétnézek és biztos az eladók agyára fogok menni. Karácsony után azonban sikeresen megfáztam, és a gyógyszertárból hazafelé pont útba esett, s mivel láttam, hogy elkezdődtek a karácsony utáni akciók, így gondoltam egye fene, benézek(mivel illatokat nem nagyon éreztem... :D), és azt kell mondanom, hogy nagyon kellemesen csalódtam, így nem is távoztam üres kézzel, s hazaérve alig vártam, hogy kipróbáljam az új kincseimet. :)


Már nagyon kíváncsi voltam a Snow Fairy tusfürdő illatára, mert tavaly télen kb. a csapból is ez folyt(sajnos az enyémből nem). Ennek kivételesen az illatát is éreztem és szerencsére nagyon tetszett, bár én a mindenhol emlegetett vattacukor illatot nem éreztem, nálunk nem ilyen a vattacukor. Engem teljes mértékben egy gyerekkori köptetőre emlékeztet, ami nagyon finom, málnás volt. Kicsit elbizonytalanodtam, hogy ha még így is érzem az illatát, nem lesz-e túl sok, amikor újra üzemképes lesz az orrom, de vállaltam a kockázatot. Tény, hogy tényleg erős illata van számomra, így mindennapi tusfürdőnek nem tudnám elképzelni, de 1-1 fárasztó nap után, nagyon jól esik elmerülni az illatos habokban. Remekül habzik, így elég kevés kell belőle, ha ezt nézzük az ára is barátságosabb. Az alábbi képen látható, hogy pici csillámok vannak benne, ezt azonban fürdés közben már nem véltem felfedezni sem a vízben, sem magamon törölközés után. Sajnos a bőrömet szárítja egy kicsit, igy mindenképpen kell utána testápoló.



A másik választottam a Golden Wonder fürdőbomba igazából a külsejével fogott meg, mert az illatát egyáltalán nem éreztem, de az eladó srác nagyon kedvesen segített. Picit tartottam a csillámoktól(a képeken láthatjátok, hogy miért), de szerencsére sem a fürdő, sem én nem úsztam csillámokban a használata után. A vízbe helyezve nagyon hamar(1 perc az egész) feloldódik, s a víz gyönyörű kékeszöld lesz. Igen, kékeszöld, benne csodás arany csillámokkal és kis fehér csillagokkal. Sajnos nem tudtam jó képet csinálni róla, de nagyjából látható. A benne lévő olajoknak köszönhetően a bőröm nagyon bársonyos és finom illatú lett. Érdemes kipróbálni. :)





Azt hiszem, az első Lush termékeimmel nagyon elégedett lehetek, biztos vagyok benne, hogy ki fogok próbálni még mást is a márkától. (Sőt, ha még lesz ebből a fürdőbombából hozok még, mert nagyon tetszik. :D )

Próbáltatok már valamit a Lush-tól? Mit ajánlanátok a következő körre?

Ági

11 megjegyzés:

  1. Nagy rajongója vagyok a márkának. Jelenleg én is azt a tusit használom.
    Engem nem szárít, sőt sokkal puhább a bőröm utána :) Viszont szerintem rágógumi illata van, közel sem vattacukor, de így is meg vagyok vele elégedve.
    Azt a fürdőt nem próbáltam, de ellenben sok másikat :) Tegnap is egy habfürdőbe vetettem magam. Halloweeni termék volt, Wizard névvel. Nagyon jópofa volt, két fürdésre elegendő :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is meglepődtem, hogy szárítja a bőröm, mert a korábban olvasott vélemények alapján egyáltalán nem számítottam erre. De az illatárért cserébe megbocsájtom neki. :) Igen a rágóhoz is hasonlít az illata. :)
      Én is két részletben akartam elhasználni, de olyan gyorsan felpezsgett, ráadásul meg is lepett a színe, így mire felocsúdtam a meglepetésből, már fel is oldódott. :)

      Törlés
    2. A pezsgő fürdő jellegű termékeket általában én is egy részletben használom. :) A habfürdők több alkalmasak. Bár egyszer bedobtam egybe, kifolyt a kádból a hab :D

      Törlés
  2. A legjobb tusfürdőt vetted! Én most megvettem belőle egy 250 milis kiszerelést, mert annyira bejött a decemberben próbált kicsi :) Egyébként én tényleg bármit szívesen ajánlok tőlük. De amik nekem kifejezetten bejöttek, az az Ocean Salt és a Love Lettuce :) Előbbi egy szuperjó bőrradír, utóbbi pedig egy csodás nyugtató arcpakolás :) Most is van belőle itthon, nem tudom megunni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így érzem, hogy jó választás volt. :) A bőrradírra nagyon kíváncsi lettem. :)

      Törlés
  3. Nagyon jó kis kincsekre leltél! :) A fürdőbomba olyan pigmentált mint egy arany szemhéjpúder. :D Nagyon régóta szerettem volna én is lush termékeket, mert csupa jót hallottam róluk és végre karácsonykor meg is leptem magam két jósággal. :) Még tesztelés alatt vannak de eddig elégedett vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon durva, de szerencsére nem hagy maga után káoszt a fürdőben. :)

      Törlés
  4. Ez a fürdőbomba eszméletlen jó! :D Hát én ilyet még nem láttam (az is igaz, hogy nem sok szerencsém volt eddig még fürdőbombákhoz), de az biztos, hogy ezek után megnézem magamnak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon mókás, én is nagyon meglepődtem rajta. :D

      Törlés
  5. Karácsonyra kaptam egy narancsos fürdőbombát, az nagyon fincsi volt. :) Klassz dolgokat vettél. A bőrradírjaik nagyon jók, én azt ajánlanám.
    A leárazáson szerettem volna venni 1-2 dolgot, de ami igazán tetszett volna az már nem volt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még az elején mentem, így inkább a bőség zavara volt a probléma. :D Köszi a tippet. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...