Első blogszülinap

vasárnap, január 18, 2015 Ági - Niceties in my life blog 36 Comments

Forrás
Csak ülök a laptop mellett és nézem a villogó kurzort. Rengeteg gondolat kavarog a fejemben, mégsem tudom, hogy mit és hogyan írjak. Nem tudom, hogy tudnék kifejezni mindent, ami történt és amit jelentett az első blogírással töltött évem. 


Nagyon sokáig gondolkoztam azon, hogy elkezdjem-e a saját kis blogomat írni. Meggyőztem, majd lebeszéltem magam. Végül megkérdeztem magamtól, hogy "Mégis mire vársz?".  Amíg gondolkoztam a legújabb kifogáson, gyorsan létrehoztam a blogot és megírtam az első bejegyzést, s innen már nem volt visszaút. Jöttek az ötletek, hogy írnék erről is meg arról is és próbáltam megtalálni azt az utat, ami az enyém. 
És hogy megtaláltam-e? Igen is és nem is. Megjelenés előtt mindig elolvasom a bejegyzést és csak akkor teszem közzé, ha azt gondolom, hogy ha ezt máshol látnám, akkor tetszene. Ez alapján a válasz egyértelműen igen lenne. Azonban mindig ott motoszkál a fejemben, hogy azért lenne min újítani, javítani, formálni. És azt gondolom, hogy amíg megvan ez az érzés, addig szeretném folytatni, mert számomra erről szól ez a kis blog. 
Az induláskor nem is igazán gondolkoztam azon, hogy fogtok-e olvasni. Sőt, lehet meg is ijesztett volna. Az első bejegyzések után azonban azt láttam, hogy azért vannak, akik idekattintanak és nagyon jó érzéssel töltött el. Még el is játszottam a gondolattal, hogy év végére milyen jó lenne, ha lenne 50 olyan ember, akik szívesen visszajárnak és olvassák a bejegyzéseket. És sikerült. Sőt! Nagyon örülök annak, hogy ennyien itt vagytok és rendszeresen olvassátok a blogot. Remélem, hogy rászolgálok a bizalmatokra és olyan bejegyzéseket tudok készíteni, ami számotokra hasznos, érdekes vagy egyszerűen csak kikapcsol néhány percre egy fárasztó nap után.
Kicsit nosztalgiáztam, s összegyűjtöttem azokat a bejegyzéseket, amik a legkedvesebbek nekem. :) A képekre kattintva eléritek a bejegyzéseket.
1. Az első hónapban egy nagyon kedves gesztus ért, ugyanis Asuke egy díjjal lepett meg.

2. Februárban már nagyon vártam a tavaszt, így egy tavaszváró manikűrt láthattatok a blogon

3. Jelentkeztem Thimmyke Disney hercegnős kihívására.

4. Összegyűjtöttem a #100happydays alatt készített képeket(1. rész, 2. rész, 3. rész, 4. rész, 5. rész)

5.  Az egyik kedvenc manikűröm


6. Az első sajtótájékoztatóm. A mai napig alig hiszem el, hogy részt vehettem rajta

7. A Manikűrvadászban is részt vettem több alkalommal

8. Az első DIY bejegyzésem

9. Az első kettesben töltött karácsonyi készülődésről készítettem egy kis összefoglalót

10. Mindig jó érzés visszagondolni, hogy miket szerettem az elmúlt hónapban

Bízom abban, hogy idén is tudok elegendő időt szánni a blogra, mert nagyon jól kikapcsol, valamint remélem, hogy számotokra is érdekes dolgokat tudok majd mutatni. Köszönöm, hogy itt vagytok! ♥

Ági

36 megjegyzés:

  1. Nagyon Boldog Blogszülinapot!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon boldog blogszülinapot kívánok, csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  3. Boldog blogszületésnapot! :) Remélem, még sok évig olvashatunk :)

    VálaszTörlés
  4. Boldog blogszülinapot, csak így tovább!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon-nagyon boldog születésnapot kívánok én is a blogodnak! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon sok boldog blogszülinapot, én nagyon élveztem ezt a bejegyzést, és remélem találkozunk még más sajtótalikon is! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Mea, én is remélem, hogy lesz alkalmunk még találkozni. :)

      Törlés
  7. Boldog blogszülinapot!! :) Nekem is mindjárt itt van...:D

    VálaszTörlés
  8. Nagyon boldog blogszülit, gratula az egy évhez!!

    VálaszTörlés
  9. Boldog Blogszülinapot, és még kívánok jó sokat! :)

    VálaszTörlés
  10. Boldog Blogszülinapot! :) Úgy örülök, hogy elkezdtél blogolni és mindig feldobja a napom, ha új bejegyzést pillantok meg a hírfolyamban tőled. :)

    VálaszTörlés
  11. Szuper a blogod!♥ Boldog Blog születésnapot!:)) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  12. Nagyon boldog blogszülinapot és még sokat-sokat kívánok neked :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon Boldog Blog Születésnapot Kívánok! :) Szeretem olvasni a bejegyzéseidet, mert mindig nagyon jókat írsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anikó, örülök, hogy tetszenek a bejegyzések. :)

      Törlés
  14. Gratulálok az első évhez, és nagyon remélem, hogy ezt még sok-sok hasonlóan jó fogja követni! :) Csak így tovább, én nagyon szeretem a bejegyzéseid, így mindig szívesen olvasom őket :) Ez az összefoglaló pedig nagyon aranyos volt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen és azt is, hogy itt vagy és ilyen sokszor írsz. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...