Évindító kívánságlistám

csütörtök, január 22, 2015 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments


Az utóbbi időben próbálok jobban odafigyelni arra, hogy ne vásároljak össze olyan dolgokat, amire nincs szükségem, ezért igyekszem több ideig gondolkozni, egy-egy dolog beszerzésén. A mai bejegyzésben azokat a dolgokat mutatom meg, amik túlélték az idő próbáját, s még most is nagyon vágyok rájuk.




1. A mostani hajvasalóm már 5-6 éves, így már jó ideje tervben van a csere, de annyira a szívemhez nőtt, hogy sajnálom lecserélni. Azonban, amikor először megláttam ezt a Remington hajvasalót (ami göndöríteni is szuper), rögtön tudtam, hogy ő lesz a következő. Jelenleg akciós a Mybeautytools oldalon, így valószínű, hogy innen fogom megrendelni.

2. Nem tagadom, engem le lehet venni a lábamról a csomagolással. A The Body Shop pipacsos termékcsaládja teljesen elvarázsolt, nagyon remélem, hogy finom illata lesz, mert a testradír nagyon tetszik. :)

3-4. Az igazat megvallva nagyon sokáig kifejezetten ellenszenves volt a piCture pOlish márka(főleg az ára miatt), de amikor megláttam a Grace-t rögtön leesett az állam, és azóta is nagyon vágyom rá. A Paris megjelenésekor is így jártam, őrá is változatlanul vágyik a szívem. Nem valószínű, hogy bármelyik is az enyém lesz, de azért itt a helyük. :)

5. Reggelente mindig gondban vagyok, hogy pont az az ecsetem festékes, amelyiket éppen használni szeretném, így nagyon jól jönne az ebelin ecsettisztítója, amit két nagymosás között frissen tudná tartani az eszközeimet. 

6. A megjelenése óta nagyon tetszik a Real Techniques Nic's Picks szett, s amióta láttam őket Vikinél is, teljességgel lerobbanthatatlan a kívánságlistám éléről. Végre rászántam magam a rendelésre, de mikor megláttam a jelenlegi árfolyamot úgy döntöttem, hogy inkább várok még vele.

7. Egy kis rendszerezés soha sem árt, ezért már régóta kinéztem az eBay-en egy ilyen tárolót, azonban úgy hallottam, hogy a Kik-ben is lehet kapni hasonlókat. Eddig ott próbálkoztam, de nem kaptam. Remélem, hogy hamarosan valahonnan sikerül szerezni egyet.

8. Sajnos most úgy alakult, hogy nem tudtam előfizetni a Pixiboxra, s valószínűleg a pure by pixibox sem fog beleférni a keretbe, pedig nagyon kíváncsi lennék rá. 

9. A Makeup Revulotion Iconic 3 palettája "csak" B terv (a Naked 3 helyett), de stabilan tartja magát a kívánságlistámon. Decemberben kapható volt az Auchanban, de akkor nem tudtam elmenni, azóta pedig hiába keresem, így várok még vele egy kicsit.

Ti mit szeretnétek most beszerezni? Van közös vágyunk? :)

Ági

4 megjegyzés:

  1. Nekem megvan az a sminktároló, én anno Glamour napokon vettem 2.000 vmennyiért, de ha tudtam volna hogy a Kikben is van olcsóbban...jajj. :D Viszont megérte, mert azóta is töretlenül imádom, elfér benne: a BB krémem, a két primerem és a szemhéjalapom, az összes szemceruzám,(3 kb) szemöldökcuccom (5) és ajakceruzám (2), az összes pirosítóm (5), egy korrektor arcra, két korrektor szem alá, egy highlighter, egy szempillaspirál, valamint a rúzsaim-szájfényeim.

    Amit már nem tudtam beletuszkolni: a többi highlighter, a három palettám, a mono szemhéjpúderek, egy másik korrektor. :D Szóval meglepően sok minden fér bele, de én igazából egy olyat szeretnék később ami ugyanilyen csak van benne fiók is, így nem kellene külön matatni az íróasztal fiókjában a szemhéjpúdereim és highlightereim után. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem találok sohasem a Kik-ben így valószínű, hogy én is Müllerben veszem meg vagy rendelek eBay-ről.

      Törlés
  2. Jó kis kívánságlista, vannak egyezések is :D Mint például a Grace lakk, ami gyönyörű, és én is imádom, amióta csak megláttam, de ezért az árért egyszerűen nem. Vannak határok, és ez bizony igencsak átlépte azt. Még 700 forintot is meggondolok egy lakkért, nem hogy ennyit! :D Az a Real Techniques ecsetkészlet is imádnivaló, de én jelenleg másra vágyom jobban, úgyhogy ez a szerelem szerencsére még nem alakult ki teljesen :D Ami pedig azt a rendszerezőt illeti... Imádom, és keresem, de még mindig nem találtam ilyet :D Nekem valószínűleg ebay marad rendelésügyileg. Egyébként én is szeretnék írni egy ilyen bejegyzést, ugyanis elég hosszú a kívánság listám :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon meggondolom általában, hogy mennyit adok egy lakkért, így nálam sem valószínű, hogy valaha az enyém lesz, de olyan jó álmodozni. :)
      Valószínű, hogy nálam is eBay lesz a vége a tárolóügynek. :)
      Várom a listádat. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...