Inspiráció #50

hétfő, január 05, 2015 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

Az idei első inspirációs bejegyzés egyben egy elég szép számú, ugyanis ez már az 50. ilyen poszt. Bevallom én nagyon szeretem készíteni, mert mindig szuper ötleteket tudok közben találni, ráadásul ahogy észrevettem, Nektek is tetszik. Egy kis pihenő után, ma igyekeztem frissességet sugárzó és nagyon motiváló képeket gyűjteni. Kellemes inspirálódást. :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent
10. Heti +1

Melyik a kedvenc képetek? Megfogadtatok valamit az új évre?

Ági



4 megjegyzés:

  1. A heti haj az egyik kedvencem, pedig sajnos az én frizkómmal ez nem valósítható meg 20 percnél tovább, pedig milyen jó lenne! :) A másik nagy kedvencem a heti köröm és természetesen a heti cuki (L) Egyébként én minden évben teszek "fogadalmakat", amik nem is igazi fogadalmak, sokkal inkább tervek, amiket meg akarok valósítani. És amikor sikerül, és lehúzom a listámról, no az csodálatos érzés. Ezt egy jó ideig csak fejben készítettem, de idén le is írtam a naptáram hátuljába, és így valahogy most még jobb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon jó érzés lehúzni valamit "A" listáról. Nekem is inkább céljaim vannak, amiket el szereznék (el fogok ;) ) érni. :)

      Törlés
  2. Jó az a köröm :) Nekem nincs fogadalmam, hosszú távú terveim vannak.
    A pulcsit nemcsak borotvával lehet szöszteleníteni, nekem van kis elemes kütyüm, ami direkt erre van, hogy leszedje a bolyhokat. Jó régen vettem a Rossmannban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam már olyat is, de eddig nem vettem, pedig szokott lenni több helyen is. Nagyon gondolkozok, hogy be kellene szerezni egyet, mert új életet lehetne lehelni azokba a pulcsikba is, amit már rég nem hordtam. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...