Inspiráció #51

vasárnap, január 11, 2015 Ági - Niceties in my life blog 14 Comments

Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de a karácsonyi szünet után engem elég érzékenyen érintett az első munkahét, és az, hogy rögtön hat nappal kezdtünk, szintén nem emelt a hangulatomon. Éppen ezért ezen a rövid hétvégén igyekeztem minden percet, amit csak lehetett, kikapcsolódással tölteni. Ilyenkor arra is figyelek, hogy megéljem a pillanatot, még akkor is, ha csak egy ebéd utáni kávéról van szó, és azt hiszem, hogy ezt a hétköznapokban is így kellene csinálni. Remélem, az alábbi képek egy kis feltöltődést jelentenek majd Nektek is. :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1

Melyik a kedvenc képetek? 

Ági



14 megjegyzés:

  1. Kapásból 1. képről jöhet a naci és a surranó *.*
    A manikűrt is megcsinálhatná valaki :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem simán megpróbálhatod a manit, ha szépen leragasztod, nem hiszem, hogy problémás lesz. :)

      Törlés
  2. Nem tudok kedvencet választani, mert minden kép csodás! :)
    Szép Hetet Ági! :) Puszillak

    VálaszTörlés
  3. A mani és a baglyos poncsóó meg a térdvédő vagy miacsodának nevezik azt. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is gondolkoztam, hogy mi lehet a neve, de a lényeg, hogy nagyon édes. :)

      Törlés
  4. A heti smink és a heti barkács nálam most a kedvenc :) És bár én sokat tudok most épp pihenni, de igazi felüdülés volt nézni a képeket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Használd ki a pihenőidőt, én visszasírom a jó kis vizsgaidőszak utáni pihiket. :)

      Törlés
  5. Mindent imádtam :) Kedvencet nem is tudnék választani :)

    http://misssziszi.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. Nálam a heti smink, és a modell-lány kisugárzása mindent visz! *.*

    VálaszTörlés
  7. Nálam a heti bent és az utolsó kép lett kedvenc, szívesen látnám mindkettőt a saját otthonomban :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...