Inspiráció #53

hétfő, január 26, 2015 Ági - Niceties in my life blog 2 Comments

A múlt heti elszólásom után -már készülök a tavaszra- ideért végre az első hó.  Már nagyon vártam, hogy végre meglegyen az igazi tél érzése, bár igazság szerint jobb lett volna egy hónappal korábban. De jobb később, mint soha, így a mai képeket is ehhez igazodva gyűjtöttem, valamint a ropogós havon sétálás sem maradhatott ki. Kellemes inspirálódást. :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1

Melyik a kedvenc képetek? Örültök a hóesésnek?

Ági



2 megjegyzés:

  1. Én ma nagyon megörültem, amikor a suliból hazafelé utazva a buszon azt vettem észre, hogy jéé, nálunk esik :) Jó érzés volt hóesésben hazasétálni. A hóesést szeretem, meg a havat is, de a hideget nem, úgyhogy ne maradjon sokáig :D
    A kedvenc képem természetesen a heti cuki (mi más? :D), és a heti bent volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A hidegért én sem vagyok oda, de már nagyon hiányzott a hó, mert azért számomra hozzá tartozik a télhez. Most már megvolt, jöhet a tavasz. ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...