Kedvenceim 2014-ben

szerda, január 28, 2015 Ági - Niceties in my life blog 12 Comments

2014 számomra igazán eseménydús volt. Elkezdtem blogot írni, megírtam a szakdolgozatomat, államvizsgáztam, elkezdtem teljes munkaidőben dolgozni, költöztem kétszer is. A sok teendő miatt sokszor kevesebb idő jutott a blogra, mint szerettem volna, így voltak kisebb szünetek. Szerencsére nagyon sok jó dolog történt velem, s sok szuper terméket próbáltam, most ezeket mutatom meg Nektek.  :)

Amikor felnyitottam a körömlakkos dobozok tetejét, sorban kapkodtam ki a lakkokat, hogy ezt is meg azt is nagyon szerettem. Végül sikerült 5+1-re csökkenteni a számukat. Májusban rendeltem az Asos-ról ezt a két Barry M lakkot, és teljesen levettek a lábamról. A Grapefruit árnyalat (ITT és ITT) a nyári hónapokban került elő gyakran, míg a Pomegranate ITT, ITT és ITT)a hűvösebb hónapok kedvence lett. A Lovely Snow Dust fehér homoklakkját(ITT és ITT) azt hiszem, hogy senkinek sem kell bemutatni, nagyon elkapkodták a boltokból amikor megjelent. Szerencsére még a megjelenéskor sikerült lecsapnom egyre, s nagyon szeretem használni. Tavasszal jelentek meg a Rossmann polcain a Lovely St. Tropez lakkjai, amiből most csak a rózsaszín(ITT és ITT) került ide, de a másik kettő is nagy kedvencem.  Ha hosszan tartó, egyszerű de mégis mutatós manikűrre vágytam akkor a Rimmel Space Dust Aurora (ITT és ITT) került elő, mert minden kívánalomnak megfelel. +1 a Catrice Kitch Me If You Can(ITT és ITT) csillámos fedőlakkja lett, ami a legunalmasabb lakkokat is feldobja. :) 
Lemosásra mindig az Isana mandulás körömlakklemosóját használtam, mert bár szárít egy picit, de nagyon gyorsan és hatékonyan eltávolítja a lakkot, így nem kell dörzsölni a köröm felületét.
Az év legnagyobb kedvence egyértelműen a körömnyomdázás lett. Néhány éve próbálkoztam már vele, de nem igazán volt sikerélményem, így félreraktam egy időre. Áprilisban kaptam tesztelésre Petrától egy Pet'la Plate lemezt(ITT tudjátok beszerezni őket), és onnantól kezdve nagyon gyakran alkalmazom ezt a technikát. Petra ajánlására szereztem be az eBay-ről ezt a nyomdázót, nagyon szépen felveszi és leadja a mintákat. Innen is köszönöm Petrának, hogy ismét meghozta a kedvemet a körömnyomdázáshoz. :) A blogon ITTITT, ITT és ITT is láthattátok.
Arcápolásban az év nagy durranása a micellás vizek drogériákban való megjelenése volt. Kipróbáltam én is többet (ITT össze is vetettem őket), s mindent összevetve a Garnier micellás víz lett a kedvencem. Szépen eltávolítja a sminkemet, felfrissíti a bőrt és szerencsére irritációt sem okoz.
A hidegebb időszakokban hajlamos vízhiányos lenni a bőröm, ilyenkor nagyon szeretem használni a Vichy 3in1 arctisztítóját(ITT, ITT és ITT). Krémes állagának köszönhetően hidratált bőrt biztosít és mellette megfelelően meg is tisztítja. Mivel kombinált bőröm van, a T-zónában hajlamos zsírosabb lenni, ezért heti 1-2 alkalommal szoktam használni az Avon Clear Skin fekete agyagos arcmaszkját. Szépen felszívja a felesleges olajat és segít helyreállítani a bőr faggyútermelését.
A szempilláim ápolására a Realash-t használom, nagyon látványos változást sikerült elérni vele. Előtte-utána képeket láthattok ITT és ITT.
Hajápolás terén nagy kedvencem lett -így már nem az első tubusnál járok- a Garnier Fructis Citrus Detox sampon(ITT, ITT, ITT, ITT és ITT) ami nagyon jól megtisztítja a fejbőrömet és a hajamat, valamint friss érzést hagy maga után. Ami miatt különösen a szívemhez nőtt, hogy szépen rendbe rakta a fejbőrömet, egy olyan sampon után, amitől zsíros, koprás volt a hajam, ráadásul állandóan viszketett a fejbőröm. Az utóbbi időben balzsamot nem használok, helyette heti két alkalommal a Garnier Fructis Oil repair hajpakolást (ITT és ITT) hagyom a hajamon 5-10 percig. A hajam nagyon puha és fényes lesz, valamint az illata is nagyon finom. 
A testradírok használata nem volt túl jellemző rám korábban, mert mindig sikerült mellényúlnom, és csak állt a polcon. Utolsó reményként rendeltem meg a Ziaja narancsvaj bőrradírját és valami isteni. Az illata olyan, mint a frissen felvágott narancsé, nagyon jól radíroz és az állaga is szuper. ITT írtam róla.
Főként a hideg időben nyúlok testápoló helyett testvaj után, mert szüksége van a bőrömnek az erősebb hidratálásra. Év elején ismerkedtem meg a The Body Shop mandulás testvajával(ITT), amit nagyon szerettem, így bátran próbáltam ki más illatot is a márkától, így nyár végén valamilyen akciós kihasználva vettem meg a barackos testvajat. Ezt még a mandulásnál is jobban megszerettem, mert az illata csodálatos, sokkal vajasabb az állaga, de mégis nagyon könnyű eloszlatni és nagyon jól hidratálja a bőröm. Imádom!
Itt még szeretném megemlíteni a Bomb Cosmetics fürdőbombáit(ITT) is, mert amiket próbáltam tőlük, mindegyik nagyon jól feloldódott, kellemes illata volt és a bőrömet is ápolta.

És jöjjenek a legnagyobb kedvenceim, a sminkek. :) Az hiszem, az alábbi képről látszik, hogy leginkább a szemsminkkel szeretek játszani. Ezek közül a legnagyobb kedvencem az évben az essence Lash Princess szempillaspirál(ITT, ITT, ITT és ITT) volt, mert nagyon szép a színe és gyönyörű pillákat kapok vele. Szemhéjalapozóként az Artdeco szemhéjalapozóját(ITT) használtam, ami nem 100%-os az olajos szemhéjamra, de így is nagyon jól meghosszabbítja a szemsminkem élettartamát. Paletták közül a Sleek Oh So Special(ITT) és a Catrice Abszolute Matt került be a kedvencek közé. A Sleek nagyon szép és jól kombinálható, főként rózsaszínes árnyalatokat tartalmaz , míg a Catrice esetében a barnák kerülnek előtérbe. A nevéből azt gondolnánk, hogy teljesen matt színeket tartalmaz, azonban ez nem így van, de én ezt egyáltalán nem bánom. A Maybelline Color Tattoo egyelőre csak az On and on bronze árnyalatban van meg, de előszeretettel használom, főként sietős reggeleken. Ha egy picit több időm jut reggel a sminkre, szívesen dobok fel egy kis tusvonalat is, amihez a Maybelline zselés tusa a kedvencem. A fekete és a barna is nagyon jól működik. A négy darabos ecsetszett az eBay-ről(ITT) való, de nagyon jó minőségű. A szemöldökömben van néhány szál, ami hajlamos picit hullámosodni, így könnyen elmozdulnak a helyéről a szálak, ezért nagyon jól jött a Catrice szemöldök wax, ami szépek a helyén tartja őket. Sikerült valamennyire összebarátkoznom az ajakfestéssel is, melyhez nagyban hozzájárult az essence Love me árnyalatú rúzsa. A Catrice Beautifying Lip Smoothert egy enyhe ajakápoló hatással is bíró szájfénynek mondanám. A kiszerelése alapvetően tetszene, de arra érdemes figyelni, hogy rendszeresen tisztítsuk az applikátort, mert megromolhat a rajta maradó termék.

Nekem ezek voltak a kedvenceim 2014-ben. És Nektek? Vannak közös kedvencek? 

Ági

12 megjegyzés:

  1. Szuper kis listád van! Annyit csak megsúgok neked, ha szeretnél még tubussal a Rimmeles Aurora lakkból ( ami nekem is nagy kedvencem) késő délután mindenképp látogass el majd a blogomra ;) Meglepődsz majd mit találtam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, kíváncsivá tettél. ;) Mindenképpen meglesem. :)

      Törlés
  2. Közös kedvencek: Garnier micellás víz, Ziaja testradír, Ebayes ecsetszett, CT, és a matt paletta. :D Az az Essence rúzs szép színű! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, hogy ennyi közös van. :) Érdekes, hogy a matt palettáról nem sok jót olvastam, mondjuk a legfőbb probléma mindenkinél az volt, hogy nem matt, mondjuk ez így is van, de szerintem egy nagyon jól kihasználható darab. :)

      Törlés
  3. Ezt a sampont mindenképp kipróbálom. Eddig a zöld változatot használtam, de azt annyira nem szeretem. Nem zsírosodik a hajam és nem is korpás, viszont borzasztóan viszket. Köszi a tippet! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én azt nem használtam(legalábbis nem emlékszem rá :D ), így összehasonlítási alapom nincs, de ezt szereti a hajam és a fejbőröm. :) Remélem, neked is be fog válni. :) Majd számolj be róla. :)

      Törlés
  4. Sok a közös kedvencünk!:) Például a garnier micellás víz, vichy arclemosó, essence lash princess spirál, lovely snow dust fehér homoklakk és persze az isana lakklemosó. :) Amire még kíváncsi lennék de még nem vettem meg az a realash szempillanövesztő szérum és a catrice camouflage korrektor. :) Én nem csináltam idén ilyen kis válogatást a blogomra, maradtam a decemberi kedvenceknél. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De jó, hogy Neked is beváltak. A Catrice korrektor Rossmann és Müller üzletekben kapható 1000 Ft körül, ár-érték arányban nagyon jó A Realash sajnos már elég húzós, de nálam tényleg hatásos volt.

      Törlés
  5. Sok a közös kedvencünk!:) Például a garnier micellás víz, vichy arclemosó, essence lash princess spirál, lovely snow dust fehér homoklakk és persze az isana lakklemosó. :) Amire még kíváncsi lennék de még nem vettem meg az a realash szempillanövesztő szérum és a catrice camouflage korrektor. :) Én nem csináltam idén ilyen kis válogatást a blogomra, maradtam a decemberi kedvenceknél. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon sokat segített a Realash, a blogon vannak előtte-utána képek is. :)

      Törlés
  6. Azt hiszem, akad néhány közös kedvencünk. Mint például a Garnier micellás vize, ami szerintem az egyik legjobb, illetve a Vichy 3 az 1-ben arclemosója. Illetve az Essence szempillaspirál is egyezik, úgyhogy azt hiszem, van néhány termék, ami sokunknál bizonyított :) szuper bejegyzés volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett. :) Voltak jó kis termékek tavaly, azt hiszem ebből a szempontból ez egy jó év volt. :) Örülök, hogy Neked is beváltak ezek :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...