Manikűrvadász - Szülinapi (14.) forduló

hétfő, január 05, 2015 Ági - Niceties in my life blog 43 Comments

A mai forduló különösen izgalmas, ugyanis a Manikűrvadász szülinapja alkalmából nem egymástól, hanem külföldi blogokról vadásztunk. Ez azért is izgalmas szerintem, mert így még több új blogot ismerhetünk meg. Az én párom is olyan, akit eddig nem ismertem, de milyen jó, hogy őt kaptam, ugyanis Zara nagyon szép manikűröket készít. Itt szeretném még megköszönni Bellának, hogy egy ilyen szuper dologban vehetek rész, mint a manikűrvadász. :)


Nem is volt könnyű választani, de végül az alábbi mellett tettem le a voksom.


És íme, az én verzióm. A színeket és a nyomdázást megtartottam, azonban más mintát készítettem. 





Felhasznált lakkok és nyomdalemez:


Remélem, hogy Nektek is tetszik, én nagyon szerettem magamon viselni a hibái ellenére is.

Lássuk, mit alkottak  a többiek:












43 megjegyzés:

  1. a fekete-fehér a legeslegnagyobb kedvenc párosom! Nagyon szép lett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem őket együtt. Köszönöm szépen. :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik a tiéd, és az eredeti is, szépek! :)

    VálaszTörlés
  3. Tetszik, imádom a fekete-fehér manikat!

    VálaszTörlés
  4. Csatlakozom az előttem szólókhoz, nekem is nagyon bejön. A fekete-fehér nagyon elegáns és minden helyzetben megállja a helyét. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Timi! Nagyon örülök, hogy tetszik Neked! :)

      Törlés
  5. Ez eszméletlen jól néz ki! Nagyon ügyes vagy, csak így tovább! :)

    VálaszTörlés
  6. nagyon jó!! : ) főleg a fekete alapon!

    VálaszTörlés
  7. Ági, le a kalappal, nagyon sokat fejlődtél. :) Csodaszép mani! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Anna, nagyon jól esik, hogy így látod! <3

      Törlés
  8. Nagyon szép, tetszik a fekete-fehér minta!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...