Nail Stamping Challenge | Black&White

kedd, január 20, 2015 Ági - Niceties in my life blog 30 Comments

Nem olyan rég volt a blogon egy fekete-fehér nyomdázott manikűr (ITT), ezért gondolkoztam azon, hogy kihagyjam-e ezt a fordulót, de eszembe jutott, hogy kicsit megvariálom, más mintát választok, plusz még másik színt is használok, így ugyanazokból a színekből kiindulva egy teljesen más manikűrt készítettem, ami még jobban is tetszik. :)


Ezúttal sokkal vidámabb végeredményre vágytam, így két ujjamra egy Miss Sporty ezüst lakk, háromra pedig a Catrice Colour Brightening fehér alaplakk  került. Ezúttal a virágmintára tettem le a voksom, s minden körmömre ez került, melyhez az essence fekete lakkját használtam. 




A minta készítéséhez a Born Pretty Store Qgirl-016 lemezét használtam. Ez a minta nagyon szépen működik, de ahogy a lenti képen látható sajnos a vékony vonalas mintával nagyon kell figyelni, mert hajlomos elhagyni a minta egy részét. A lemez jelenleg $2,99-ba kerül, ITT találjátok.

A szállítás ingyenes, s ha használjátok az AXB10 kódot, 10% kedvezményt kaptok.

Nagyon tetszett magamon a végeredmény, remélem, hogy Nektek is. :)

A többiek munkái:




30 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a minta,szép elegáns lett :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon tetszik ezzel a szép kis tavaszias virágmintával! :)

    VálaszTörlés
  3. Csini lett. Cuki ez a virágos minta. :)

    VálaszTörlés
  4. Tényleg szép ez a minta, feketével nyomdázva a legjobb!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...