Nail Stamping Challenge | Blue & Green

kedd, január 27, 2015 Ági - Niceties in my life blog 27 Comments

A  mai forduló előtt elég sokáig gondolkodtam, hogy milyen manikűrt készítsek, ugyanis a kék és a zöld nem igazán az én színeim, néhány árnyalatot leszámítva. Vasárnap reggel azonban, amikor felébredtem és kinéztem az ablakon, megláttam, hogy végre hozzánk is elért a hóesés és a gyönyörű hófehér táj megihletett. A mai manikűr így született.


Kicsit szomorkás voltam, amikor ez a nyomdalemezem megérkezett, ugyanis karácsonyra szerettem volna készíteni valami szépet, de csak januárban ért ide, így már nem volt aktuális. A hóeséssel azonban megjött a kedvem egy kis hópelyhes manikűrhöz. Sajnos a képeken nem látszódnak rendesen a pelyhecskék, bár élőben sem túl feltűnőek. Következőleg sötétebb alapra fogom készíteni. :)








Én többé-kevésbé elégedett vagyok, de kíváncsian várom a Ti véleményeteket. :)

A többiek munkái:






27 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik, nagyon kis visszafogott lett! :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép, igazi hűvös télies :)

    VálaszTörlés
  3. Én látom a hópelyhecskéket! *.*
    Szépséges, ízléses mani! =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Nóri! :) Halványan, de látszanak. :) Kipróbálom majd azért őket sötétebb alapra is. ;)

      Törlés
  4. Nagyon szép lett! Kis visszafogott, szeretem az ilyen manikat :)

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép!
    Nekem már húz a szívem a tavaszi pasztell lakkok fele picit :D.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! :)
      Az én agyam is a tavaszon kattog nagyon. :)

      Törlés
  6. Szerintem látszik a pehely, szép lett! A fehér nyomdázással én is így jártam, azóta ezüst hópelyheket csinálok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Csak azért voltam picit csalódott, mert direkt emiatt vettem nyomdalakkot, mert akik itthon vannak fehér lakkjaim, nem nyomdázáshoz valók, és azokkal még ennyire sem sikerültek a pelyhecskék. Gondoltamén is arra, hogy más színűek legyenek, de túl makacs voltam. :D

      Törlés
  7. Csodás lett :)
    Nálunk épp esik a hó :)

    VálaszTörlés
  8. Nagyon szép visszafogott mani :)

    VálaszTörlés
  9. Ez tök ari lett :) Nekem tetszik, hogy kék-fehér, még akkor is, ha nem érvényesül rendesen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Az összhatás nekem is tetszett, szerettem viselni. :)

      Törlés
  10. Szerintem szép lett! Nem baj, hogy nem virít a hópehely, nagyon szépek az ilyen szelíd-szolid manikűrök. A finom kis hópelyhekhez pont illő. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) Örülök, hogy tetszik Neked! :) Igen, kis szelíd-szolid lett. :)

      Törlés
  11. Az ilyen maniknál mindig majdnem elcsábulok egy homoklakkra, mert szép, de aztán rájövök,hogy akkor is csak piszkálnám :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is féltem tőlük az elején és igazam is lett. :D De így a buszon sem unatkozok. ;) Viccet félre téve, azért meg lehet szokni, nem piszkálom már én sem őket. :)

      Törlés
  12. Winter on your nails, that's nice!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...