Nail Stamping Challenge | Pink and yellow

kedd, január 13, 2015 Ági - Niceties in my life blog 34 Comments


Néhány napja láttam meg Lora blogján, hogy egy új kihívást indít, méghozzá olyat, amiben a nyomdázás kapja a főszerepet. A tavalyi évben nagyon megszerettem a nyomdázást, azonban sokszor ellustálkodom, pedig olyan jól tud esni amikor ezzel "játszom". Mert olyan, mintha visszarepülnék az oviba. Így nem volt kérdés, hogy jelentkezek, s végre itt az első forduló. :)


Ezen a héten a téma Pink & Yellow, azonban csak annyi volt a "szabály", hogy ezen színek közül legalább az egyiknek kell megjelenni a manikűrben. Mivel el nem tudtam képzelni ezt a két színt egymás mellett, így inkább csak az egyiket használtam, méghozzá a pinket, mert az közelebb áll hozzám. Fehér alapot készítettem, melyre egy krémes és egy holo lakkal is nyomdáztam, majd fedőlakkal zártam a sort. 





Igazság szerint ez a lemez már nálam van egy jó ideje, azonban az év végi sok munka és a költözés miatt még csak most jutottam oda, hogy meg is örökítsem a blogra. Arra gondoltam, hogy papírra készítek minden mintával egy próbanyomást, így láthatjátok az összeset egyszerre. 
A minták többségével nincs probléma, egyedül a bal alsó sarokban látszik, hogy azzal a mintával picit többet kell gyakorolni, mert hajlamos "elhagyni" a végét. A lemezt ITT tudjátok megvásárolni.
A szállítás ingyenes és a AXB10 kód használatával 10% kedvezményt kaphattok.


Remélem, hogy tetszik Nektek, nagyon kíváncsian várom a  véleményeteket. :)

A többiek munkái:






34 megjegyzés:

  1. Szép mani, tetszik a krém és holo nyomdázás párosítása! A lemez is jó, lassan kezd megjönni a bizalmam a BPS felé. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) Nekem is nagyon tetszett ez a páros, biztos fogok később is hasonlót készíteni. :)

      Törlés
  2. Szuper lett a manikűr! :)
    Szerintem is szuper a krém és a holo nyomdázás kombinálása, ad egy kis pluszt a manikűrnek :)

    VálaszTörlés
  3. Szuper mani lett, milyen jól lehet nyomizni a Rimmel lakkal! :))

    VálaszTörlés
  4. Szépségesek a körmeid, a lemeznek pedig tök jó mintái vannak! ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Nórim! :) Van még néhány ötletem a lemezzel kapcsolatban, nekem is nagyon tetszik .:)

      Törlés
  5. Aranyos ez a lemez, tetszenek a mintái és az alkotott mani is :) Nekem még nem sikerült ezzel a Moyra holoval normális mintát készíteni, igaz, nem vékony vonalassal próbálkoztam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Én már többször is nyomdáztam a Moyra holokkal, eddig nem volt vele problémám, igaz én inkább vékonyabb vonalakból álló mintákkal próbálkoztam eddig.

      Törlés
  6. nagyon jó lett, a gyűrűsujjad a kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Nekem is az az egyik kedvenc részlet belőle. :)

      Törlés
  7. Ez milyen jó :) A gyűrűs ujjad a kedvenc nálam is :D

    VálaszTörlés
  8. Gyönyörű,tetszik nagyon nagyujjad és a gyűrűsujjad tetszik!!!!! :)

    VálaszTörlés
  9. Szuper lett! Igazi nyárias mani. :)

    VálaszTörlés
  10. Very pretty stamping :)
    Hugs from Poland :D

    VálaszTörlés
  11. Jó ötlet volt a holo, nagyon feldobja! :*

    VálaszTörlés
  12. Nice stamping, with the holo added, I like it a lot!
    Regards from Lengyelorszag! :)

    VálaszTörlés
  13. Nagyon jó lett! A holo lakkal való nyomdázás ad egy kis pluszt a lakkozásnak :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...