'15 januári kedvencek

csütörtök, február 05, 2015 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

A január rohamléptekkel jött és távozott. Őszintén szólva egy kicsit nehezen rázódtam vissza a dolgos hétköznapokba, mindig úgy éreztem, hogy a feladatok csak gyűlnek és egyre inkább nincs időm semmire sem. Azt hiszem, a kedvenceim számán is meglátszik, hogy tényleg csak a legszükségesebbek után nyúltam és már rohantam is tovább.


Még a Glamour napokon vettem 50% kedvezménnyel a Nivea Aqua sensation arctisztítót, de még csak mostanában kezdtem el használni, mert nem szeretem, ha több is felbontva várakozik a polcon. Rögtön nagyon megszerettem, mert jól, de kíméletesen tisztít és az állaga is nagyon szuper. Ajakápolók közül kettő is a kedvenceim közé kerül, méghozzá egy itthoni és egy úton használható darab. Itthon egész hónapban a Coconutoil Cosmetics argán olajos ajakápolóját használtam, ami a decemberi Pixiboxban érkezett. Nagyon jól hidratálja az ajkaimat, sőt ennél sokkal többet tud, de erről majd még mesélek jövő héten. Az Yves Rocher szőlős ajakápolója már szerepelt kedvencek között, de egy ideig nem használtam, abban a hitben voltam, hogy elhagytam, pedig csak a neszesszerem alján volt. De most előkerült, és nap közben többször is használtam, mert könnyen kenhető és jól hidratál.
A Travalo karácsonyi ajándék volt, már nagyon régóta vágytam rá, de kicsit soknak tartottam az árát, így lemondtam róla, pedig nagyon hasznos kis szerkezet, arról nem is beszélve, hogy milyen szép. Aki olvasta az előző havi kedvenceimet, azt is tudja, hogy mi van benne. ;) 
A Dove purely pampering pisztáciás olajra nagyon kíváncsi voltam, s nem is tudtam ellenállni neki. Az illata nagyon kellemes, könnyen beszívódik a bőrbe és elég jól hidratál is, egyedül a kiöntő részével van egy kis problémám, mert szerintem nem túl praktikus, de azért használható.
A Catrice Million Styles Effect ¿Holo, Que Tal? fedőlakk jól jön, ha egy kis extrára vágyom. Csak 1-2 réteg kell belőle az alapszín fölé és máris sokkal csillogóbb a végeredmény. Az arcomon sem vetem meg az egészséges csillogást, amihez mostanában a Catrice Illuminating pirosítóját használom. Nehéz vele túlzásba esni, de nagyon szép természetes pírt és enyhe fényt ad. 
Januárban különösen sokszor döntöttem a tusvonal mellett, amihez mindig a Maybelline fekete géles tusát használtam. Persze hiába a szép smink, ha a bőrhibák elvonják a figyelmet, ezért a Catrie Camouflage Cream korrektort szoktam használni, így el tudom fedni, amit el szeretnék.

Ti mit használtatok legszívesebben januárban? Voltak közös kedvenceink?

Ági

4 megjegyzés:

  1. Márkahű vagyok, mindig ugyanazokat veszem. A Balea cseresznyés tusfürdője új vétel volt, az bejött.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Régebben én is sok Balea tusit használtam, de mostanában nem találtam olyan illatot, ami nagyon tetszett volna.

      Törlés
  2. A Catrice korrektort még mindig imádom. :D Hihetetlen, hogy mennyit használtam és még csak most fog elfogyni. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon régóta használom, de még rengeteg van benne. Vannak időszakok, amikor megúszom pattanások nélkül, bár mostanában eléggé szenvedek velük. :(

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...