Aveo körömlakkszárító spray

szerda, február 25, 2015 Ági - Niceties in my life blog 18 Comments

A körömfestésben mindig azt a részt utáltam leginkább, amikor a lakk száradását kell várni. Ilyenkor mindig eszembe jut valami, hogy az gyorsan arrébb kell rakni, meg kell írni, vagy csak egyszerűen megigazítani a hajam/ruhám és már bele is nyúltam. Korábban gyorsan száradó fedőlakkal próbáltam lerövidíteni a száradási folyamatot, de legutóbb kicsit mellényúltam (ITT olvashattok róla), így sokszor nem is volt kedvem lakkozni, mert mindig időhiánnyal küszködöm, viszont kidobni semmit sem szeretek, így más megoldás után néztem, és a Müllerben találtam is egy potenciális segítő társat, de hogy mennyire vált be, ahhoz kattints a tovább gombra.

Igazság szerint csak körömlakklemosóért mentem, de keresgélés közben pillantottam meg ezt a körömlakkszárító spray-t, ami a Müller saját márkás terméke, így csak ott kapható. Az ára 700 Ft körül van, amiért 75ml terméket kapunk. Még nem fogyott el az első teljes flakonnal, de szerintem 15 alkalomra biztos, hogy elég.
A kínálatot nézegetve felfedeztem, hogy már márkánál is kaphatóak ilyen termékek, van olyan is ami kis üvegben van és csepegtetni kell a körmökre, de én kényelmesebbnek éreztem ezt a megoldást, bár később lehet, hogy kipróbálok olyat is.
Bevallom, leginkább a csomagolása fogott meg, számomra nagyon a jó időt idézi, amit már nagyon várok. A kifújáskor az illata is abszolút illik ehhez, számomra egészen finom, édeskés, gyümölcsös illata van.Ígérte szerint akár fél perc alatt megszárítja a lakkunkat. Én azt tapasztaltam, hogy ez azért változó, függ az alatta lévő körömlakktól is, mert volt olyan, hogy valóban 20-30 másodperc elteltével "kopogós" körmöket kapok, de volt olyan is, amire ráfújva még 2-3 perc múlva is sérülékeny volt. 
Van azonban egy kis fenntartásom is vele kapcsolatban az összetevőket elnézve(ITT). Ami szimpatikus, hogy van benne E-vitamin, úgy vettem észre, hogy segít is hidratáltan tartani a köröm körüli bőrt. Ezen kívül, gyakorlatilag illatanyag és PB gáz található benne, nem tudom, hogy melyik összetevő felelős a gyors szárításért, ha valamelyikőtök ért hozzá, örömmel várom a megoldást. :)

Összességében nem tartom egy rossz vételnek, már van belőle utánpótlásom is, de azért ha van időm, inkább kivárom a száradást, bár el kell ismernem, hogy pl. körömnyomdázáskor nagyon jól jön, így sokkal gyorsabban tudok végezni, ráadásul esti lakkozásnál sem kell félnem a párnalenyomatos körmöktől.

Szoktátok gyorsítani valamivel a körömlakkotok száradását? Milyen trükköt szoktatok bevetni erre?

Ági

18 megjegyzés:

  1. Én ilyen terméket még sosem próbáltam, csak gyorsan száradó fedőlakkot, de mivel nem szoktam bonyolult manikűröket készíteni nekem az bőven elég is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sokszor sokat segít amikor nyomdázok, így hamarabb mehet rá a minta. A mostani fedőlakkom nem szárít gyorsan, de kidobni nem szerettem volna emiatt, így ez egy jó megoldásnak tűnik addig, míg nem lesz másik fedőm.

      Törlés
  2. Amikor 3 réteg glitteres lakkra akartam nyomdázni, akkor a Seche Vite-et vetettem be, őrült gyorsan szárít, tényleg öt perc volt. De általában ki csak akkor lakkozok, ha van fél órám, este.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Audrey!

      A Seche Vite-t hol lehet megvásárolni?

      Törlés
    2. Naillandtől szoktam rendelni, de állítólag E-bayen is kapható. Bár ott mi nem? :)
      Glitterfinger Lexa írt arról, hogy még utántöltő is van E-bayen belőle.

      Törlés
    3. Amíg PayPalom nincs, addig a Nailland is tökéletesen megfelel, köszönöm szépen! :)

      Törlés
    4. Gondolkoztam már én is az SV-n, de mikor arra járok soha sincs, ráadásul nem is túl olcsó, de lehet teszek majd vele egy próbát. :)

      Törlés
  3. Az a "ki" nem tudom, hogy került oda :)

    VálaszTörlés
  4. Én nem szeretem ezeket a szereket.:(
    Sajnos a lakkozás türelemjáték.Nálam a Seche vite uv top coat nagy segítség!!! Uv után az összes réteg lakk megszárad,ez nyomdázáskor is jól tud jönni :) Persze sokkal tartósabb tőle a mani,mint a sima fedőlakktól,de a legjobb benne,hogy lejön lakklemosóval. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hú, ez jónak hangzik. Van időm még bőven kitalálni milyen fedőt veszek legközelebb, de ezt felveszem az esélyesek közé. :)

      Törlés
  5. Essence BTGN (magasfényű) vagy Astor Quick Dry. Utóbbiból a múltkori Müller szombaton vettem utánpótlást (amúgy 1300 és 1600 forint között szoktam látni), de tegnap voltam a Rossmannban (ahol rengeteg leárazás van) és megláttam leakciózva 974 forintra. Nem tudtam otthagyni, vettem még egy üveggel utánpótlásnak, mert szuper gyorsszárító hatása van és ez az üveg végére sem sűrűsödik be, szemben a BTGN-nel. :)
    Tervezek beszerezni egy UV top coat-ot is, mert annál valóban nincs gyorsabb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az Astort én is tervezem kipróbálni. A BTGN nem rossz, annyi problémám van vele, hogy hajlamos buborékosodni és besűrűsödni.

      Törlés
  6. Csepegtetős megoldású lakkszárító akármim van az Essence-től de ezzel már régóta szemezek, szóval lassan megvásárlásra kerül, úgy érzem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg az essence cseppjeivel szemezek most. :D Mivel ez nem vált be minden lakkal, így nem tartok ki mellette feltétlenül, bár már van belőle utánpótlásom.

      Törlés
  7. Én egyszer próbáltam hasonló készítményt, de reptettem is a kukába. Inkább türelmes vagyok, vagy gyorsan száradólakkot veszek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én nem bírok nyugton maradni míg lakkozok, így sokszor jól tud jönni. :D

      Törlés
  8. Nekem a Miss Sporty szárító fedőlakk bevált. :) Sokan nem szeretik, de nekem bejött. Ezt a spray-t még nem láttam, de utána fogok nézni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is van itthon valamilyen Miss Sporty fedőlakk, de nem hiszem, hogy az a fajta, mint a tied, mert ez nem szárít gyorsan. :(

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...