Coconutoil Cosmetics ajakápoló - és annál több

csütörtök, február 19, 2015 Ági - Niceties in my life blog 4 Comments

A decemberi Pixiboxot nagyon izgatottan vártam (igazából mindegyiket nagy izgalommal várom :D), mert nagyon kíváncsi voltam, hogy a Cononutoil Cosmetics melyik terméke lapul majd a dobozomban. Korábban már olvastam a márkáról, és nagyon szimpatikus volt a jelmondatuk, miszerint "Csak olyat tegyél a bőrödre, amit meg is ennél!". Nagyon örültem, hogy az 'Argan" ajakápoló került a dobozomba, pedig akkor még nem is sejtettem, hogy mennyi mindenre fogom használni...


A csomagolása nagyon minőségi hatást kelt a fém miatt, azonban sajnos nem igazán táskabarát termék, mert a kupakja nem csavarós, csak egyszerűen le lehet emelni. Igazság szerint ez annyira nem jelent nagy problémát nekem, mert út közben egyébként sem használnék olyan ajakápolót, amibe bele kell nyúlni. Nekem nagyon tetszik a dizájn is, nagyon kis helyes, ráadásul az aranyos feliratok is ötletesek.



A kupakot leemelve úgy tűnik, hogy egy elég kemény anyaggal van dolgunk, de ez nem így van, ugyanis a kezünk melegétől felolvad annyira, hogy könnyedén lehet használni ha esetleg hűvösebb helyen használjuk, de nálam szobahőmérsékleten is jól kezelhető az állaga.
Nagyon könnyen eloszlatható, bár nem olyan az állaga, mint a hagyományos ajakápolóknak, azok egy picit talán krémesebbek. Felvitel tán nem szívódik be azonnal, rajta marad az ajkakon, így védve és ápolva azokat. Íze nem igazán van, az illatán is csak a kókuszolaj illatát érzem. 
A hatásával nagyon elégedett vagyok, mert napi 1-2 használattal is ápolt, hidratált ajkakat kapok, ráadásul amikor beteg voltam, akkor is nagyon szépen karban tartotta a kicserepesedésre hajlamos bőrt.


Ahogy utaltam rá korábban is, én nem csak ajakápolásra használom ezt a terméket. Úgy alakult, hogy esténként, amikor bekentem vele lefekvés előtt a számat, a kezemen maradt terméket rákentem a körömágybőrömre és reggelre nagyon szépen hidratálta azt, így azóta heti több alkalommal is bekenem vele lefekvés előtt. Később, amikor beteg voltam, a kipirosodott orromra is használtam, s ott is nagyon jó munkát végzett, szépen nyugtatta és ápolta a bőrömet. Néha a könyökömre is szoktam kenni, mert a téli időszakban eléggé ki szokott száradni, így ott is nagyon jól tud jönni. Egyelőre erre használom, de nagyon kíváncsi vagyok, hogy találok-e még neki más felhasználási módot. :)

Ismeritek a Coconutoil Cosmetics termékeit? Szoktatok másra is használni egy terméket az eredeti funkcióján kívül?

Ági

4 megjegyzés:

  1. Szuper termék lehet, és egyébként igen. Én sok terméket szoktam összevissza használni :) Csupán akkor szabok magamnak határt, ha kiemelik, hogy valahol nem szabad használni :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...