Ebelin ecsettisztító folyadék

szerda, február 18, 2015 Ági - Niceties in my life blog 9 Comments

Amikor megláttam ez első képeket az ebelin ecsettisztító folyadékról, elhatároztam, hogy amint kapható lesz nálunk is, beszerzem mert nagyon kíváncsi voltam rá, ráadásul mivel reggelente mindig gondban vagyok, hogy pont az az ecsetem nem teljesen tiszta, amelyikre szükségem lenne, ez egy jó megoldásnak tűnt. A bejegyzésből kiderül, hogy mennyire váltotta be a hozzá fűzött reményeket.


Talán 3-4 hete jelent meg a Dm polcain - a többi ebelin újdonsággal együtt - , s amint megláttam, már dobtam is a kosaramba, s amikor hazaértem már próbáltam is ki, és azóta is sokszor előveszem reggelente, bár nem vagyok maradéktalanul elégedett.
Amint a lenti képeken is láthatjátok, a por állagú termékekkel nagyjából megbirkózik, de pl. az alapozóecsetemen nem tud teljesen segíteni. Itt kétszer egymás után használtam, de még így is maradt alapozó rajta.
Amire viszont nagyon szeretem használni, az a tusecset tisztítása. Amióta mindig kéznél van, sminkelés után gyorsan befújom vele a kisebb ecseteket, s letisztítom róla a sminkmaradványokat. Természetesen ez csak arra jó, hogy hét közben gyorsan használható állapotba hozzuk az eszközeinket, de a rendes mosást nem helyettesíti.
Az érzékeny bőrűeknek az is hátrány lehet, hogy illatanyagot tartalmaz, ami persze rajta marad az ecseten - s számomra finom illatot hagy maga után - ami irritációt okozhat. 
Számomra a legbosszantóbb tulajdonsága a csomagolása, ugyanis sajnos hajlamos folyni belőle a spray fejénél, így sokszor a kezem is csupa folyadékos lesz, ráadásul elkerülhetetlen, hogy az asztalra is kerüljön belőle.

Összességében sajnos nem tudom jó szívvel ajánlani, pedig nagyon szerettem volna szeretni, mert elég jó áron (1200 Ft körül) nagyon jó vétel lenne, de nem érzem azt, hogy annyira nélkülözhetetlen lenne.

Ti kipróbáltátok? Mit használtok ecsettisztításra, ha nincs időtök rendes mosásra?

Ági

9 megjegyzés:

  1. Hol kell keresni a DM-ben? Az ecseteknél? Köszi a választ! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahol én vettem, nem az ecseteknél volt. A natúr termékek mellett, ott ahol pl. a körömlakklemosó is van. Az alsó polcra volt kirakva és dobozban van.

      Törlés
  2. Megörültem, amikor megláttam a bejegyzés címét, gondolván, hogy valaki végre piacra dobta a "spanyol viaszt", de szomorúan olvasom, hogy a tapasztalataid negatívak voltak vele kapcsolatban. Egyébként én sima sampont használok az ecseteim tisztítására, ami a legtöbb esetben szuperül működik, de pl. a sokat használt korrektor ecsetem nem lesz 100%-osan tiszta... Ezért is reménykedem, hogy valaki valamikor előáll egy eléhető árú, klassz ecsetsamponnal! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a rendes tisztításra sütőkesztyűt és babasampont használok, szépen kihozza a sminket és olcsó is. Ezt csak arra vettem, hogy a napi használatban lévő ecseteket sminkelés után megtisztítsam, még ha nem is 100%-osan.

      Törlés
    2. Köszi a tippet! :) Egy sütőkesztyű beszerzésén már én is gondolkodtam, de ezután előrébb hozom a kívánságlistán. ;)

      Törlés
    3. Nagyon szívesen. :) Ha nem idegenkedsz a eBay-ről való rendeléstől, ezt is megnézheted.
      http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2047675.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XBrush+Silicone+Cleaner+Tool+.TRS0&_nkw=Brush+Silicone+Cleaner+Tool+&_sacat=0
      Én is gondolkozok egy ilyen kis cukiság beszerzésén. :)

      Törlés
    4. Aranyos vagy, köszi nagyon! :) Ha jutottam valamire kesztyű ügyben, arról biztos beszámolok majd a blogomon! :)

      Törlés
  3. Sajnos már máshol is olvastam róla hasonlókat, szóval nem hiszem, hogy valaha is az enyém lesz, pedig ahogy Te is írtad "szerettem volna szeretni" :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem, hogy azért a gyártó figyeli a visszajelzéseket és igyekeznek javítani a hibákat, mert maga az ötlet nagyon jó lenne. Persze van hasonló termék más márkánál is, de azért ez egy elég pénztárcabarát verzió lenne.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...