Elfogytak #7

péntek, február 06, 2015 Ági - Niceties in my life blog 13 Comments

Nem olyan rég volt az előző ilyen bejegyzés, de már itt is a következő. A felhozatal ismét elég vegyes lett, búcsút vettem néhány nem szeretett terméktől, de olyanok is vannak, amik biztos, hogy újra a polcomra fognak kerülni.

Alverde kakaóvajas és gránátalmás testvaj: az előző bejegyzésben már szerepelt a csomagból a másik kettő. Ez jött be a leginkább a három közül, egész jó illata volt és hidratált is, de még így sem győzött meg teljesen.
Újravenném? Nem.
Yves Rocher magnóliás tusfürdő: általában nagyon szeretem a magnólia illatú termékeket, így amikor megtudtam, hogy lesz ilyen illatú tusfürdő, már mentem is a boltba és hoztam is. A tubusból szagolva tetszett, de használat közben már nem annyira, ráadásul elég gyorsan kiürült.
Újravenném? Nem.
Garnier InvisiCalm Deo Spray: nagyon sokáig csak krémes vagy golyós deókat használtam, mert túlságosan fullasztónak találtam a spray-ket. Mégis adtam ennek egy esélyt, de szerencsére semmi problémám nem volt vele. Jó illata van, kellően véd az izzadságtól és a szagoktól.
Újravenném? Igen, már meg is tettem, csak más illatban.
Nivea Pure&Natural testápoló tej: elég híg állaga volt, az illata nem volt rossz, de nem is volt olyan, amit mindenképpen újra szeretnék érezni. Nyáron és ősszel elegendő volt, de télre már kevés lett volna a hidratáló hatása. Leginkább a pumpás kiszerelését szerettem.
Újravenném? Nem.
Dove pisztáciás krémtusfürdő: nagyon finom illata van, kellemesen krémes az illata és szerencsére nem is szárította a bőrömet.
Újravenném? Van még belőle itthon, de később talán vennék még belőle.
Dove maximum protection krémdezodor: nem vettem észre különbséget a Rexona ilyen termékéhez képest. Hatékony volt nyáron is és nagyon kellemes illata volt.
Újravenném? Igen, majd nyárra.
Schwarzkopf Professional BC Sun Protect hajpakolás és sampon: nagyon szerettem használni őket, mert a hajam puha és hidratált volt tőlük. ITT írtam róluk.
Újravenném? Egyedül az árával van problémám, de talán újra fogom venni nyárra.
Garnier Fructis Goodbye Damage balzsam: nem tapasztaltam semmi különöset a használata során. Nem volt rossz az illata, a hajam is viszonylag puha volt, de inkább hajpakolást használok helyette.
Újravenném? Nem.
Avon Care ajakápoló: valamelyik táskám egyik zsebében találtam rá. Nem sok volt már benne, így gyorsan elhasználtam. Nem volt rossz, főleg kevésbé hideg időben, de nem nyújtott semmi olyat, ami miatt újra szeretném.
Újravenném? Nem. 
essence BTGN fedőlakkok: nem sikerült teljesen elhasználni őket, mert besűrűsödtek, de amíg jó volt az állaguk nagyon szerettem, mert viszonylag gyorsan megszáradt és szép fényük volt.
Újravenném? Később talán igen, de még próbálok jobbat találni.
essence körömdíszítő toll: nem lehetett vele igazán szépen dolgozni, mert vagy nagyon folyt, vagy nem jött belőle a lakk, ráadásul a pigmentáltsága sem volt tökéletes.
Újravenném? Nem.
Rose Nail körömlakkok: Nagyon rosszak voltak. Nyúlós, fura állaguk volt, ráadásul nagyon büdös is, így selejtezésre kerültek.
Újravenném? Nem.
Avon Care kéz- és körömápoló krém magnóliával: a hatását, illatát és az állagát nagyon szerettem, viszont sok pici csillám volt benne, ami nagyon zavart.
Újravenném? Nem.
Himalaya Herbals barackos arcradír: Számomra kevés szemcse van benne, azok is karcolják a bőröm, nem érzem a bőröm kellően tisztának utána valamint számomra az illata is kellemetlen.
Újravenném? Nem.
Isana mandulás körömlakklemosó: Többször szerepelt már az elfogyottak között. Gyorsan és hatékonyan oldja a körömlakkot. Kis időt rajta hagyva szépen leszedi a csillámos lakkokat is.
Újravenném? Igen.


Kicsit vegyesek az érzéseim, mert ahogy végignézek a termékeken, nem sok van, amire gondolkodás nélkül azt tudom mondani, hogy kellene újra, viszont legalább megszabadultam azoktól, amiket nem szerettem és jöhetnek a helyükre mások. :)

Nálatok mi fogyott el mostanában?

Ági

13 megjegyzés:

  1. Pisztáciás tusfürdő!! Ezt meg kell néznem, imádom a pisztáciát, mindig van itthon :)
    Régebben mindig vettem Avonos ajakápolót, szerintem jók, de nekem a legolcsóbb Cien van Balea is jó, nem száraz a szám. A kézkrémek is jók az Avontól, bár csillámosat nem vettem még.
    Nálam semmi extra nem fogyott el, sampon, balzsam, tusfürdő, Isana lakklemosó minden hónapban elfogy. Egy CV púder helyett vettem másikat, korrektort is a Müllerben, márkahű vagyok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szeretem ezt a tusfürdőt, pedig általában nem vagyok oda a márka illataiért. Valamiért túl sok nekem egy idő után.
      Nekem sajnos eléggé hajlamos kiszáradni a szám, így nem is csoda, hogy mindig több ajakápoló termék is, folyton keresem az ideálisat.
      Ez a krém egyébként nem emlékszem, hogy csillámosnak volt hirdetve, meglepődtem rajta nagyon.

      Törlés
  2. Sok közös termék van. :) Például az Isana lakklemosó ami örök kedvenc, illetve a dove pisztáciás tusfürdője valamint a rose nail lakkok, és még a rexona dezodor. Nálam mostanában fogyott el az Eszter
    körömlakklemosó és a dove shea vajas testápolója. :)

    VálaszTörlés
  3. Sok közös termék van. :) Például az Isana lakklemosó ami örök kedvenc, illetve a dove pisztáciás tusfürdője valamint a rose nail lakkok, és még a rexona dezodor. Nálam mostanában fogyott el az Eszter
    körömlakklemosó és a dove shea vajas testápolója. :)

    VálaszTörlés
  4. Ugyanilyen rózsaszín avonos kézkrémem van, de nekem egy db csillám nincs benne, csak egy egyszerű rózsaszínes krémes állagú kézkrém. Ez nagyon furcsa.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan? Ez fura. Az enyém tele volt velük. Te mikor rendelted? Lehet, hogy az enyém még régebbi és azóta kivették belőle. Olyan volt tőle a kezem (kis túlzással), hogy Edward Cullen átlag embernek tűnt volna a kezem mellett. :D

      Törlés
  5. Az elmúlt időkben nagyon rákattantam a Dove krémes tusfürdőire, most épp a kókuszosat használom :)

    VálaszTörlés
  6. Az a Dove krémtusi nekem is megvan, és én is szívesen használom :) Jó illata van, és nekem így most télen nagyon jól jönnek a krémtusfürdők, valahogy szívesebben nyúlok utánuk :) Viszont, azt elhiszem, hogy most vegyesek az érzéseid, az ember mindig utálja, amikor valami olyanra költött, amit utána nem szívesen használt, és már várta, hogy elfogyjon. De legalább az ember tudja, hogy mihez ne nyúljon legközelebb :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Télen nálam is a krémes tusik kerülnek előtérbe. :)
      De jobb így, hogy végre túl vagyok rajtuk, s jöhetnek a következő kiszemeltek. :D

      Törlés
  7. Én nagyon szeretem a Goodbye damage illatát. :3 Többször szemeztem már ezzel a Himalya herbals radírral, de így örülök, hogy nem vettem meg. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon nem jött be ez a radír, viszont másnál jó véleményeket olvastam róla. Nem vagyunk egyformák, nekem inkább a durvább radírok jönnek be.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...