Inspiráció #54

hétfő, február 02, 2015 Ági - Niceties in my life blog 10 Comments

Az álmos január után végre itt a február. Nagyon gyorsan eltelt az év első hónapja, sok munkával, jó és rossz hírekkel, de itt az idő továbblépni rajta, s a következő kihívásokra koncentrálni. Mert azokból van bőven, s ezekhez szükség van frissességre. Az e heti képeket ennek szellemében gyűjtögettem. Kellemes inspirálódást. :)

1. Heti outfit

2. Heti haj

3. Heti smink

4. Heti köröm

5. Heti barkács

6. Heti finomság

7. Heti cuki

8. Heti kint

9. Heti bent

10. Heti +1

Melyik a kedvenc képetek?

Ági



10 megjegyzés:

  1. No, megint nehéz a választás, szerintem a kedvenceim a heti cuki (naná :D), a heti bent és a heti kint :) Ez a benti tér egyszerűen csodás :)

    VálaszTörlés
  2. A Coca-cola-s lámpa a kedvencem, de csak azért, mert nekem ugyanilyen perselyem van. =)

    VálaszTörlés
  3. Bárcsak lenne annyi akaraterőm hogy ilyenkor is fussak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha hideg van, én sem teszem ki a lábam, mert abban a pillanatban beteg leszek. Ilyenkor jöhetnek a benti dvd-k, órák. :)

      Törlés
  4. Haj, Smink, Köröm Cukiság...jaaaaaaj :) <3

    VálaszTörlés
  5. Heti haj - olyat szeretnék én is mindenkor :D Ezen kívül az 5., 6., 7., 8. és 9. tetszik még nagyon, szóval majdnem az összes :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is örülnék, ha alapból ilyen lenne a hajam. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...