Manikűrvadász 15.

hétfő, február 16, 2015 Ági - Niceties in my life blog 50 Comments

Újabb fordulójához érkezett a Manikűrvadász, és amióta én is részt veszek a fordulókban, mindig izgatottan várom, hogy kikerüljenek a bejegyzések és láthassam a többiek alkotásait. Ezúttal én Zsókától választottam, s bevallom nem volt könnyű dolgom, mert jó néhány olyan manikűrt lementettem, amit szívesen elkészítettem volna én is.

Végül egy olyan manikűrre tettem le a voksom, amit a horoszkópos kihívásra készített és éppen az én csillagjegyemhez.
Amit változtattam a manikűrben az az volt, hogy én arany színek helyett ezüstöt használtam. 
Felhasznált körömlakkok:
Lovely Snow Dust Nr. 3
Catrice Colour Brightening Alaplakk
Lovely Nr. 118






A többiek munkái:






50 megjegyzés:

  1. Szépséges lett! :) Nagyon tetszik.

    VálaszTörlés
  2. Szeretem az ilyen egyszerű, csinos manikűröket. :)

    VálaszTörlés
  3. Csinos arany és ezüst változatban is. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, a te változatod és az eredeti is :)

    VálaszTörlés
  5. Mindkettő nagyon tetszik, a Lovely csillámos gyönyörű.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm,igen, én is nagyon szeretem ezt a lakkot. :)

      Törlés
  6. Jaj, de gyönyörű, imádom a csillámos alkotásokat ^^

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik a mani, ez az ezüst változat közelebb áll hozzám, bár az eredeti manikűr is nagyon szépséges.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) Igen, nagyon szép az eredeti, csak azért választottam más színt, mert arany most nincs a készletemben.

      Törlés
  8. Milyen elegáns, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, nagyon örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  9. Mindkét verziót imádom, annyira elegáns:)

    VálaszTörlés
  10. Mindkét munka csodaszép lett, bár az újragondolt verzió ezúttal közelebb áll a szívemhez, mert kicsit tavasziasabb! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, már én is nagyon tavaszi lázban égek. :) Köszönöm szépen. :)

      Törlés
  11. Mindkét manikűr nagyon klassz! :)

    VálaszTörlés
  12. Nagyon elegáns, mindkettő gyönyörű! :)

    VálaszTörlés
  13. Mindegyik nagyon tetszik! Az a Lovely fedőlakk szuper ezekkel a nagy glitterekkel!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Nagyon szép, de sajnos nem egy könnyű eset. :D Eléggé horgászüzemmódban működik. :/

      Törlés
  14. Nekem a hó jutott róla eszembe. Nagyon tetszik, igazi hóóó mániás vagyok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem szerencsére nem jutott róla eszembe, én már eléggé a tavaszt várom. :D Köszönöm szépen. :)

      Törlés
  15. Nagyon szép lett. Ez a csillámos Lovely lakk egyébként nekem is megvan. Nagyon szép, csak kár hogy a nagy glittereket úgy kell kihalászni belőle :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Igen, sajnos ilyen. :/ Kétszer is meg szoktam gondolni, hogy elővegyem-e, de olyan szép. :)

      Törlés
  16. Mindkettőtöké nagyon szép, bár a te verziód színvilága közelebb áll hozzám. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...