Nail Stamping Challenge | Nude & Gold

kedd, február 10, 2015 Ági - Niceties in my life blog 25 Comments

A mai fordulóban a nude és az arany színeké a főszerep. Sokat gondolkoztam, hogy mit is készítsek, leginkább azért mert jelenleg nincs arany lakk a készletemben, így a nude felé vettem az irányt.

Alapszínként a Flormar Beauty Toys Purr Cat vittem fel két rétegben, majd erre nyomdáztam a Moyra Holographic Infinity-vel. A nyomdázáshoz a BPS BP-21 lemezéről a bal felső(kép lent) mintát használtam. Napfény nélkül szinte észre sem lehet venni a mintát, de ahogy rávetődnek a sugarak előjön a játékossága. Igazság szerint nem vagyok teljes mértékben elégedett, lehet ezt a fordulót majd elkészítem újra később. :)





Továbbra is érvényes az AXB10 kód, ami 10% kedvezményre jogosít a teljes árból.

A többiek munkái:





25 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon jó ez a pókhálószerű minta, nekem így tetszik, ahogy van!

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nagyon szép lett! :)

    VálaszTörlés
  3. Oh so delicate! I love using holos for stamping!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett!, ez a minta és a holo nagyon illik hozzá :)

    VálaszTörlés
  5. Tetszik, hogy csak néha csillan meg rajta a minta. :) Egyébként tök jó, hogy te tudsz nyomdázni a Moyra holo lakkjaival. Nekem nem megy. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem igazán tudok.... Eddig azt hittem én vagyok ilyen béna, de akkor nem egyedi eset. :) A mani nagyon szép lett. :)

      Törlés
    2. Akkor lehet, hogy én csinálok valamit rosszul és azért sikerül, mert azért Ti nagyon tudtok nyomdázni. ;)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...