Nail Stamping Challenge | Red & Purple

kedd, február 03, 2015 Ági - Niceties in my life blog 32 Comments

Amikor megláttam a témaköröket, biztos voltam benne, hogy erre a fordulóra valami piros manikűrt fogok készíteni, de amikor leültem ötletelni, rögtön előpakoltam három lila lakkot, míg a pirosak a dobozban maradtak.


Nagyon szeretek holografikus lakkal nyomdázni, mert nagyon "finom" lesz a végeredmény, így most is e mellett döntöttem. Mindegyik körmömre a Catrice Even More Heavy Metallic került, majd a Moyra Gravity-vel nyomdáztam. Ezúttal olyan nyomdalemezt használtam, amin egybefüggő minta van, nagyon érdekelt, hogy hogyan tudom a sok szép rész körül azt használni, amelyikre épp szükségem van.  A nyomdázáshoz a Born Pretty Store L002-es lemezét használtam, ITT láthattok róla közelebbi képeket.





Készítettem néhány mintát papírra is.
A lemez jelenleg teljes áron kapható, így felhasználható rá az AXB10 kuponkód, ami 10% kedvezményt biztosít.

Mit gondoltok róla? Tetszik a holo nyomdázás?

A többiek munkái:





32 megjegyzés:

  1. Ah ez nagyon tetszil.Nagyon szuper ez a paletta!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Igen, szuper minták vannak rajta és jól is működik. :)

      Törlés
  2. Nagyon tetszik! Erre a palettára én is fenem a karmaimat. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Szuper kis lemez, remélem, a tiéd lehet majd. :)

      Törlés
  3. So delicate and elegant, I would wear such nails with pleasure.

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, ez a lila gyönyörű :)

    VálaszTörlés
  5. Fú, ez gyönyörű lett! :) Nem semmi!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Nagyon örülök, hogy tetszik Neked. :)

      Törlés
  6. ez a lemez annyira szép, én is szeretnék majd ilyen nagy BPS lemezt rendelni. :) a manid is nagyon cuki lett, a holos nyomdázás pedig mindig jó választás ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Lora. :) Nagyon jó kis lemezek vannak, képtelenség lecsökkenteni a kívánságlistát. :D

      Törlés
  7. Hű de jól néz ki! nekem még nem jött össze a Moyrával a nyomdázás, talán nem volt jó a minta, majd még próbálkozom, csodás lett manid!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Én nagyon szeretek nyomdázni vele, eddig nem volt vele problémám, bár azért oda kell figyelni.

      Törlés
  8. Szép ez a lemez, és tetszik hogy holoval nyomdáztál! :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...