Nail Stamping Challenge | Sands & Glitters

kedd, február 17, 2015 Ági - Niceties in my life blog 20 Comments

A mai fordulóban a homok és a glitteres lakkok kapják a főszerepet. Mivel mindkettő elég figyelemfelkeltő, így én kicsit soknak éreztem volna, ha mindkettő szerepel a mai manikűrben. Igazság szerint mindkettőt szeretem, így nem volt olyan könnyű dönteni, de végül a homok finish mellett tettem le a voksom. 


Nagyon egyszerűen elkészíthető manikűrt láthattok ma. Három körmömre a Lovely ezüst homoklakkja kerül, majd a gyűrűs- és a középső ujjamra egy Miss Sporty ezüst lakk, majd erre nyomdáztam az essence fehér nyomdalakkjával és a Born Pretty Store  BP-13 lemezével. Ez a nyomdalemez egyébként az egyik kedvencem lett, mert nagyon jó minták vannak rajta és könnyen lehet használni is őket. A bejegyzés végén láthattok képet minden mintáról.








Ha megtetszett a lemez, ITT megtaláljátok, és használható az AXB10 kód is, ami 10% kedvezményt biztosít.

Mit gondoltok erről a manikűrről? Szeretitek a homoklakkokat?

A többiek munkái:






20 megjegyzés:

  1. Elegáns lett! Tényleg jó kis lemez, a felhős minták viccesek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi. :) Igen, azok elég viccesek, nem is feltétlenül hétköznapi manihoz tudom őket elképzelni, de 1-1 kihíváshoz talán jól fognak jönni. :) Én inkább az egész körmös mintákat kedvelem, így inkább azokat nézem .:)

      Törlés
  2. szép lett, tényleg elegáns! :) szívesen viselném valamilyen hivatalos alkalomra. az ezüst sand lakkot pedig imádom :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép lett, igazán letisztult :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép, elegáns és újabb lemez a kívánságlistámon! Köszi! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) Biztos vagyok benne, hogy nagyon fogod szeretni, ha beszerzed. Nagyon jól használhatóak a minták. :)

      Törlés
  5. So subtle, and I love this glitter sand from Lovely!

    VálaszTörlés
  6. Ez nagyon szép lett! A szinek és a minta nagyon jól passzol egymáshoz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépem, nagyon örülök, hogy tetszik. :)

      Törlés
  7. Nagyon elegáns lett, szívesen viselném én is :) Én is a Lovely ezüst lakkját használtam, csak nekem kicsit "vadabb" lett a végeredmény :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen. :) Még nem volt időm megnézni a többiekét, de gyorsan átnézek hozzád. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...