Pure by Pixibox - Első benyomás a termékekről

péntek, február 13, 2015 Ági - Niceties in my life blog 9 Comments


Januárban, amikor megérkezett a hírlevél a Pixibox újdonságáról, nagyon felkeltette az érdeklődésem, mert ugyan nem keresem tudatosan a natúr termékeket, de nagyon érdekelt, hogy mit is tudhatnak ezek, s így egyszerre többet is kipróbálhattam. Amikor végignéztem a listát a dobozban szereplő márkákról, találkoztam olyannal, amit már próbáltam, s szerettem, de olyan is akadt, amiről nem hallottam még, így gyorsan utána is olvastam. Ennyi bevezető után megmutatom, hogy az én dobozkámban mik lapultak, s megosztom az egy hét utáni tapasztalataimat is. 


A beltartalomhoz igazodva, saját arculatot kapott a Pure by Pixibox, így a belső csomagolóanyagot levél mintázatú papír és raffia szerű anyag adja, a belső doboz, pedig elmarad.
Itt is megtalálható az információs lap, melynek egyik oldalán a kiadás logója, a másik oldalán pedig a dobozban lévő termékekről találunk leírást.


Amikor átvettem a csomagot, már akkor is éreztem, hogy van súlya, s amikor felnyitottam a dobozt, ez a látvány tárult elém. Rögtön az jutott eszembe, hogy ezt jól megpakolta a Pixibox csapata. Ár-érték arányban egy nagyon jó kiadás lett ez.

Calene friss natúrkozmetikum - Rózsatündér (50 ml, teljes kiszerelés)
"A Calena kézkrémek mindig frissen készülnek, nagy gondossággal, odafigyeléssel és szeretettel. Az értékes, 95%-ban bio növényi összetevőkből álló elixírek az eredeti növény minden tulajdonságát megőrzik és sejtfrissítő kúraként hatnak a bőrre."

A csomagolás nekem nagyon tetszik, kényelmes, hogy pumpás, így nem kell csavargatni a kupakot, két vonal rajzolása közben gyorsan tudom használni. Én a rózsás illatút kaptam, s amikor megláttam, arra gondoltam, hogy ez biztos nem fog tetszeni, ugyanis bár a rózsa illatát nagyon szeretem, még nem találkoztam olyan rózsa illatúnak nevezett termékkel, ami tetszett volna, mert minden olyan mű volt. Itt viszont szerencsére nem erről van szó. Erősebb az illata, mint a rózsának, de szerencsére tényleg a rózsához hasonlít, s erre a magyarázatot is megtaláljuk az összetevők között. Nagyon könnyed az állaga, és elegendő hidratálást biztosít nap közben.



Greenland testápoló és testradír (málnás tusoló gél 200 ml és lime-vanília radírozó só 400g, teljes kiszerelés)

A Greenland termékeire már régóta kíváncsi voltam, így nagyon örültem annak, hogy két teljes kiszerelésű termék is volt a dobozban tőlük. A tusológéllel eddig nem igazán sikerült barátságot kötnünk, ugyanis eléggé mű illata van, s szárítja is a bőröm, így mindenképpen nyáron fogom elhasználni. A tisztító hatásával nincs problémám, viszont az összetevőkkel igen. Nem vagyok egy nagy INCI-mágus, de rögtön feltűnt 1-2 (számomra) natúr termékhez nem illő összetevő. Feltöltöttem Krémmániára is, itt megtaláljátok.
A radírozó só nagyon érdekes termék számomra, ugyanis a radírozást végző szemcsék nem egy zselés vagy krémes alapban vannak, hanem önmagukban. A nedves bőrre kell felvinni, majd végig radírozni a szükséges részeken. Kicsit durvák elsőre a szemcsék, de radírozás közben folyamatosan oldódnak fel, s puha bőrt és finom illatot hagynak maguk után. Egyelőre nagyon szeretem.




Yamuna - Shea vajas testvaj (50 ml, utazó méretű termék)
"Túlságosan száraz és érzékeny a bőröd, netán gyulladásra hajlamos vagy fényérzékeny? Tökéletes testápolót szeretnél? Akkor használd a Yamuna testvajat! Az afrikai shea fa terméséből nyert csodaszer valódi szépítő gyógyír számodra! Ekcémás és pszoriázisos problémák esetén is rendkívül hatákonyan támogatja a szervezet öngyógyító képességét, hogy visszanyerd természetes szépségedet. Kellemesen üde illata lehetővé teszi, hogy a férfiak és nők egyaránt használják."

Pár éve használtam már  Yamuna fürdőgolyót, amit nagyon szerettem, többször újra is vettem, így nagy izgalommal vártam, hogy vajon mi lesz a dobozban a márkától.  Mivel a hideg időszakokban nagyon kiszárad a bőröm, így nagyon örültem, hogy egy testvajat próbálhatok ki. Kicsit becsapós, mert ránézésre szinte habosnak tűnik, pedig elég nehéz állaga van, nem is olyan könnyű egyenletesen eloszlatni, viszont megéri, ugyanis nagyon jól hidratálja és ápolja a bőrömet. Annyira, hogy nem is szükséges minden nap használnom, ráadásul kis mennyiség is elég belőle, így sokáig elég lesz ez a kis kiszerelés is. Az illata nagyon finom, picit púderes, de nem hivalkodó, így nyugodtan használhatja akár a Párunk is.


Lavera - Mindentudó krém (25 ml, utazó méretű termék)
"Általános használatra, érzékeny bőrre is a család minden tagja számára bio sheavajjal, bio mandulával. Intenzíven ápolja , védi és táplálja különösen a száraz bőrt.  Kellemes, lágy érzést ad. A mandulaolaj táplálja, a sheavaj lággyá, selymessé teszi a bőrt, enyhe UV védelmet is biztosít. Minden bőrtípusra. Német NaTrue minősítéssel. Mesterséges színezéket, tartósítószert nem tartalmaz."

Az igazat megvallva, ez a márka egyáltalán nem volt ismerős nekem, nem is volt különösebb elvárásom vele kapcsolatban, de végül ez lett az egyik kedvenc termékem. Először az isteni citromos túrótorta illatával vett le a lábamról, majd a hidratáló képességével. A nevét látva legyintettem egy nagyot, ugyanis eddig az volt a tapasztalatom, hogy amiről azt állítják, hogy több területre is használhatjuk, általában semmire sem jók. Gondoltam, adok neki bizonyítási lehetőséget, így a könyökömön próbáltam ki első alkalommal, és nagyon jól hidratálta és puhává tette, pedig a téli időszakban mindig küzdök bele. Innentől nem volt megállás, kentem a kezemre, lábszáramra sőt még a talpamra(másik kritikus terület) is. Úgy érzem, ebből szükségem lesz egy teljes kiszerelésre is. :)




Berber Beauty - Anticellulit masszázs- és fürdőolaj (10 ml, minta)
"Bázikus olajkompozíciónk hatékony segítség a cellulitiszre! Összetevői -a sárgabarackmag-, szőlőmag-, mandulaolaj, a mandarin és bergamott illóolajok, valamint a koffein - serkentik a mikrokeringést, intenzíven segíthetik a zsírpárnácskák, narancsbőr megszűnését. Rendszeresen használva kiváló alakformáló, látványos eredményt érhetünk el vele. Illata frissítően citrusos, kis kávés felhanggal, kitűnően tonizálja bőröd, de nyugtat és ellazít is! Kávékivonatot tartalmaz! Használd a problémás területekre a nedves bőrre, vagy öntsd 1 kád fürdővízhez és relaxálj!"

A Berber Beauty-ról már olvasgattam korábban és nagyon izgalmas termékeik vannak (ITT olvashattok róluk bővebben), de eddig nem tudtam eldönteni, hogy mit is lenne érdemes elsőre kipróbálni tőlük. Már első este ki is próbáltam, és nagyon megtetszett. Az illata szerintem nagyon megosztó a kávés illat miatt, de én IMÁDOM! Nedves bőrön kell használni és jól bemasszírozni a problémás területeken. Az olaj állaga nagyon selymes, igazán kellemes használni. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy milyen hatást lehet elérni vele, bár azt gondolom, hogy önmagában ettől nem szabad csodát várni, hiszen a megfelelő folyadékbevitel, az egészséges táplálkozás és a rendszeres mozgás nélkül közel sem tud olyan hatásos lenni, de kiegészítésként nagyon jó lehet az összetevők alapján. Volt hozzá egy 1000 Ft-os kupon is a dobozban, így nagyon gondolkozok, hogy beszerzem a teljes kiszerelést.



Összességében úgy gondolom, hogy ez a kiadás egy nagyon erős kezdés volt a Pixibox részéről a Pure és az év tekintetében is. Nagyon jól használható termékek kaptak helyet a dobozban, mindegyiket el tudom használni, és már most tudom, hogy van olyan termék, amit szeretnék majd pótolni, ha elfogy.

Mit gondoltok a Pure by Pixiboxról? Megrendeltétek? Ismeritek valamelyik terméket?
Olvasnátok valamelyik termékről bővebben is?


Szép napot!

Ági

9 megjegyzés:

  1. Én már régóta tervezem egy doboz beszerzését, de ezek után fogok is rendelni! Nagyon tetszenek a dolgok amiket küldtek! A fürdőolaj különösképp érdekelne! :)

    www.stylelounge.me

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is szuper lett ez a kiadás, az eddigi egyik legjobb Pixi számomra. Mivel az olajból csak minta, így teljes bejegyzést nem fog kapni, de elfogyottak között biztos szerepelni fog. :)

      Törlés
  2. Nálam is tesztelés alatt vannak még a termékek, de valóban nagyon szupik :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsi leszek majd a véleményedre velük kapcsolatban. :)

      Törlés
  3. Én is megrendeltem, nekem a lime-vanília testápoló és a grapefruitos testradír volt a két greenland termék. A lavera krém nekem is kedvenc, imádom az illatát! A Yamuna márkát én is ismertem már, szappant rendeltem már tőlük, ez a testvaj is isteni!
    Összességében nagyon elégedett vagyok a csomaggal! (Amúgy ez volt az első pixim...)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon gondolkodtam rajta, hogy megrendelem, de ahogy látom a tartalmát, nem biztos, hogy 100%-osan elégedett lettem volna, szóval kicsit örülök, hogy ezt most így kihagytam :)
    Egyébként pedig úgy gondoltam, hogy a Versatile Blogger Award díjat neked is továbbadom! :) http://behindmymakeup.blogspot.hu/2015/02/dijat-kaptam-2-versatile-blogger-award.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Kamiii a díjat, igyekszem majd kitölteni. :)

      Törlés
    2. Köszönöm Kamiii a díjat, igyekszem majd kitölteni. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...