Valentin napi manikűr

péntek, február 13, 2015 Ági - Niceties in my life blog 20 Comments

Igazság szerint nem terveztem manikűrt készíteni Valentin napra, mert ahogy írtam is néhány napja, nem igazán szoktuk "ünnepelni".  Egyik este azonban, amikor a nyomdázó lemezeimet pakolgattam, kezembe akadt a Pet'la Plate lemeze és mivel már rég ki akartam próbálni ezt a mintát róla, így gondoltam, ennél jobb alkalom úgysem lesz rá, így megmutatom Nektek is.




A manikűrhöz az Astor Lacque Deluxe 250 Rojo passion árnyalatát használtam a gyűrűs ujjam kivételével, illetve azon csak nyomdáztam vele. A gyűrűs ujjamra a Catrice Colour Brightening Alaplakk került, majd a középső ujjamra ezzel nyomdáztam.
Jelenleg a Pet'la Plate oldalán nem találtam meg teljesen ezt a lemezt, gondolom, azóta át lett alakítva. Ez a minta most a Dandelion 2 lemezen található. 




Készültök valamilyen manikűrrel Valentin napra? Mit terveztek holnapra?

Ági

20 megjegyzés:

  1. Ez nagyon tetszik, milyen jó lett ezzel a két színnel és mintával!!! Nekem is megvolt ez a piros Astor, a végén dühöngve kivágtam a kukába, mert pár órán belül pattogott, pedig aztán alaplakkal+fedőlakkal rajtam minden olcsó lakk bírja 2 napig min. Lábra elhasználtam felét, de aztán onnan is hamar lekopott, lehet, selejtes volt. Kár, gyönyörű a színe.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépem. :)
      Az enyém sem problémamentes. Nagyon sokáig nem is használtam, mert volt olyan, hogy miután végeztem a manikűrrel, már 1! óra múlva elkezdett lepattogni. Mostanában sokat erősödtek a körmeim, így most két napig tudtam hordani, nem pattant le így sem, csak a végeknél nagyon elkezdett kopni. :(

      Törlés
  2. Ja és a válasz, piros mani természetesen, fehér mintával, már fent van rajtam.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon tetszik ennek a piros körömlakknak a színe :)

    VálaszTörlés
  4. Juuuuj nagyon szép lett! Tökéletes valentin napra!:)) xx
    Bianka

    VálaszTörlés
  5. Szép lett! Ezt az astor lakkot én is kedvelem. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm. :) A színéért én is oda vagyok, bár tartósságban hagy némi kivetni valót. :(

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...