'15 februári kedvencek

szerda, március 11, 2015 Ági - Niceties in my life blog 6 Comments

Amikor összeszedtem a februári kedvenceimet rá kellett jönnöm, hogy elég mozgalmas és fárasztó hónap áll mögöttem, s ez a legtöbbet használt termékeken is meglátszik, hiszen főként olyan termékek kerültek most ide, amik a minimális rutinomban vannak, vagy valahogy időt spórolnak nekem. 


Sminkek terén csupán egyetlen nagy kedvencem akadt, mégpedig az essence Come to Town négyes palettája lett, amit még Negiluy karácsony előtti nyereményjátékán nyertem. Mindegyik szín nagyon szép, főként a rózsaszín és a lilás-bordós árnyalat a kedvencem.
A Garnier tonik érzékeny bőrre gyengéd a bőrömhöz, mégis eltávolítja az esetlegesen még bőrön maradt szennyeződéseket. Nagyon jól esik áttörölni vele az arcom, s használat után a bőröm friss és puha lesz.
Az Uriage Isofil szérum a decemberi Pixiboxban érkezett,és nagyon megszerettem, mert pillanatok alatt felszívódik, nagyon könnyű az állaga és jól hidratálja a bőrömet. 

Sok időt tudok megspórolni az Aveo körömlakkszárító spray-vel(ITT írtam róla), ugyanis nagyon hamar megszárítja a körömlakkot, s így lakkozás után 5 perccel már nem kell óvatosan nyúlnom mindenhez, s nem nyúlok bele a friss lakkozásba. Nem működik minden lakkal tökéletesen, de általában teszi a dolgát.
Schauma Cotton fresh száraz sampon meglepően tetszik, pedig nem volt egy ezres sem. Az illata annyira nem jön be, elég erős, citrusos, de jól felfrissíti a hajam, így egy napot tudok vele tolni a hajmosáson, de így is három naponta mosnom kell. 
Az Avon Mrs Frosty habfürdő még elég ünnepi illatú, mégis szívesen vettem elő, ugyanis nagy habot képez, nagyon finom illata van és nagyon jól ellazít esténként.
A Lavera mindent tudó krém a Pure by Pixibox által lett az enyém és első szaglásra megszerettem az isteni finom citromos, túrós süti illata miatt, majd kipróbáltam és nagyon szereti a bőröm is.
Még egy kedvencem lett a Pure by Pixibox-ból, mégpedig a Yamuna shes vajas testvaj. Picit nehezen tudom eloszlatni a bőrömön, viszont nagyon jól hidratálja, s az illata is nagyon finom.

Nektek mik voltak a kedvenc termékeitek februárban? Az enyéim közül használtok valamit? Nektek mennyire vált be?

Ági

6 megjegyzés:

  1. A Garnier arcápoló termékei hatalmas favoritnak számítanak nálam is már hosszú idők óta, szerintem verhetetlen az áruk és a tudásuk is (néhány aprócska kivételtől eltekintve).
    A Pixi-s shea vajat nem ismerem, de erről a testvajról mindenki csak szuperlatívuszokban beszél... ha összetalálkozom vele, biztosan a kosaramban fog landolni! =)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem i s többnyire csak jó tapasztalatom van a Garnier arcápolóival. Csalódás még nem is igazán volt, de ez talán annak is tudható be, hogy amiről sok rosszat hallok, messziről elkerülöm.
      Az én bőrömre van olyan jó ezt a testvaj, mint pl. a TBS vajai(sőt talán még jobb is), csak egy kicsit nehezebb eloszlatni, de azért nem olyan vészes a helyzet.

      Törlés
  2. Komolyan sírni fogok, ha elfogy a Yamuna testvajam, mert annyira megszerettem! Félek felmenni a honlapjukra, mert akkor tutira alaposan bevásárolok :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, ne is mondd! Jó "kis" listát írtam össze én is. :'D Ráadásul most a PPP szállítás ingyenes. ;)

      Törlés
  3. Egyik terméket sem ismerem, márkahű vagyok, ez van, kb. egy éve ugyanazokat használom. Nekem az A-England volt nagy felfedezés februárban (jobb későn, mint soha), hogy milyen szupertartós lakk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még nem próbálkoztam az A-England lakkjaival, így én még le vagyok maradva. Nézegettem őket, de egyelőre egyik sem tetszett annyira, hogy kiadtam volna érte annyi pénzt.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...